Cell-Live 5 korai játékkiírás

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Vas. Márc. 08, 2009 1:51 pm

Nos, hosszas várakozás után vázolnám, mi is lenne a Cell5-el. Alapvető dolgok, amikből egyelőre lehet építkezni:

- OUT helyszín marad, Celldömölk. Időpont augusztus 7-9.
- IN helyszín változik, egy kis falucska a Nyugati Birodalom, Sogrania és az északi barbár földek hármas határa környékén: Delselwald.
- Szabályrendszer nagyjából marad, de érdemes lesz újra átnézni.
- Mágiarendszer változik, a boszorkánymesteri mágia jelen formájában megszűnik (nem jellemző ezen a vidéken), helyette megjelenik Sogrania államvallása, az őselemi istenek tisztelete.
- Négy főbb csoport lenne jelen a játékon:

  • Delselwald lakói, helybéli falusiak, köztük egy (JK) Hármak-pap mint falusi lelkész.
  • Egy birodalmi akadémikus varázsló (szervezői karakter) és az általa kíséretként felbérelt kalandozókból álló expedíció. A faluban táboroznak, céljaik ködösek, semmiképp sem reguláris birodalmi katonák, de hűek a birodalmi szokásokhoz (vallás, származás). Ez a csoport lenne a karakteráthozási lehetőség a tavalyi játékról, viszont létszámkorlátos, és nem "stipistopi" alapon, hanem szervezői döntéssel pofára megy.
  • Egy barbár csoport, akik Astusan Hordái elől menekülnek. Emberek, orkok, hasonlók vegyesen.
  • Egy sográn karaván, akik átutazóban vannak itt, de megvannak a maguk céljai is. Többek között kíváncsiak az expedíciósok munkásságára is...
- Továbbra is előjelentkezős, karakterleírásos. Nem követelünk meg Háború és Béke hosszúságú életrajzot, de négy-öt sort mindenki képes kibökni a származásáról, céljairól és motivációiról.
- Kevesebb játékon tanulás, a képességeket inkább előtörténetben lehet megszerezni, de ott se úgy, hogy "aggyá ilyen meg ilyen szkillt". Szakadjunk el a "játékcélom a szkilltanulás" elgondolástól, a szerepjáték nem az xp-szkill-faszom gyűjtögetésről szól.

Jelentkezési információk:
A játékon csak előjelentkezett játékosok vehetnek részt. Kötelező a karakterleírás, melyet legkésőbb 2009. július 19. 23:59-ig le kell adni. A karakterleírás megírásához igénybe veheted a weboldalon (http://cell-live.extra.hu) található Karakteralkotási Útmutatót, a legfontosabb, hogy említsd meg karaktered nevét, faját, származását, családi és társadalmi helyzetét, valamint hogy hogyan és milyen célokkal érkezett a játék IN helyszínére. A szervezőség fenntartja a karakterek visszautasításának vagy átdolgozásra visszaküldési jogát. Előtörténetben lehet képességet szerezni, de bármilyen képességet csak megfelelően indokolt esetben engedélyezünk.

Karakterleírást küldeni lehet: a játék fórumán privát üzenetben az adminisztrátornak (Kildar), e-mailben a cell-live[kukc]extra.hu címen, vagy MSN messengeren a kildar_astray/kukuc/hotmail.com címen.


A hozzászólást Kildar összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Ápr. 30, 2009 8:33 am-kor.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Draug on Vas. Márc. 08, 2009 5:40 pm

Megyek! Very Happy

Draug

Hozzászólások száma : 366
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Skalle on Vas. Márc. 08, 2009 10:28 pm

Eredetileg hány emberre tervezitek a játékot és kik vannak a szervezők között?
avatar
Skalle

Hozzászólások száma : 366
Age : 29
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Vas. Márc. 08, 2009 10:38 pm

A keretlétszám 40-50 fő között lenne (a négy csoportban nagyjából egyenletesen elosztva), a konkrét szervezőség jelenleg az Ashi, Petro és jómagam hármasa.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen on Vas. Márc. 08, 2009 11:16 pm

Really? Én maradtam volna inkább a háttérben, nyomtatással, építéssel, hasonlókkal, de szerintem egy-két "régi", Demgard világán járatos embert lehet, hogy érdemes lenne felkérni történetvezetés, NJK szerepek kapcsán.

