LarpHaTár
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cell-Live 5 korai játékkiírás

+6
Lecram
Damien-Maelstrom
Ashi Valkoinen
Skalle
Draug
Kildar
10 posters

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen Szer. Márc. 11, 2009 7:08 pm

Szerintem kígyónyelv-igazságvarázslatok témát lehetne szavazásra küldeni... konkrétan legyen vagy ne legyen dologként.

Emellett kérdezném, hogy a majd jó soká beérkező karakterek elbírálása és képességkiosztása hogyan fog történni? Ilyesmi sokkal közelebb áll hozzám, mint például egy halom deszka beszerzése.

Továbbá, ha lehetne kérnem, Kildar vagy Petro, nem tudnátok valamikor terepet bejárni Cellben? Érdekelne Avradgard jelenlegi állapota, szeretném tudni, mire számítsak, amikor megérkezem építőtáborba. (Konkrétan ezt azért szeretném tudni, mert ösztöndíj most van, akkorra már rég elköltöm.) Ha tudnátok fényképeket csinálni, az is jó lenne, meg gondolom a falu helyszínen is megnézhetitek, hogy a fejvadászos építményekből mennyi maradt meg, tudtommal azokat nem kellett lerombolnunk tavaly.
Ashi Valkoinen
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 36
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Szer. Márc. 11, 2009 7:44 pm

Bocsi srácok, most valami nagyon sértőt fogok mondani azt hiszem...

Átolvastam a szabályokat és furcsa érzésem volt... Úgy éreztem magam mint néhány évvel ezelőtt, nos... szóval kibököm.

Határozottan régi kaelumijátékszabályrendszer érzetem van. Neeeem, nem a konkrét szabályokra értve. Azt nem is bánnám, sőt büszke lennék rá. De pár tény.

- 70000 karakternél jártok most perpill.
- Sacc 4féle védelem-védelemfeltörés van (mágiák / képességek)
- Vannak varázslatok amelyek különböző jelöléssel de uolyan hatással bírnak. Nem is egy.
- Fél oldanál is több "tudni kell" speciális hatás.
- Másodperc alapú sebzések... izé...
- Outos választ igénylő detektor varázslatok.
- Csillió agyra ható művészkedés, amit már vampirelive dominate kategóriában is gáznak tartanék. Emlékek, igazság-hazugság, mentális mókák...stb. Biztosan kell ennyi?
- Túl sok magyarázószöveg és ines hangulati leírások a szabályokba építve.
- Kezd elszaladni a mágiahasználat mennyisége. Igen tudom legtöbb nem harci, de legtöbbje mégis hatással lehet nem varázslókra, tehát így nekik is illik ismernie, hogy ne a játékon kérdezgesse: mi történt most?

Mégegyszer bocs, tényleg kínomban röhögök most itt, és eszembe jut mindaz amit éveken át hallgattam tőletek jogos kritikaként. Ha ezt az utat akarjátok követni akkor elnézést nem szóltam, és drukkolok hogy bebizonyítsátok, meg lehet csinálni amivel mi elbuktunk CJ-n, nem az elv volt a rossz.
De ha csak a sok apró bővítés közben nem vettétek észre hol jártok, én most szólok. De nem akarok okoskodni vagy kötözködni.
Ha kéritek belemegyek a részletekbe is, de hívatlanul nem akarok észt osztani...

ui: most megyek és iszok egy jéghideg kólát... régen éreztem magam ennyire kínosan...
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen Szer. Márc. 11, 2009 7:56 pm

Szerintem jogos. Mágiát illetően:
-Az irányzatonként 3 adeptus és 4 beavatott mágia legfőképp.
-Kevesebb mentálmágiát, de tényleg.
-Ennyi varázslat versikéit senki nem tudja megtanulni szerintem. Jó, hogy így kellene, de sok.
-Kígyónyelv, Aelos szava már korábban is említésre került.
De ami nem jogos
-A sebesülések eljátszásánál írt dolog viszont nem sallang, hanem támpont, mert nem minden leendő játékos olvasott előtte mondjuk Fejvadászat Hadijáték szabálykönyvet.
-Van, ahol kell a magyarázat, az olvasó miatt. Szerintem a megtanulandó adatmennyiség nem feltétlen áll egyenes arányban a karakterszámmal. (Gondolj mondjuk egy évszámokat tartalmazó lista és egy mesekönyv közötti különbségre.)
Ashi Valkoinen
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 36
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Szer. Márc. 11, 2009 8:05 pm

