Fejvadászat #8 - Zombilarp
+7
Nirwastir
PG
Kildar
Andrew
Cebo
Kanix
Ashi Valkoinen
11 posters
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fejvadászat Hadijáték archívum
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
Fejvadászat #8 - Zombilarp
Zombilarp Béta
I. Bevezető
Elsősorban nem kell valamilyen nagyon komoly játékra gondolni, de azért vannak bizonyos minimumelvárások a játékosokkal és a szerepjátékkal kapcsolatban. Elsősorban értendő ez az öltözetre, és a játékos (lehetőleg csekély számú) fegyverzetére. A játék inkább vicces és metálkodás jellegű, de amikor akció van, azért illik komolyan venni a szerepeket! Ez a natúr mezei zombikra is vonatkozik!
A játékban engedélyezettek lesznek a saját karakterek, tehát aki akarja, magát is eljátszhatja, ez kétségkívűl jó, mert szinte bármiről beszélhetnek IN-esen azokban a percekben, amikor éppen nincs akció. A játék 2009 januárjában játszódik IN és OUT is, lásd bővebben az ötödik részt (Történet). A játék legfőképp az eszement, életért való küzdelemről és hentelésről fog szólni.
II. Fegyverzet, öltözet
A játék NEM fantasy LARP, így akár teljesen hétköznapi öltözetben is lehet jönni, bár akkor az alakítani kívánt élő karakter ne a katonság kötelékéből érkezzen.
A katonai alakulatból érkező karakterek játékosainak érdemes magával hoznia egy millitary jellegű cuccot, vagy bakancsot terepmintás ruhával, illetve MINDEN játékosnak akármilyen barna, szürke vagy fekete rongyokat, tetszőleges méretben és amortizáltsági állapotban, utóbbiakat természetesen arra az esetre, amikor élőholt válik az élő karakterből. A töménytelen mennyiségű szövetdarabbal elég magad jól bekötözni, az külön előny, ha néhol itt-ott lóg egy darab. Az arc némi testfestékkel átvarázsolható, és már mehet is a zombulás.
Fegyverek: Ugyan XXI. századi LARP, de akinek olyanja van, nyugodtan hozhat burkolt, kard alakú egykezes kardokat (mondanom sem kell, hogy kizárólag teljesen szürke színű pengével fogadjuk el). Emellett jöhetnek a máshol nem szívesen látott polikolbászok, lehetőleg szintén ezüst, netalántán rozsdabarna színben, mint vascsöveket szimbolizáló fegyver. A sorból a kisebb nagyobb balták (nem csatabárdok!) sem hiányozhatnak, számszeríjak, csigás íjak is jöhetnek. (Megfelelően burkolt és rövidített vesszőkkel!) Ezenfelül lesz a helyszínen egy rakás fellelhető, ugyanakkor elhasználódó fegyver
III. Harcrendszer
A játék érzésre megy, de az élőkre és a zombikra különböző szabályok vonatkoznak azt illetően, hogy mi számít találati felületnek.
Egy élő karakter használhat fegyvert, míg a zombi fegyverarzenálja kimerül a saját kezének használatában és némi föld, homok az élők felé való szórásában. Azonban az élő karakter további harcra nem használhatja azt a végtagját, amit a zombik el tudtak érni (szorosan megmarkolták vagy érezhetően belemartak), amennyiben a zombimarás az élő karaktert hason, háton, nyakon, fejen, (hímneműeknél mellkason is) érte, úgy azonnal kimúlik az élők sorából. A kimúlt élő karakter 2-3 perc fekvés után elkezd átalakulni, de nem esik a többiek torkának, hanem szép lassan elkezd kikúszni a táborból, ő majd a következő rohamban már zombiként érkezik, addig átalakíthatja magát a megfelelő állagúra.
Természetesen azért elvárt kijátszani, hogy a gyengébb idegzetűek, illetve némely hölgyek egy, már megölt társukat nem fogják "te rohadt, zombi most megdöglesz megint" felkiáltással lecsapni, hanem esetleg "Úristen, Kildar, mi történt veled?" sikoly mellett elhátrálnak a szerencsétlen sorsú néhai elől.
A zombi karakterek az őket játszó játékos testsúlyának függvényében képesek találatokat elviselni, találatot bevinni nekik csak felsőtesten lehet, a végtagokat érő gyepálás ugyan visszavetheti őket, de számottevő kárt nem tud tenni bennük. Egy gyengébb fizikumú zombi két-három, egy erősebb felépítésű négy-öt felsőtestet ért csapást képes elviselni.