Mindenesetre, amiben tudok, segítek természetesen.

A félmeghívásos rendszer, ami tavaly bevált, gondolom idén is alkalmazva lesz.

(A topik célja lenne amúgy az is, hogy akit érdekelne a játék és jönne, az jelezze is, hogy mégis tudjuk, kikkel és hány emberrel számoljunk.)

_________________

BrickShelf Galériám
avatar
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 30
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

Felhasználó profiljának megtekintése http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Hétf. Márc. 09, 2009 2:31 pm

Közben gőzerővel hegesztjük a szabály- és mágiarendszert, jelenleg itt láthatóak:
http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_12gvg865c4 - folyamatosan frissített majdnemkész szabálykönyv
http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_13jvbt83hr - folyamatosan frissített mágiarendszer, még messze áll a véglegestől
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Damien-Maelstrom on Hétf. Márc. 09, 2009 2:54 pm

Hmmm...

Jelentkeznék, ha lehet.
avatar
Damien-Maelstrom

Hozzászólások száma : 659
Age : 29
Tartózkodási hely : A Kettétépett Elme Birodalmában
Registration date : 2009. Feb. 19.

Felhasználó profiljának megtekintése http://damien-maelstrom.freeblog.hu

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen on Hétf. Márc. 09, 2009 4:21 pm

Alapvetően a helyesírási hibákat folyamatosan javítom a Szabálykönyvben (illletve a következetlenül használt kifejezéseket, LARP szó több írási alakját és toldalékolását), újat kis eséllyel fogok bele írni, a Mágiarendszerhez pedig csak helyesírásilag lesz közöm, egyelőre. (Zöld színnel írok a Szabálykönyvbe, ami saját gondolat.)

_________________

BrickShelf Galériám
avatar
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 30
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

Felhasználó profiljának megtekintése http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Hétf. Márc. 09, 2009 4:23 pm

Rendben. Kell a korrektúra, mert ugyan figyelek a helyesírásomra, de néha éjjel háromkor írok amikor az ember kicsit dekoncentrált.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lecram on Hétf. Márc. 09, 2009 5:46 pm

Én is érdeklődő + jelentkező vagyok.
avatar
Lecram

Hozzászólások száma : 231
Age : 30
Tartózkodási hely : Rivergard
Registration date : 2008. Feb. 27.

Felhasználó profiljának megtekintése http://gazmag.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Hétf. Márc. 09, 2009 6:02 pm

A szabálykönyv dokumentumot érdemes átnézni, érdemi változások:
- Választható fajok lecsökkenése négyre: ember, elf, ork, goblin
- Három új képzettség: Edzettség, Vértben varázslás, Vallatás
- Konkretizáltuk a Kígyónyelv, Vasakarat és Sebkötözés képességek felhasználási lehetőségeit
- Szabályok a fogolytartásra: Aki szökés közben hal meg, az fogolyként támad fel, így nem lehet megúszni a fogságot az őrök megtámadásával.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Soloviel on Kedd Márc. 10, 2009 5:14 am

Írjátok ki szerintem, hogy a Kígyónyelv véd attól is, hogy ha valaki OUT-ban tudja meg, hogy valaki használó, az IN-ben ne használhassa fel az információt. Előző játékon volt rá példa ugyanis (csak a kételyek eloszlatása végett). Wink

A fajok ezért csökkentek ilyen kevésre, mert ezekre volt inkább kereslet, vagy mert IN-es indokok alapján ezen a területen másfajta fajok nem igen fordulnak elő?