Ashi Valkoinen írta:De ami nem jogos
-A sebesülések eljátszásánál írt dolog viszont nem sallang, hanem támpont, mert nem minden leendő játékos olvasott előtte mondjuk Fejvadászat Hadijáték szabálykönyvet.
-Van, ahol kell a magyarázat, az olvasó miatt. Szerintem a megtanulandó adatmennyiség nem feltétlen áll egyenes arányban a karakterszámmal. (Gondolj mondjuk egy évszámokat tartalmazó lista és egy mesekönyv közötti különbségre.)
Nem pont a sebesülésekre gondoltam, de egyébként annál is hiába írod le ilyen részletesen akkor és ott nem fog eszébe jutni. Ha egyszer látja a jó példát ezerszer inkább megmarad mintha 10x átolvassa a "helyes sebesüléskijátszás" részt.
De inkább általánosságban sok a felesleges magyarázat és főleg ines részletek. Így önmagában nem ad teljes képet, ahhoz egy homogénebb doksi kéne külön. Nem a megtanulandó mennyiség lesz vele több, hanem a hasznos információ megtalálási ideje. Főleg ha hasonló hatásokat sokféleképpen el lehet érni, az tökéletes ahhoz hogy összezavarjon embereket.


A hozzászólást Lobster összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Márc. 11, 2009 8:08 pm-kor.
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Szabályrendszer

Témanyitás by Keitel Szer. Márc. 11, 2009 8:06 pm

A szökés szabályon töröm a fejem.

A képesség kérése kérdést inkább egy példával írom le. Legyen a példa képzeletbeli alanya egy női játékos, aki a leírást küld be a karakteréről.

Ti ezt szeretnétek elkerülni:

Én egy varázslóval jövök, ezen kívül kellene zárnyitás is ha lehet. Az érdeklődésem a varázslatok és varázstárgyak gyűjtögetése, cseréje.

Ezt várjátok:

A karakterem neve Ailin Dar. Fiatal, 23 éves farmon született hajadon nőt alakítok. A szülőfalumtól 19 évesen szakadtam el, ekkoriban indultam zarándokútra, hogy a távoli vidékeket bejárva láthassam a Hármak egyházának templomait.

A hosszú utat egy kisebb csoporttal együtt tettem meg, három szekeret vagy másfél tucat hozzám hasonló zarándok kísért. Az utunk másfél évig tartott, ezalatt egy agg vén tanításait hallgattam a varázslás elméletéről, és megtanultam íjjal lőni.

A zarándoklat végével közülünk páran egy távoli falu farmján álltunk napszámba, és állattartással foglalkoztunk. Az agg öregember is a faluban lakott, vele gyakran találkoztam, tőle tanultam meg olvasni.

Három év múlva elhagytam ezt a helyet, hogy hazatérjek a szülőfalumba. A játék helyszínén átutazóként jelenek meg, két éjszaka pihenés után tovább folytatom az utam.

A ruhám egyszerű, az út porától szürke vászontunika. Egy zarándokbottal járok, mely tetejére kulacs van akasztva.

Szerintem ez lenne a megfelelő:

A karakterem neve Vorena Gaidi. Fiatal, 23 éves farmon született hajadon varázslónőt szeretnék alakítani. Ha ez lehetséges, akkor ezt a következő előtörténet alapozná meg:

A szülőfalumtól 19 évesen szakadtam el, ekkoriban indultam zarándokútra, hogy a távoli vidékeket bejárva láthassam a Hármak egyházának templomait.