Az élők tetszőleges sebeséggel mozoghatnak, beszélgethetnek, a zombikra azonban jellemzőnek kell lenniük a lassú, sántikáló járásra, a kommunikáció köztük legfeljebb a kismillió kmk-s játékból ismert hörgések és üvöltések lehetnek. (Link: http://kmk.blog.hu/2007/08/21/variaciok_zombiirtasra )
Az élő játékosok kezdetben a táborukból indulnak, ám ami hasznukra lehet egy-két IN dolog (lécek, fegyverek, kövek, stb.), az nem messze van a táborhelytől. Ám azért ki kell menni. Hgy a játékosok erről hogy egyeznek meg, legyen az ő dolguk, ám az is elfogadott, ha a veszélyhelyzetben az idegeik felmondják a szolgálatot és egymásnak esnek.
A zombik, amikor meghalnak, összerogynak, fél percig fekve maradnak, majd hála a bennük dolgozó mutációs elemeknek hangos (figyelmeztető) hörgés közepette felemelkedhetnek, és ismét az élőkre támadhatnak. Ezért érdemes nem a tábor közepén lemészárolni őket. Az a zombi, amelyik harmadszor halt meg, nem kel fel többet. Amikor már minden zombi harmadszor halt meg és az élők körül vannak véve holttestekkel, akkor vége az egy fordulónak, a tetemeket kihúzhatják (vagy kimennek maguktól), és jöhet a következő roham.
A fegyverek nagyrészt fogyóeszközök lesznek (lesz egykét nehezen törő balta vagy vascső, a többi könnyen törő hungarocelléc, burkolt kövek, amelyek idővel elfogynak s újakat kell gyűjteni, a köveket értelemszerűen összeszedni.
Az élők célja, hogy túléljék a zombik rohamait (kb 20 forduló), ekkor már nem jönnek többet, így dönthetnek arról, mitévők legyenek, s nincsenek abban a kényszerben, hogy jól védhető táborhelyükön maradjanak. Ha továbbmennének az osztrák határ felé, amin át kell jutniuk, úgy vége a játéknak (majd egy AS gyilkoláson lejátszhatják valahol az osztrák határőrök vs. túlélők meccset Very Happy) és új túlélőket választunk, hogy mindenkinek jusson a jóból.
IV. Karakterek
Minden játékosnak kell generálnia egy XXI. századi, 2009-ben élő karaktert, ami akár önmaga is lehet teljes mértékben. Ennek a karakternek pár pontban össze kell foglalni az életútját, hogy mit tett, hogyan került az egykori Tatabánya város melletti erdőbe (akár csapatos jelentkezések is lehetnek, hogy pl az utolsó vonattal érkeztek, a világleírás részletekért lásd az ötödik fejezetet (Történet). Erre a karakterre aztán úgy kell vigyázni, mint az igazi életedre, mert aki meghal, NEM TÁMAD FEL élőként többé. (Legfeljebb akkor, ha az élők elfogyásával vagy győzelmével idő előtt végetér a játék és újrakezdjük, kicsit más történetelemekkel.)
Ha valaki saját magát alakítja, hazudhat 1-2 év katonamúltat a hátamögé, ha akar. Szóval csak lazán.
V. Történet
A 2008-as évben kitört a harmadik világháború a Közel-Kelet arab államai, valamint az USA és szövetségesei (Nagy-Britannia, Németország, Franciaország, Csehoország, Szlovákia, Spanyolország, Ausztria, Románia és Belgium) között, a háborút hivatalosan Irán indította el egy atombomba tesztjével, amit az USA leköszönőben lévő elnöke és kabinetje agresszióként értékelt. Az első hadműveletet azonban a szövetségesek hajtották végre.
A történet helyszíne, Magyarország sokáig kimaradt a háborúskodásból, tervbe vették a Közel-Keleten táborozó katonák visszahívását, ezt azonban a Parlamentben leszavazták. Az Arab Liga mellé még az év szeptemberében beszállt Kína és Oroszország, jelentősen visszavetve a szövetségeseket. A veszteségek hatására Németország és Ausztria kiléptek a szövetségből és viszsavonulót fújtak.