Terveztek értelmes birodalmi őrséget is mostanra, vagy marad a tökkelütött banda korábbról, akik kijátszák a szabályokat?

_________________
I'm not a geek, I'm a level 70 Paladin!
avatar
Soloviel

Hozzászólások száma : 730
Age : 32
Tartózkodási hely : Sokfelé, és sosem lehet elérni!
Registration date : 2008. Feb. 26.

Felhasználó profiljának megtekintése http://krulada.uw.hu

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Kedd Márc. 10, 2009 9:49 am

- Igen, ez jó ötlet, tavaly is eszemben volt már

- A két indok keveréke, egyrészt mint emlékszel más fajok nem igazán fordultak elő értelmes számban és előadottságban, másrészt nem jellemzőek errefelé törpék meg hobbitok.

- Megkerüljük a kérdést azzal, hogy mivel egy világ végén és még azon is túl kétnapi járóföldre levő falucskáról van szó, nem igazán van reguláris birodalmi jelenlét.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Kedd Márc. 10, 2009 2:47 pm

Közvéleménykutatás jellegű kérdés a mágiarendszerben.

- Láthatatlan kéz varázslat varázslói beavatott szintre, hatása a szabályrendszer "hatások" listájában van, lényegében a klasszikus larpos "lökés", csak meghatározható a lökés iránya. Vélemények, ellenérvek.

- Ötleteket várok egy Hármak-pap adeptusi varázslatra Aeolus témájában (tudás, bölcsesség és igazság), valamint két Őselemi Istenek papja beavatott varázslatra, egy Torag (föld, de mostanra "szakterülete" leszűkült a kétkezi munkásokra) és egy Delana (szelek, mostanra tolvajok és szerencse). A kritériumok a következők: Ne legyen direkt harci varázslat, ne legyen "én nyertem" varázslat (azaz, ne oldjon meg automatikusan szituációt), legyen értelme használni, viszont ne váltson ki egy meglevő képzettséget sem (tehát, nem kérünk pl. zárnyitó mágiát). Továbbá, az Aeolus varázslat ne igazmondás/gondolatolvasás/hasonló legyen. Értelemszerűen a LÁÁÁÁthatatlanság meg illúzió meg átváltozás és hasonló szarokkal hagyjatok.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen on Kedd Márc. 10, 2009 7:32 pm

Lökés: NEM.
-Szerintem túl konfliktusteremtő varázslat.
-Ráadásul szemből érintésnél az áldozatnak hátrafelé kellene tántorodnia, arrafelé pedig nincsen szeme, ami szerintem felesleges rizikót visz a játékba. Nem csak más fegyverébe "eshet bele", de lehet ott farönk, bokor, vagy éppen fa. Not cool.

Aelos mágia: Ha lesznek olyan játéktárgyak, amik kifejezetten a játékosok számára ismeretlen nyelven (kóddal) tartalmaznak információkat, az olvasható legyen egy varázslattal. Csak alkalmazáshoz meg kellene szervező, ami not cool. Jobb ötletem még nincs.

Torag mágia: Erre sajnos még nincs ötletem.

Delana mágia: Egy sérthetetlenség gömbjéhez hasonló varázslat, igazából ugyanaz is lehet, itt a lényeg az, hogy más elven működik, szerintem nem gáz, ha két irányzat is tudja ugyanazt (vagy hasonló varázslatot). Vagy mondjuk a Delana-féle gömb a távolsági támadásoktól véd, mivel szeles lesz az időjárás. Jelölése opcionálisan fehér-halványkék szalagokkal való "bűvészkedés". (Ez kb. annyit takar, hogy a szalagokat kígyó módjára ide oda mozgatja, jelképezve a szelet. Ügyesen csinálva látványos is lehet.) A varázslat hatása alatt álló pedig megközelíthető, megérinthet, közelharcban támadható.