A hosszú utat egy kisebb csoporttal együtt tettem meg, három szekeret vagy másfél tucat hozzám hasonló zarándok kísért. Az utunk másfél évig tartott, ezalatt egy agg vén tanított meg a varázslás alapjaira, és megtanultam íjjal lőni.

A zarándoklat végével közülünk páran egy távoli falu farmján álltunk napszámba, és állattartással foglalkoztunk. Az agg öregember is a faluban lakott, vele gyakran találkoztam. Tőle tanultam meg olvasni, és sokat tanultam a könyveiből a különböző varázstárgyak mibenlétéről.

Három év múlva elhagytam ezt a helyet, hogy hazatérjek a szülőfalumba. A játék helyszínén átutazóként jelenek meg, két éjszaka pihenés után tovább folytatom az utam.

A ruhám egyszerű, az út porától szürke vászontunika. Egy zarándokbottal járok, mely tetejére kulacs van akasztva.

Cebo írására:

Lökés: (tárgy eldobása) nekem tetszik ez az ötlet, csak számolni kell azzal, hogy ez nem éri meglepetésként az embereket, mint a filmekben, itt tudnak erről a hatásról, mivel tudniuk kell róla. Készülhetnek rá több fegyverrel, ami persze nem túl életszerű.

Sziklafej: (leütés ellen véd) elméletben jól hangzik, gyakorlatban ez a varázslat nem sok örömöt okoz a felhasználónak, leszámítva azt a ritka esetet, hogy "hmm, hátha leütnek majd mostanában, most magamra varázsolok egy ilyet" és TÉNYLEG pont "csak" leütik az embert, na akkor megmenekül az ájulástól, de ez nagyon ritka, és kifacsart eset. Azt próbálom mondani, hogy az ember mit gondol, amikor ezt a varázslatot használja? Remélem megpróbálnak leütni, és akkor tök jó lesz, mert volt értelme a varázslatnak?

Az egyvalami ellen védő dolgokkal az a baj, hogy az az egyvalami pont akkor sohasem történik meg az emberrel, amikor védve van ellene, így a varázslatot sohasem érzed hasznosnak.

A "ház" jellegű varázslatok szerintem meg azért rosszak, mert nem óvnak meg a veszélytől, csak elodázzák azt, így szintén nem valami hatékonyak.

A kínvarázs majdnem biztos csak komikus lesz. Az az ordíts mintha fájna kevés embernek megy.

Az edzettség értelmetlen a bizalmi elv mellett, ha nem az lesz, akkor meg tápolás.

Homárral egyet értek sok. Meg is mondom, mi az ami fölösleges a szabálykönyvbe:

Bevezető
Szerepek és jelentkezés
Felszereléskövetelmény
Karaktered a játékban
Választható fajok
Irányzatok leírásai
Használható fegyverek

Ezeknek az információknak játék közben már nincs szerepük, ezeknek egy külön "Jelentkezési útmutató és karakteralkotás" dokumentumban a helyük, játék közbeni szabályrendszer olvasásakor már senki sem kíváncsi arra, hogy hogy kell jelentkezni, mi a követelmény, és milyen milyen választható fajok vannak, mert ezek már addigra eldőlt dolgok.

Rövidebben lehetne: harcrendszer, játéktárgyak.
Keitel
Keitel

Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Szer. Márc. 11, 2009 9:37 pm

Egyszer lépek le egy órára és rögtön dekurvasokat írtok. Na szépen sorba:

Terepbejárás témakör

Még nem tudjuk mikor, de fogunk.

Me(n)tálmágiák témaköre

Igazmondóvarázs-kígyónyelv témáját ejtsük, ennyi felvetődése után (főként hogy én magam is gondolkodtam rajta korábban) fölösleges bentmaradnia. A Hipnotikus Sugallat, a Bűvölés és a Feledés/Felidézés varázslatok szerintem nem hangulatrombolóak, próbajátékon anno mindegyiket egytől egyig kipróbáltuk és egyrészt játéklehetőséget adnak, másrészről a használójuknak sem "én nyertem, pont" mágiák. Nyilván mint mindent, ezt is lehet szarul használni, de az meg már egyén kérdése. Mentális uralom valóban kicsit túllövés a célon, azt valószínűleg ejtjük.