Végső elkeseredésükben a megmaradt szövetségesek atomcsapást mértek Iránra egy vélt urándúsító helyén, az eredmény rengeteg civil áldozat volt. Ezután mondhatni láncreakció indult be, előszőr az oroszok, majd a kínaiak is atombombát dobtak le Amerika illetve Európa területén, előbbi Washington D.C.-t érte, utóbbi pedig Párizst tette néptelenné. Mindez október történése volt.
Ekkor lépett be a háborúba Magyarország, a szövetség oldalán, az 56-os szabadságharc évfordulóján, bízva a szövetségesek sikerében. A döntést tüntetések kísérték és belpolitikai csatározások előzték meg, habár már korábban is teljesítettek szolgálatot magyar katonák a Közel-Keleten, a szövetség oldalán. Az Arab Liga szövetségesei mintha csak erre vártak volna, az amúgy is visszaszorulóban lévő szövetségesekre sok helyen vereséget mértek, s elrettentésül támadták meg a paksi atomerőművet. Bár nem atomtöltetet használtak, a pusztítás óriási volt, a radioaktív részecskék órák leforgása alatt elértek a Kárpát-medence minden pontjára, hála egy, a medencében rekedt ciklon áldatlan tevékenységének.
November közepére a városok elnéptelenedtek, aki tehette, a semleges Ausztria felé menekült. Azonban kisebb-nagyobb csoportok maradtak a katasztrófa súlytotta országban, attól tartván, hogy a szomszédos országokat sem kímélik. Számításaik beváltak, ugyanis decemberig mind Szlovákiát, mind Romániát atomcsapás érte orosz oldalról.
Ausztria lezárta határait, miután különös történetek keltek lábra a három atomsúlytotta közép-európai országból. Többen a kalandjátékokból ismert zombikat ésm utánsokat emlegették, bár nem találták bizonyíthatónak a sztorikat, lévén senki sem kutakodott az elnéptelenedett városokban. Azonban azok közül is sokan tűntek el, akik az országban maradtak, és ez különféle legendákat indított útjára.
A legendából akkor lett valóság, amikor a zombihorda a Budai vár környékén maradt civil lakosságot teljesen kiirtotta, egy részüket megették, a másik részüket csatasorba állították. Egyes, meg nem erősített híresztelések szerint egyetlen gondolatuk a bosszú, amiért az ő életüket kioltották, ezért minden élőn bosszút állnak.
Egy menekülttábor van Tatabányától északra, ahol pár megmaradt élő próbálja meghúzni magát egy szerény tábortűz és néhány, korábban illegálisan lerakott erdei szemét között.
A zombik a városban tanyáznak, egyelőre nem hagyták el a betondzsungelt, de ez csak átmeneti állapot. Azonban azt egyik táborlakó sem tudja, hogy a közelükben egy első világháborús tömegsír van, s az odalent pihenő csontvázak és félig elrágott hullák első, megszülető gondolata szintén a bosszú, miközben alig két héten belül, immáron a 2009-dik évben harmadik évezredbeli társaik elindulnak az erdőt átkutatni a város mellett...
I. Bevezető
Elsősorban nem kell valamilyen nagyon komoly játékra gondolni, de azért vannak bizonyos minimumelvárások a játékosokkal és a szerepjátékkal kapcsolatban. Elsősorban értendő ez az öltözetre, és a játékos (lehetőleg csekély számú) fegyverzetére. A játék inkább vicces és metálkodás jellegű, de amikor akció van, azért illik komolyan venni a szerepeket! Ez a natúr mezei zombikra is vonatkozik!
A játékban engedélyezettek lesznek a saját karakterek, tehát aki akarja, magát is eljátszhatja, ez kétségkívűl jó, mert szinte bármiről beszélhetnek IN-esen azokban a percekben, amikor éppen nincs akció. A játék 2009 januárjában játszódik IN és OUT is, lásd bővebben az ötödik részt (Történet). A játék legfőképp az eszement, életért való küzdelemről és hentelésről fog szólni.
II. Fegyverzet, öltözet
A játék NEM fantasy LARP, így akár teljesen hétköznapi öltözetben is lehet jönni, bár akkor az alakítani kívánt élő karakter ne a katonság kötelékéből érkezzen.
A katonai alakulatból érkező karakterek játékosainak érdemes magával hoznia egy millitary jellegű cuccot, vagy bakancsot terepmintás ruhával, illetve MINDEN játékosnak akármilyen barna, szürke vagy fekete rongyokat, tetszőleges méretben és amortizáltsági állapotban, utóbbiakat természetesen arra az esetre, amikor élőholt válik az élő karakterből. A töménytelen mennyiségű szövetdarabbal elég magad jól bekötözni, az külön előny, ha néhol itt-ott lóg egy darab. Az arc némi testfestékkel átvarázsolható, és már mehet is a zombulás.