_________________

BrickShelf Galériám
avatar
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 30
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

Felhasználó profiljának megtekintése http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Általános kritika

Témanyitás by Keitel on Kedd Márc. 10, 2009 9:55 pm

A leírásmód egy kicsit cinikus, és arrogáns. Szerintem ne így jellemezzétek magatokat. Az író úgy beszél az olvasóval, mint egy hülyegyerekkel, akinek most magyarázza el először, hogy mi az élőszerepjáték. Most nem a játékosokról van szó, hanem az íróról, tehát az rossz ellenérv volna, hogy a játékosok tényleg ilyenek, attól függetlenül, hogy ez igaz-e vagy sem.

A követelmények elfogadhatóak.

A "ne kérj képességet" ellentmondásos, mert ha egy történetet valaki úgy ír meg, hogy már eleve beleírja, hogy Ő 5 éve tanul varázsolni az miért jobb annál, mint aki erre előbb engedélyt kér a szervezőktől? Sejtem mi ezzel a célotok, de ha az amire gondolok, akkor rosszul fogalmaztátok meg.

Szerintem bármely faj megjeleníthető ezen a 4-en kívül is, ha kellően igényes, amit az alakító egy előre elküldött fotóval igazol. Nem hiszem, hogy lesz ilyen, de megtiltani nem kell. Én a nem ember fajoktól is megkövetelném a "photo kontroll"-t.

Edzettség: rossz ötlet, túl népszerű lenne, a megválogatásban meg nem hiszek, de ha az meg is lenne, sok olyan ember kapna, és sok olyan nem aki nem érdemli meg/megérdemli a fizikuma alapján.

Kígyónyelv: ezt már végleg el kellene felejteni, mint ahogy az igazságvarázslatot is. Az igazságvarázslat elrontja a játékot, ne így akarjanak már rájönni az okosok a nagy titokra. Előbbi nélkül a képesség is szükségtelen. Persze a jó tolvaj alapból bír ezzel a képességgel, így nem lehet senki sem biztos az igazságvarázslatban, és azt mondhatnátok, hogy ez fú, de jó, de akkor inkább Gloria stílus lesz.

Az igazságvarázst csak nehezen beszerezhető igazságszérum formájában tudnám elképzelni. Aki azt megissza (vagy akivel megitatják) az elkezd dalolni. De ez ellen jobb ha nem véd semmi.

Vallatás: megint rossz ötlet, illetve a szándék jó, csak a megvalósítás lenne minden, csak nem komoly. Csak a perverzek szeretik egymást kínozni.

"Kivilágított, vörös-sárga szalagokkal gazdagon telepakolt jelmez: Perzselő aura." Ez garantáltan ocsmányul nézne ki. Az aurát nem lehet jól megjeleníteni. Erre nincs ésszerű és valóban megvalósítható ötlet.

"A fogollyal ésszerűen kell bánni, azaz nem vethető alá semmi olyannak (pl. munkavégeztetés), amit a fogolyejtők maguk ne vállalnának be. A foglyok nem kényszeríthetők outos tábortűzhöz fa gyűjtésére, azt mindenki intézze magának." Mi ez, genfi egyezmény? Bocs ezt nem bírtam kihagyni. Amúgy jó szabály. Aki perverz, és szereti ha dolgoztatják, vagy jó szerepjátékos az úgyis vállalhatja a munkát.

A meghaló fogoly fogoly marad elvével valahol egyetértek, de nem tiszta nekem, hogy mi számít már szabadulásnak utoléréses halál esetén, ha hazáig futok? Vagy semleges területre, vagy hogy? A szabadulásra/maradásra nem kellene szabály, aki nem szeret fogoly lenni, azt nem kell nagyon büntetni, aki meg szeret (Én szeretek) fogoly lenni az belátása szerint tesz.