Jelölések témaköre

Azonos hatású jelöléseknél egyet találtam, a Romboló Őserő illetve a Typhona Perzselő Érintése azonos hatással, de más színezéssel bír. Ezeknél viszont nem a színezés, hanem a "nappal kézenszalag, éjjelvilágít" a jelölés, amit muszáj különválasztani, mert nappal a világítás nem látszik, éjjel meg a szalag. Aki volt már az izsákfai erdőben, tudja, hogy ott nem hogy a szalagig, de az orrodig se látsz el - márpedig egy perzselő lánggal vagy egy előkészített energiafolyammal körbefogott kezet általában illene látni éjjel messziről, ezért világítana.

Többféle támadás/védelem témaköre

Támadó hatások: Rúnafegyver (nincs ellene védelem), Romboló Őserő / Typhona Perzselő Érintése (mágikus támadás)
Védő hatások: Rúnavért (fedett területen véd minden nem mágikusat, tehát a támadó spec hatásokat nem fogja le), Sebezhetetlenség Gömbje (valszeg megy a levesbe)
Támadó-védő hatásoknak tekinthető az igazmondás/kígyónyelv mizéria is, ezt hadd ne mondjam el huszadszor is hogy megy a levesbe, illetve a mentálmágia-vasakarat kérdéskör, itt pedig nincs többszintű véd-nemvéd dolog, a varázslat vagy hat, vagy nem, a vasakaratot bejelenteni nem kell.

Varázslatok számának kérdésköre

Rövidesen összerakok egy vázlatos egy alternatív varázslatlistát kevesebb varázslattal (adeptus: 1 általános, 2 irányzatonkénti, beavatott: 2 általános, 2 irányzatonkénti), várjátok meg azt (a jelenlegi megmarad a gépemen elmentve).

Hossz-nemhossz

Keitel kihúzott a szarból, valószínűleg bontjuk háromfelé a dolgot, jelentkezés/karakteralkotás-alapszabályok-mágia hármasra.

Varázslatversikélés témaköre

Egy csomó larpon azt látom, hogy azért akar valaki varázsló lenni, mert fakardozni nem tud, de táp meg kell neki, a varázsló meg úgyis alanyi jogon táp. Na ez utóbbit akarom elkerülni, így a varázslatok alkalmazásánál mindenképp meg akarom követelni a formulák alkalmazását. Ugyan lehet, hogy nem emeltem ki, de a fejbőlmegtanulás mindazonáltal továbbra sem kötelező - lejegyezheti tekercsre, könyvbe, és onnan is felolvashatja, a lényeg, hogy mondja.

Karakterleírósdi

Keitel: Mindkettőt elfogadnám, mind azt, amit "ezt akarjátok elvárni", mind azt, amit "így kéne szerintem"-ként írtál, ugyanis a "varázsló" alapvetően nem csak a képesség megnevezése, hanem egy szerepkör, amibe a karakterét be akarja illeszteni. A varázslás ilyen téren pont kivétel lenne, de azt szerintem te is belátod, hogy nem egészen az a kategória, mint a "vasakaró" vagy az "edzett arc" szerepkörök. Elsősorban azt akarom vele elkerülni (de ezt szerintem a pontosításban is leírtam), hogy az "akarok ilyen meg ilyen szkillt".
Edzettség témája: Annyira nem nagy táp, főként ha kijátssza a sebesülést is. Igen, a megítélése szubjektív, de vannak olyan esetek, amiben mindannyian egyetértünk hogy ne kapja meg.