Fegyverek: Ugyan XXI. századi LARP, de akinek olyanja van, nyugodtan hozhat burkolt, kard alakú egykezes kardokat (mondanom sem kell, hogy kizárólag teljesen szürke színű pengével fogadjuk el). Emellett jöhetnek a máshol nem szívesen látott polikolbászok, lehetőleg szintén ezüst, netalántán rozsdabarna színben, mint vascsöveket szimbolizáló fegyver. A sorból a kisebb nagyobb balták (nem csatabárdok!) sem hiányozhatnak, számszeríjak, csigás íjak is jöhetnek. (Megfelelően burkolt és rövidített vesszőkkel!) Ezenfelül lesz a helyszínen egy rakás fellelhető, ugyanakkor elhasználódó fegyver
III. Harcrendszer
A játék érzésre megy, de az élőkre és a zombikra különböző szabályok vonatkoznak azt illetően, hogy mi számít találati felületnek.
Egy élő karakter használhat fegyvert, míg a zombi fegyverarzenálja kimerül a saját kezének használatában és némi föld, homok az élők felé való szórásában. Azonban az élő karakter további harcra nem használhatja azt a végtagját, amit a zombik el tudtak érni (szorosan megmarkolták vagy érezhetően belemartak), amennyiben a zombimarás az élő karaktert hason, háton, nyakon, fejen, (hímneműeknél mellkason is) érte, úgy azonnal kimúlik az élők sorából. A kimúlt élő karakter 2-3 perc fekvés után elkezd átalakulni, de nem esik a többiek torkának, hanem szép lassan elkezd kikúszni a táborból, ő majd a következő rohamban már zombiként érkezik, addig átalakíthatja magát a megfelelő állagúra.
Természetesen azért elvárt kijátszani, hogy a gyengébb idegzetűek, illetve némely hölgyek egy, már megölt társukat nem fogják "te rohadt, zombi most megdöglesz megint" felkiáltással lecsapni, hanem esetleg "Úristen, Kildar, mi történt veled?" sikoly mellett elhátrálnak a szerencsétlen sorsú néhai elől.
A zombi karakterek az őket játszó játékos testsúlyának függvényében képesek találatokat elviselni, találatot bevinni nekik csak felsőtesten lehet, a végtagokat érő gyepálás ugyan visszavetheti őket, de számottevő kárt nem tud tenni bennük. Egy gyengébb fizikumú zombi két-három, egy erősebb felépítésű négy-öt felsőtestet ért csapást képes elviselni.
Az élők tetszőleges sebeséggel mozoghatnak, beszélgethetnek, a zombikra azonban jellemzőnek kell lenniük a lassú, sántikáló járásra, a kommunikáció köztük legfeljebb a kismillió kmk-s játékból ismert hörgések és üvöltések lehetnek. (Link: http://kmk.blog.hu/2007/08/21/variaciok_zombiirtasra )
Az élő játékosok kezdetben a táborukból indulnak, ám ami hasznukra lehet egy-két IN dolog (lécek, fegyverek, kövek, stb.), az nem messze van a táborhelytől. Ám azért ki kell menni. Hgy a játékosok erről hogy egyeznek meg, legyen az ő dolguk, ám az is elfogadott, ha a veszélyhelyzetben az idegeik felmondják a szolgálatot és egymásnak esnek.
A zombik, amikor meghalnak, összerogynak, fél percig fekve maradnak, majd hála a bennük dolgozó mutációs elemeknek hangos (figyelmeztető) hörgés közepette felemelkedhetnek, és ismét az élőkre támadhatnak. Ezért érdemes nem a tábor közepén lemészárolni őket. Az a zombi, amelyik harmadszor halt meg, nem kel fel többet. Amikor már minden zombi harmadszor halt meg és az élők körül vannak véve holttestekkel, akkor vége az egy fordulónak, a tetemeket kihúzhatják (vagy kimennek maguktól), és jöhet a következő roham.
A fegyverek nagyrészt fogyóeszközök lesznek (lesz egykét nehezen törő balta vagy vascső, a többi könnyen törő hungarocelléc, burkolt kövek, amelyek idővel elfogynak s újakat kell gyűjteni, a köveket értelemszerűen összeszedni.