A torokvágást meg kár volt megemlíteni, mert csak félreértik, és valami képességnek hiszik, ami már nem is működik, ha rajtakapják az embert.

Miért kell ezt külön leírni? Ha valakinek a nyakát éri ilyen találat annak magyarázni kell, hogy meghalt? Vagy azért, mert akinek edzettsége van az talán azt hinné, hogy még egy ilyet is kibír?

A harci szabályok meg lehetnének már végre bizalmi alapúak. Vagy ha nem, nekem még mindig a fejvadászat fogalmazása tetszett a legjobban, ott valami 5 pontod volt amit nem kellett csontra kihasználni volt aki tovább élt, mint ahogy Én megítéltem volna neki, de még ez volt a legjobb, mert az emberek megérezték első komoly találatra is, ha végük volt, és nem néztek oda a karcolásnak.

A végére egy pozitívumot akartam. A részvételi díj jó.
avatar
Keitel

Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Kedd Márc. 10, 2009 10:15 pm

A megfogalmazás tavalyi örökség, elég ijesztő stílusban kellett írni ahhoz, hogy elriassza a tavalyelőtti retardáltakat. Majd ezt átfogalmazom még néhol.

Azon egy ideje agyaltunk már, hogy cellre behozzuk-e a bizalmi harcrendszert, de megvoltak az érvek mind mellette, mind ellene. Erről szerintem mindjárt szavaztatok.

A négy faj pusztán azért volt, mert eddig ezeket játszották, a többire egyszerűen nem volt igény, így fölösleges volt bennhagyni, akkor meg már építkezzünk abból, ami van is.

A genfi egyezményesdi alapvetően a szerepjátékos korrektség elvén létezik, szerintem ezt te is belátod. A szabadulásra szabály valóban kétséges, erre konkretizálási javaslatokat várok, ugyanis a lényege az, hogy ne lehessen azzal megúszni a fogságot, hogy nekimész az őröknek és meghalsz, mint ahogy azt tavaly pl. PG vagy Ashi öccse rendszeresen csinálta.

Perzselő aurát valószínűleg lecseréljük szeles cuccra (mivel a kavargó szelet könnyebb látványként megjeleníteni mint a tüzet), torokvágás ha bekerül a bizalmi harcrendszer úgyse kell külön leírni. A "ne kérj képességet" pont arról szól, hogy leírja hogy "ezzel meg ezzel foglalkozott", aztán vagy elfogadjuk, vagy nem. Ne képességekre, hanem karakterelgondolásokra kérjen egyeztetést, a képességek csak mankók a szerepjátékhoz. Szóval ne az legyen a karakteralkotás lényege hogy mittomén lehet-e zárnyitásom meg vasakaratom, hanem kitalálja hogy honnan szerezte a mechanikai előismereteket és a mentális kondícionálást.

Vallatásnál igaz, perverzek előnyben, bár ha már fantasy, a kínzásra ellenpéldának ott van a MAGUS világán, Yneven például a gorviki Gyóntatók testvérisége, akik az országuk leghíresebb vallatói, és a fogolyhoz egy ujjal sem nyúlnak hozzá, pusztán kettesben elbeszélgetnek vele, mégis a végére megtudják amit akarnak, a fogoly meg beleőrül a végére. Alapvetően kettős értelme lenne a dolognak a fogolyejtés-szabadulás szabállyal együtt, egyrészről hogy a fogoly ne keresse aktívan a meghalás általi szabadulás lehetőségét, másrészről a fogolytartónak megérje életben tartani a foglyot, mert nyerhet vele olyasmit, amit egyébként nem.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Cebo on Kedd Márc. 10, 2009 10:27 pm

lökés:
-Javasolnám hogy a lökés vonatkozzon tárgyakra, eszközökre, és ne személyekre. Az okot fentebb Ashi említette: hátratántorodás not safe.
"Egy megnevezett tárgyat a célpontnak el kell dobni körülbelül 2-5 méter távolságra." Szerintem ez még aránylag egyszerűbben kivitelezhető, és ha kellően bonyolult létrehozási metódus párosul hozzá, vagy egy X idő alatt csak 1x használható megkötés, akkor nem válik túl "direkt támadó" jellegűvé. Remélem nem szar javaslat...