Biztosan kihagytam valamit, majd észreveszem hogy mit felejtettem el megválaszolni, de megnyugtatok mindenkit, hogy ez azért van mert utálom azt aki felvetette.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Cebo Csüt. Márc. 12, 2009 10:54 am

Én ha lehet csak a mágiával kapcsolatos részhez szólnék hozzá, mert ez az én szakterületem... Naszóval:

Mentálmágiák témaköre:
Mentális uralom miért lenne rossz? Teljesen korrekt. Hihetetlenül nehéz a létrehozása, (10 perc agyrágás) és nem is lehet immortal-atom-mentál-mágiaként használni. A mentális uralom nagyon jó szerepkijátszási lehetőségekre ad okot, mint pl. alvó ügynök használata merénylethez, hipnotizált bábu beküldése ellenséges területre kémkedés céljából, lebukás veszélye nélkül. Ennyire mindenképp jó, ha másra nem is. Ja meg homonkulusz-pótléknak. De akkor már inkább a homonkulusz... Tehát hasznos, és nem erős. Ez nem elég érv mellette?

Jelölések témaköre:
A világítás megoldása szerintem túl körülményes, és előnytelen is. Azok a világító karszalagok akkor is világítanak, amikor a varázsló épp nem akarja, hogy világítsanak, ezért pl. nem tud éjjelilopakodni hatékonyan, mert óhatatlanul kivillanhat, vagy átvilágíthat a ruházatán a fényrúd. De ami ennél is fontosabb, hogy ha nálad van, ott fityeg az oldaladon (sokaknak nincs normális oldaltáskája), akkor is azt hihetik, hogy épp fényes aura van rajtad, pedig nem. Szal szerintem fényeskedés suta...

Igazmondás:
Igazat mondatni egy egyszerű bűvöléssel is lehetséges, ha ügyesen csinálja az ember. A kígyónyelv meg elég suta volt már tavaly is. Az igazmondatást egyébként is kis létszámú csoport használja: varázslók. Szerintem reális, ha az emberek tartanak a varázslóktól, hisz a mágia az azért mégiscsak mágia vagy mi. Veszélyes, durva, és drasztikus eszköz tud lenni.
Az igazmondató varázslatnak nem látom akadályát, mivel alapkellék a bűvölés is. Kígyónyelv az meg hülyén néz ki... Mi a fenéért áll ellen a célpont elméje annak a kis energiácskának, ami igazmondásra kényszeríti? Kígyónyelv. ahha... cool... Akkor már inkább legyen rizikója, 50-50% hogy igazat kell mondani, vagy valami hasonló...
Ja és az is fontos, hogy ne OUT legyen az igazmondás, hanem IN... Ergo ki kell játszani mindkét oldalról.

Varázslatok számának kérdésköre:
Varázslatok számának csökkentését alapvetően ellenzem. Hülyeségnek tartom idióta szintre lebutítani az elvileg "oly hatalmas erőkkel játszadozó" varázslókat...
Varázslót játszottam tavaly, adott mennyiségű varázslattal, és még így is úgy éreztem sokszor hogy lószart nem ér a tudományom, mert nem lehet szinte semmire sem értelmesen használni. Ha pedig nem tudom használni, mert az a három csopfadt varázslat, ami van, haszontalan, vagy ritkán hasznos, nem élvezetes varázslót játszani. Akkor inkább játszom fúderavasz banditát, mert annak mindig van dolga. Most megláttam a mágiarendszert, és felvillanyozódtam, hogy na végre, lesz egy alap választék, ami jól ki van egyensúlyozva rendszer szinten, erre azok, akik alapból sem szeretik a mágiát, meg nyűgnek tartják, egyből betámadják a szerintem leges-legértelmesebb ötletet a rendszerben. na bumm. És mivel kisebbségben vagyok, és amúgy is agy nyomást gyakorolnak a szabályalkotókra, elkhmolódikdik egy khmjó újítás. kettőspontcé.