Az élők célja, hogy túléljék a zombik rohamait (kb 20 forduló), ekkor már nem jönnek többet, így dönthetnek arról, mitévők legyenek, s nincsenek abban a kényszerben, hogy jól védhető táborhelyükön maradjanak. Ha továbbmennének az osztrák határ felé, amin át kell jutniuk, úgy vége a játéknak (majd egy AS gyilkoláson lejátszhatják valahol az osztrák határőrök vs. túlélők meccset Very Happy) és új túlélőket választunk, hogy mindenkinek jusson a jóból.
IV. Karakterek
Minden játékosnak kell generálnia egy XXI. századi, 2009-ben élő karaktert, ami akár önmaga is lehet teljes mértékben. Ennek a karakternek pár pontban össze kell foglalni az életútját, hogy mit tett, hogyan került az egykori Tatabánya város melletti erdőbe (akár csapatos jelentkezések is lehetnek, hogy pl az utolsó vonattal érkeztek, a világleírás részletekért lásd az ötödik fejezetet (Történet). Erre a karakterre aztán úgy kell vigyázni, mint az igazi életedre, mert aki meghal, NEM TÁMAD FEL élőként többé. (Legfeljebb akkor, ha az élők elfogyásával vagy győzelmével idő előtt végetér a játék és újrakezdjük, kicsit más történetelemekkel.)
Ha valaki saját magát alakítja, hazudhat 1-2 év katonamúltat a hátamögé, ha akar. Szóval csak lazán.
V. Történet
A 2008-as évben kitört a harmadik világháború a Közel-Kelet arab államai, valamint az USA és szövetségesei (Nagy-Britannia, Németország, Franciaország, Csehoország, Szlovákia, Spanyolország, Ausztria, Románia és Belgium) között, a háborút hivatalosan Irán indította el egy atombomba tesztjével, amit az USA leköszönőben lévő elnöke és kabinetje agresszióként értékelt. Az első hadműveletet azonban a szövetségesek hajtották végre.
A történet helyszíne, Magyarország sokáig kimaradt a háborúskodásból, tervbe vették a Közel-Keleten táborozó katonák visszahívását, ezt azonban a Parlamentben leszavazták. Az Arab Liga mellé még az év szeptemberében beszállt Kína és Oroszország, jelentősen visszavetve a szövetségeseket. A veszteségek hatására Németország és Ausztria kiléptek a szövetségből és viszsavonulót fújtak.
Végső elkeseredésükben a megmaradt szövetségesek atomcsapást mértek Iránra egy vélt urándúsító helyén, az eredmény rengeteg civil áldozat volt. Ezután mondhatni láncreakció indult be, előszőr az oroszok, majd a kínaiak is atombombát dobtak le Amerika illetve Európa területén, előbbi Washington D.C.-t érte, utóbbi pedig Párizst tette néptelenné. Mindez október történése volt.
Ekkor lépett be a háborúba Magyarország, a szövetség oldalán, az 56-os szabadságharc évfordulóján, bízva a szövetségesek sikerében. A döntést tüntetések kísérték és belpolitikai csatározások előzték meg, habár már korábban is teljesítettek szolgálatot magyar katonák a Közel-Keleten, a szövetség oldalán. Az Arab Liga szövetségesei mintha csak erre vártak volna, az amúgy is visszaszorulóban lévő szövetségesekre sok helyen vereséget mértek, s elrettentésül támadták meg a paksi atomerőművet. Bár nem atomtöltetet használtak, a pusztítás óriási volt, a radioaktív részecskék órák leforgása alatt elértek a Kárpát-medence minden pontjára, hála egy, a medencében rekedt ciklon áldatlan tevékenységének.
November közepére a városok elnéptelenedtek, aki tehette, a semleges Ausztria felé menekült. Azonban kisebb-nagyobb csoportok maradtak a katasztrófa súlytotta országban, attól tartván, hogy a szomszédos országokat sem kímélik. Számításaik beváltak, ugyanis decemberig mind Szlovákiát, mind Romániát atomcsapás érte orosz oldalról.
Ausztria lezárta határait, miután különös történetek keltek lábra a három atomsúlytotta közép-európai országból. Többen a kalandjátékokból ismert zombikat ésm utánsokat emlegették, bár nem találták bizonyíthatónak a sztorikat, lévén senki sem kutakodott az elnéptelenedett városokban. Azonban azok közül is sokan tűntek el, akik az országban maradtak, és ez különféle legendákat indított útjára.