Aeolus:
Mágikus pecsét, vagy bélyegző. Egy adott könyvre, tekercsre, ládára felhelyezhető mágikus pecsét, amit csak a varázsszó ismeretében lehet kinyitni/visszazárni. A varázsszót bele kell foglalni a pecsétbe, és azt onnan csak szakképzett varázstudó (mágia észlelése varázslat alkalmazása) képes kihámozni.
A pecséthez kell: viasz, egy darab madzag, egy darab papír, (amire a varázsszó kerül, és összehajtva a madzagra applikálandó)
Egy lehetőség arra, hogy a bölcsességet megóvjuk az arra nem méltóktól...

Torag:
Sziklafej: leütés ellen véd. talán...
A föld ereje: Megállsz egy helyben, és magad köré fonod a kezeidet. A lábaidon át magadba szívod a föld erejét. Amíg így állsz, csak mágikus penge tud kárt tenni benned. Ilyen állapotban nuku más cselekvés.
Jobb ötletem nincs erre...

Delana:
Trükkös zár / ördöglakat:
Varázslat elmondása után egy zár kombinációja megváltoztatható a nekünk kellő módon. (A zár ereje marad, tehát ha 4 jellel ellátott zár volt, akkor továbbra is 4 jeles lesz)
Két dologra jó: nem nyílik ki a zár, de könnyebbé válhat annak kinyitása, ha a nálunk levő kulcsokhoz igazítjuk a kombinációt. A másik variáns, hogy a zár eredeti kombinációja marad, de pluszban egy újabb adaggal nehezedik (mintha két lakat lenne a cuccon) amikor megpróbálja valaki feltörni, akkor dupla zárral kerül szembe. Hasznos, ha valaki nem szeretné hogy álmában betörjenek hozzá, vagy ha be akar törni valahova...

Egyenlőre ennyi. Esti szösszenet, nézzétek el..
avatar
Cebo

Hozzászólások száma : 138
Age : 33
Tartózkodási hely : Szombathely, Jászberény
Registration date : 2008. Mar. 04.

Felhasználó profiljának megtekintése http://fireballklub.atw.hu

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Kedd Márc. 10, 2009 10:33 pm

Most megjelenítési okokból a Typhona Szárnyai (távfegyver védelem + perzselő aura) lecseréltük Delana Szél-szárnyára (csak távfegyver védelem), szóval most egy Typhona-témájú varázslatot kellene ötletelni.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Cebo on Szer. Márc. 11, 2009 8:03 am

Ha jól sejtem, Typhona tűz és szadomazo isten. Szal kb. ez jutott eszembe:

Typhona:
Izzó idegek (vallató, egy célpontra koncentrálós támadó, vagy büntivarázs):
Amíg a pap mindkét kezét kalimpáló ujjakkal feléd irányítja, fájdalmasan ordítva el kell kezdened döglődni. Nem sebző, csak fájdalmat okozó varázs, ami földre küld, és ordíííítasz a fájdalomtól. Ha fél percnél/egy percnél tovább bűvölnek, elveszted az eszméleted.
A pap két kezét a célpont felé nyújtja kalimpáló ujjakkal (távolról bűvölés), és a célpont nevét (fontos, hogy tudja a célpont karakter nevét, így nem kell OUT beszólással célpontot megnevezni, ha tömeg van) egy fohászba foglalja. Célpont ordít, lassan földre rogy, és fetreng. Mást nem tehet, mer fáj és kész.
avatar
Cebo

Hozzászólások száma : 138
Age : 33
Tartózkodási hely : Szombathely, Jászberény
Registration date : 2008. Mar. 04.