Varázslatversikélés témaköre
Egyetértek. Varázslónak lenni hatalom, de egyben felelősség is. És ezt a felelősséget kéne beleverni már az emberek fejébe. Nem tudom emlékeztek-e, tavaly mit össze nem szarakodtam gyertyáimmal, meg a varázskönyvemmel, földre rajzolgatással, bűvölgetős beszélgetésekkel stb.
Gorwenal határában azon csodálkoztam hogy nem kaptak el a városőrök boszorkányság vádjával Very Happy
Be kellene vezetni az akadémiázást, és a tanítvány-rendszert. Juviellel teljesen korrektül kijátszottuk tavaly.
No de javaslom hogy adjátok a kezem közé azokat a drága kis varázslópalántákat, majd én megtanítom nekik, hogy kell szééépen verset mondani. Dalolni fognak a kis pacsirták. Amíg nem megy nekik zsigerből a trúlarper varázslóskodás, addig fegyelmezés lesz. Varázsló-tanár módra... bizony...
Cebo
Cebo

Hozzászólások száma : 138
Age : 39
Tartózkodási hely : Szombathely, Jászberény
Registration date : 2008. Mar. 04.

http://fireballklub.atw.hu

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Csüt. Márc. 12, 2009 11:38 am

Azok a világító karszalagok akkor is világítanak, amikor a varázsló épp nem akarja, hogy világítsanak, ezért pl. nem tud éjjelilopakodni hatékonyan, mert óhatatlanul kivillanhat, vagy átvilágíthat a ruházatán a fényrúd.
Ezt hívják béna játékosnak.

De ami ennél is fontosabb, hogy ha nálad van, ott fityeg az oldaladon (sokaknak nincs normális oldaltáskája), akkor is azt hihetik, hogy épp fényes aura van rajtad, pedig nem.
Ezt pedig nem felkészült játékosnak.

Varázslatok számának csökkentését alapvetően ellenzem. Hülyeségnek tartom idióta szintre lebutítani az elvileg "oly hatalmas erőkkel játszadozó" varázslókat...
Kevés erő is lehet hatalmas. Nem a mennyiség számít hanem amit elérhetsz vele.

Varázslót játszottam tavaly, adott mennyiségű varázslattal, és még így is úgy éreztem sokszor hogy lószart nem ér a tudományom, mert nem lehet szinte semmire sem értelmesen használni.
Tehát a hatalmas erők valójában csak sokszínű trükkök. Ez tervezési hiba, jó varázslatokat kell csinálni. Nem sok lószart.

Ha pedig nem tudom használni, mert az a három csopfadt varázslat, ami van, haszontalan, vagy ritkán hasznos, nem élvezetes varázslót játszani.
Vagy legyen három hasznos varázslat.

Most megláttam a mágiarendszert, és felvillanyozódtam, hogy na végre, lesz egy alap választék, ami jól ki van egyensúlyozva rendszer szinten.Szerinted ki van egyensúlyozva. Miközben az "alap" választék igazából nem választék mert adott irányzatoknak uis csak limitált és szűk lehetősége van, rengeteg redundanciával más iskolák felé.

erre azok, akik alapból sem szeretik a mágiát, meg nyűgnek tartják, egyből betámadják a szerintem leges-legértelmesebb ötletet a rendszerben. na bumm. És mivel kisebbségben vagyok, és amúgy is agy nyomást gyakorolnak a szabályalkotókra, elkhmolódikdik egy khmjó újítás.
Érdekes, én világéletemben mágiarajongó voltam. Szervezőként és játékosként is a varázsló vonal híve vagyok. De ha egyszer sok varázslat redundáns és még néhány "lószart sem ér" akkor minek bennhagyni?
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Keitel Csüt. Márc. 12, 2009 2:11 pm

Van pár dolog, amivel egyetértek Ceboval.

Észrevettem, hogy a perzselő kéz ki lett szedve, ez ellen már nem sokat írok, tényleg nem több mint egy tőr, csak "mágia" és feltűnő.

Szerintem a varázslók visszakaphatnának valamilyen energiagömb/tűzlabda varázslatot. Ennek látnám értelmét, mivel játéktechnikailag ez sem sokkal több, mint egy dobótőr, de minden esetben ölhetne azonnal, így lenne egy kis értelme. Ha pajzzsal védhető, akkor az egyensúly is megvan, és nem "nyertem" varázslat, még egy ügyes tolvaj is hasonló eséllyel szembeszállhat a varázslóval egy dobótőrrel.