A legendából akkor lett valóság, amikor a zombihorda a Budai vár környékén maradt civil lakosságot teljesen kiirtotta, egy részüket megették, a másik részüket csatasorba állították. Egyes, meg nem erősített híresztelések szerint egyetlen gondolatuk a bosszú, amiért az ő életüket kioltották, ezért minden élőn bosszút állnak.
Egy menekülttábor van Tatabányától északra, ahol pár megmaradt élő próbálja meghúzni magát egy szerény tábortűz és néhány, korábban illegálisan lerakott erdei szemét között.
A zombik a városban tanyáznak, egyelőre nem hagyták el a betondzsungelt, de ez csak átmeneti állapot. Azonban azt egyik táborlakó sem tudja, hogy a közelükben egy első világháborús tömegsír van, s az odalent pihenő csontvázak és félig elrágott hullák első, megszülető gondolata szintén a bosszú, miközben alig két héten belül, immáron a 2009-dik évben harmadik évezredbeli társaik elindulnak az erdőt átkutatni a város mellett...
A hozzászólást Ashi Valkoinen összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 03, 2009 6:57 pm-kor.
Kanix- Hozzászólások száma : 59
Age : 29
Tartózkodási hely : helheim
Registration date : 2008. Dec. 19.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Időpont szavazás hozzáadva a témához.
Egy lehetőségre lehet szavazni, aki szavaz, legyen szíves ezt hozzászólással megerősíteni. A negyedik lehetőségnél "egyéb" címszó alatt javaslatokat szintén hozzászólás formájában kéretik tenni. Akinek mindkettő időpont megfelel, a "mindkettő" opciót válassza. Aki nem akar jönni, ne az "egyik sem", hanem a nem akar jönni opciót válassza.
Egy lehetőségre lehet szavazni, aki szavaz, legyen szíves ezt hozzászólással megerősíteni. A negyedik lehetőségnél "egyéb" címszó alatt javaslatokat szintén hozzászólás formájában kéretik tenni. Akinek mindkettő időpont megfelel, a "mindkettő" opciót válassza. Aki nem akar jönni, ne az "egyik sem", hanem a nem akar jönni opciót válassza.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Csak és kizárólag Január 31.én tudok lemenni. Hál istennek pont akkor van hosszú szünetem...
Febr. 7.-én szombaton délutános műszak...
Egyéb kérdés?
Febr. 7.-én szombaton délutános műszak...
Egyéb kérdés?
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Nekem mindkettő jó.
Más kérdés nincs, azért írtam az előző hsz-t, hogy mindenki megértse a szavazás mikéntjét.
De aki az "Egyik sem, egyéb" opcióra szavazott, sajnos nem értette meg.
Más kérdés nincs, azért írtam az előző hsz-t, hogy mindenki megértse a szavazás mikéntjét.
De aki az "Egyik sem, egyéb" opcióra szavazott, sajnos nem értette meg.
A hozzászólást Ashi Valkoinen összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jan. 12, 2009 11:10 pm-kor.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Január 31.
Utána gőzerővel kell tanulnom két hétig.
Utána gőzerővel kell tanulnom két hétig.
Andrew- Hozzászólások száma : 228
Age : 35
Tartózkodási hely : Tatabánya
Registration date : 2008. Jun. 29.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Egyik sem. Nem volt időm írni. Meg arra nem volt kérés, hogy ezt ki kéne fejteni. (Mondjuk tedd két külön opcióba..)
PG- Hozzászólások száma : 330
Registration date : 2008. Mar. 26.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Ashi Valkoinen írta:Egy lehetőségre lehet szavazni, aki szavaz, legyen szíves ezt hozzászólással megerősíteni.
[...]
A negyedik lehetőségnél "egyéb" címszó alatt javaslatokat szintén hozzászólás formájában kéretik tenni.
Na mindegy...
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Időpont: Január 31!
Honlapra is kiírom még maeste éjjel.
Aki majd jön, jelezze, minimális felszerelést illetően lásd a témaindító hozzászólást.
Honlapra is kiírom még ma
Aki majd jön, jelezze, minimális felszerelést illetően lásd a témaindító hozzászólást.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
jó lenne, csak előző nap egy Nézzünk és Röhögjünk típusú-japán buli lesz reggelig... ha másnap elmennék nagyon élethűen alakítanám a zombit...de még kérdőjel...
nagash- Hozzászólások száma : 147
Tartózkodási hely : mental institution
Registration date : 2008. Sep. 04.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Sziasztok!