Felhasználó profiljának megtekintése http://fireballklub.atw.hu

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen on Szer. Márc. 11, 2009 9:10 am

Cebo utolsó posztjára:

Szerintem harci helyzetben ne működjön, csak kettesben. De úgy jó lenne.

Keitel:

A leírás azért ilyen, mert ha nem írod bele tizenötször hogy no karakterruha no gí és boken, akkor elhozza, mert a "szabálykönyvben nem volt egyértelmű". Egyébként a megfogalmazás valóban lehet kedvesebb, szerintem Kildar már ügyködik rajta.

"Ne kérj képességet" téma. Szerintem jó ez így, legfeljebb beleírjuk magyarázatként, hogy mit jelent. Mondjuk: "A ne kérj képességet azt jelenti, hogy a karakterleírás beküldésekor ne írd le konkrétan, hogy milyen képességeket szeretnél a karakterednek, hanem az derüljön ki az előtörténetéből, hogy mivel foglalkozott, s éppen ezért miben képzett."

Edzettséghez lehetne feltételt betenni, yeah. Mondjuk - ha őszinte akarok lenni magamhoz - akkor én sem érdemelném ki.

Kígyónyelv és igazságvarázs: Igazából ebben egyetértek Veled. Meg kellene tanulni IN gondolkozni, elválasztani a valóságot a hazugságtól. Viszont akkor vallatásnál és a Cebo-féle Typhona varázslatnál az áldozatoknak valóban el kellene játszani, hogy szenvednek, és legalább itt igazat kellene vallaniuk. (Mert valós fájdalmat nem fognak érezni, így nem lesz igazi kényszerítő erő arra, hogy igazat mondjanak: innentől becsületre van bízva.)

Vallatás: Remélem, komolyan fogják venni az emberek. A szándék jó, igen, kérdés, hogy mennyire veszik komolyan a játékosok.

Fogoly-témakör: Ehhez egyelőre nincs ötletem.

Torokvágás: Az általad említett okok miatt kell leírni, plusz azért, hogy egy csata kellős közepén ne kezdjenek el az emberek egymás tarkójára és nyakára csapkodni, mert az instantkill. Ezért kell speciális támadásként kezelni, ami csak tőrrel és hátulról hajtható végre, nem tömegjelenetnél fakarddal. Ez biztonsági megfontolás, nyakat törni lehet fakarddal is.

Harcrendszerrel kapcsolatos érvek a szavazásban. A karcolásokat amúgy hozzá lehetne csapni a sebesülések eljátszása fejezethez, csak úgy már kicsit toldozott-foldozott lenne.

_________________

BrickShelf Galériám
avatar
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 30
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

Felhasználó profiljának megtekintése http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen on Szer. Márc. 11, 2009 9:57 am

Na, sikeresen belekontárkodtam a szabálykönyvbe, sebesülések témakörben, meg pár helyen javítottam a stíluson. Smile Ami zölddel van, az az én irományom, Kildar, ha elfogadod, akkor véglegesítsd feketére.

_________________

BrickShelf Galériám
avatar
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 30
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

Felhasználó profiljának megtekintése http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Szer. Márc. 11, 2009 10:02 am

Elfogadva, de valamiért ellenkezik a gdocs amikor a sebesüléses résznél ki akarom feketíteni, szóval azt próbáld meg te feketére színezni.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Draug on Szer. Márc. 11, 2009 10:15 am

Torag varázslatra akkor lenne jó ötletem hogyha lenne valami gazdasági rendszer (pl. áldott föld, tripla termést hoz vagy ilyesmi)...

Draug

Hozzászólások száma : 366
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar on Szer. Márc. 11, 2009 4:05 pm

Igen, csak kissé bután hat hogy egy hétvége alatt kinő a termés és naponta háromszor terem.
avatar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 30
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

Felhasználó profiljának megtekintése http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.