Csak egy apró közbevetést szeretnék tenni zombilarp ügyileg.
Mivel múltkor Szász Prehistória után is elég sokan ingerenciát éreztek arra, hogy fakardozzanak, mert az jó, és az elmúlt időszakban a társaság nem nagyon találkozott ilyen céllal, ezért, aki szeretne, nyugodtan hozzon fantasy fegyvert és öltözetet, mert szerintem lesz igény az ilyesmire. Ezeket korlátozott mértékben zombulásnál is lehet használni, de akkor ezek a fegyverek valami jó zombifertőzött részen fognak heverni, és meg is kell találni őket.
Kb. ennyi. Találkozó 10:40-ig tatabányai vasútállomáson, szokásos 2-3-as vágányok közös peronja végében.
Bp-Déli pu.-ról 9:23-kor indul vonat, Oroszlányból 10:00-kor, Komáromból 10:04-kor indul vonat.
A móka körülbelül délután négyig tart, utána már sajnos rohamos hőmérséklet- és fényerőcsökkenés tapasztalható.
Csak egy apró közbevetést szeretnék tenni zombilarp ügyileg.
Mivel múltkor Szász Prehistória után is elég sokan ingerenciát éreztek arra, hogy fakardozzanak, mert az jó, és az elmúlt időszakban a társaság nem nagyon találkozott ilyen céllal, ezért, aki szeretne, nyugodtan hozzon fantasy fegyvert és öltözetet, mert szerintem lesz igény az ilyesmire. Ezeket korlátozott mértékben zombulásnál is lehet használni, de akkor ezek a fegyverek valami jó zombifertőzött részen fognak heverni, és meg is kell találni őket.
Kb. ennyi. Találkozó 10:40-ig tatabányai vasútállomáson, szokásos 2-3-as vágányok közös peronja végében.
Bp-Déli pu.-ról 9:23-kor indul vonat, Oroszlányból 10:00-kor, Komáromból 10:04-kor indul vonat.
A móka körülbelül délután négyig tart, utána már sajnos rohamos hőmérséklet- és fényerőcsökkenés tapasztalható.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Sajnos eredeti tervemmel ellentétben nem tudok menni. A gárdonyi MÁV-szálló ugyanis teljesen csődbe ment, február 1-től végleg bezár, így a kötelező egyetemi szarságot két héttel előre hozták , mivel akkor még meglesz a szálláshely... (Újabb indok, hogy ne a MÁVot válasszam az év szolgáltatójának.)
A tavaszi larpok többségét úgyis különféle okokból ki kell majd hagynom, () erre még ez is urgik...
A tavaszi larpok többségét úgyis különféle okokból ki kell majd hagynom, () erre még ez is urgik...
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Áruld már el nekem, hogy hogyan kötelezhet téged az egyetem szombati napokon való részvételre? Feltételezem, ezeknek a rendezvényeknek hivatalos nyomuk nincsen, mint egy kurzuskódra felvett gyakorlatnak.
Azért kérdezem, mert nálad az már a sokadik szombati faszság. Vagy ez valami keresztényi/zsidó hálaadás?
Azért kérdezem, mert nálad az már a sokadik szombati faszság. Vagy ez valami keresztényi/zsidó hálaadás?
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Lényegében a második ilyen alkalom, de lesz még. Egyébként nem szombati, hanem péntek-szombat-vasárnap, azért írtam csak a szombatot, mert az érinti a larpot. Valóban nem felvett kurzusról van szó, hanem inkább ilyen "szakmai tudást elmélyítő" rendezvény, olyasmi, mint Skalle esetében a kötelező ásatás nyáron.
Igazából nincs baj az ilyen és ehhez hasonló rendezvényekkel, mert általában érdekesek, és jó buli szokott lenni a kötelező programok után, csak azt nem szeretem, amikor egybeesik más olyan programmal, amit esetleg jobban preferálnék.
Igazából nincs baj az ilyen és ehhez hasonló rendezvényekkel, mert általában érdekesek, és jó buli szokott lenni a kötelező programok után, csak azt nem szeretem, amikor egybeesik más olyan programmal, amit esetleg jobban preferálnék.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Értem.
(Viszont nagyfokú pofátlanságnak tartom, hogy ennek hivatalos dokumentációja és alternatív időpontja nincsen.)
(Viszont nagyfokú pofátlanságnak tartom, hogy ennek hivatalos dokumentációja és alternatív időpontja nincsen.)
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
31. jobb. Február 7. is elmegy, csak van rá reális esély, h akkor meg haza akarnak rángatni, tekintve, h addigra kb. 5 hete leszek távol otthonról. És hát az ember szívesebben megy balhézás nélkül fakardozni, mint balhézás után.
Egyébként Ashi, ha a Kildaros célzás a kijátszási javaslatoknál akárcsak részben is nekem szól : ha én IN tudom, hogy a szeretett személyből zombi lett, és tudom azt is, hogy ő pl. természtellenesnek/ a létezés egyensúlyát felborítónak tartja a zombi-létet, akkor valószínűleg összeszorítom a fogamat, erőt veszek magamon, és mindent megteszek, hogy "természetesebb állapotba juttassam"... Pusztán azért, mert szeretem, és mert tudom, hogy ő is elvárná tőlem, hogy ezt tegyem. És természetesen fordított esetben viszonozza a "szívességet"...
Fegyverzethez egyébként még javaslom felvenni a mindenféle harcművészetek kellékeit. Ami engem illet, hasonló csapás esetén vsz a gyakorló daóm (Solo, mielőtt elkezdesz piszkálni, h az "alufóliát" hogyan élezném meg: az enyém a rendesebbik fajta gyakorlókard ) megélezésével kezdeném a fegyverarzenálom kiépítését.
Egyébként Ashi, ha a Kildaros célzás a kijátszási javaslatoknál akárcsak részben is nekem szól : ha én IN tudom, hogy a szeretett személyből zombi lett, és tudom azt is, hogy ő pl. természtellenesnek/ a létezés egyensúlyát felborítónak tartja a zombi-létet, akkor valószínűleg összeszorítom a fogamat, erőt veszek magamon, és mindent megteszek, hogy "természetesebb állapotba juttassam"... Pusztán azért, mert szeretem, és mert tudom, hogy ő is elvárná tőlem, hogy ezt tegyem. És természetesen fordított esetben viszonozza a "szívességet"...
Fegyverzethez egyébként még javaslom felvenni a mindenféle harcművészetek kellékeit. Ami engem illet, hasonló csapás esetén vsz a gyakorló daóm (Solo, mielőtt elkezdesz piszkálni, h az "alufóliát" hogyan élezném meg: az enyém a rendesebbik fajta gyakorlókard ) megélezésével kezdeném a fegyverarzenálom kiépítését.
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Én spec a fegyverarzenálom kiépítését a káoszt kihasználva az első utamba kerülő katonai bolt kifosztásával kezdeném.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Én meg inkább merek olyannal hadakozni, ami volt már a kezemben annyiszor, hogy okkal mondhassam róla: ismerem a tulajdonságait, érzem a súlyelosztását, wha'ever. Meg hát nem is tudok bánni a modern lőfegyverekkel, no. *szégyenkezik*
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Elsősorban abban bízok, hogy a legtöbb katonai boltban akad egy jóféle hosszúkard
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Mivel jóesetben karakterként magadat játszod, nem hiszem, hogy 16-21 éves suhancok, akik egyben még jól nevelt larperek is, pont boltok fosztogatásával kezdik. Szóval játékon kéretik a fentebb jelölt close combat játék.
(Amúgy Kildar igazad van.)
(Amúgy Kildar igazad van.)
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Most jöttem rá, hogy de megszívattam magamat a saját koncepciómmal. *röhög* Most megpróbálhatom megcsinálni a daóm polifoam testvérkéjét úgy, h koliban vagyok, szal esélyem sincs arra, h kölcsön vegyem a nevelőapám szerszámait a műhelyből, itt meg naná, h csak a karbantartónak van cucca, aki mondanom se kell, 2 hétben egyszer jön. Ááááá... ívelt kard egyenes maggal... Mondjuk már van rá ötletem, hogyan oldom meg, kérdés működik-e.
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Nekem meg minden fogyó kelléket jan.29. délután és jan.30-án kell megcsinálnom, úgy, hogy pluszba még egy Anna is lesz itt.
Re: Fejvadászat #8 - Zombilarp
Úgy az igazi, előbb közös workshop-olás, utána meg közös pihenés. (báááár nem is tudom, nem kifejezetten pihentető )
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
1 / 2 oldal • 1, 2
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fejvadászat Hadijáték archívum
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.