A varázstöréshez szerintem ne kelljen külön komponens, legfeljebb bonyolultabb körök megtörésénél, ha lesznek ilyenek, de más esetben észrevenni is nehéz, hogy valaki varázslat hatása alatt áll, ha még ilyenkor kell komponenseket gyűjteni, az rég lehetetlenné teszi a használhatóságot. Ha egy beavatott észreveszi a hatást ennyi jutalom kijár neki. Még így is sok soha ki nem derülő elbűvölt lesz szerintem.
Keitel
Keitel

Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Csüt. Márc. 12, 2009 2:25 pm

Energiagömb/tűzlabda témakör:

Mely irányzatok kaphatnák meg és milyen szinten (én spec beavatottra tenném mindenképpen)? Ha csak bizonyos irányzatok, és nem általánosan, akkor mely varázslataik helyett? Hogyan jelöljük?

A kérdéseim kapcsán ötleteket és minden további mágiás témát a mágia topikba.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Pént. Márc. 13, 2009 11:57 am

Noh, Kildar ráuszított a részletekre is, őt hibáztassátok ha sokat írok... Smile
Egyelőre két témakör.

Vallatás: jelen formájában = "szabályokkal kényszeríteni szerepjátékot". A problémák:
- csak kevés ember tud eljátszani hitelesen egy szenvedőt, és legalább ilyen kevés egy igazi vallatót
- megvalósíthatósága erősen lol... polikéssel böködöm? korbácsolom cipőfűzővel? pofozom? karikába kötöm? tűző napra kikötözöm? tűzzel perzselem a talpát? eljátsszuk a józsaru rosszzsaru trükköt? ordibálunk vele? mindezt negyed órán át?
- egyébként ez egy technikai, szabályszinten kényszerített igazmondás varázslat...
- vasakaratnál a 3. kérdés lehet uaz mint az első kettő?
- ha kifaggattam akkor elég csak lezúzni az ipsét majd meggyógyítani és második kör?
Összegezve: szerintem aki nem tudja-akarja kijátszani a vallatást azt kár szabállyal kényszeríteni. Aki meg eljátssza a karakterét és nem úgy néz pl a halálra hogy 30 perc töltő az tud játszani. Egy olyan rendszerben ahol a kardozást is bizalmilag intézitek, pont az eljátszható részekre kellenek külön szabályok? Ez vicces. Szerintem.

Fogság
"A fogollyal ésszerűen kell bánni, azaz nem vethető alá semmi olyannak (pl. munkavégeztetés), amit a fogolyejtők maguk ne vállalnának be."
Ismét szabályozzuk a szerepjátékot. Egy foglyot nyugodtan lehet munkára kényszeríteni. Legrosszabb esetben nem csinálja, és akkor megölik. Ütni, megalázni vagy out fájdalmat okozni nyilván nem fognak, de miért ne mondhatnák: "dógozz kutya! pucolj krumplit, szedjél fát...stb"? Ha ügyes a rab még fel is használhatja szökésre. Jah de ha már szökés:
"A foglyok bármikor megpróbálhatnak megszökni, ellenben sikertelen szökési kísérlet (menekülés közben megölik őket) esetén továbbra is fogolyként folytatják a játékot."
Szerintem ha béna a rabtartó akkor ez simán előfordulhat. Pont ebben a rendszerben ahol millió lehetőség van egy rab kézbentartására (ez nem agyonszabályozott céjé) ha valaki "szökés közben meghalt" az rabtartó bénasága.
Egy ilyen rendszerben vannak tompa fegyverek. Van leütés. Van olyan hogy sebesült lábbal nem futkorászunk. Van olyan hogy a foglyot megkötözöm ténylegesen.
Persze mindez hiába ha az őrök csak röhögve nézik amíg a rab feszegeti a köteleit (lásd tavaly Isharék marhulása) és nem vágja pofán azonnal kardmarkolattal akkor előfordulhat a szökés. Szerintem.
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Vas. Márc. 15, 2009 1:16 pm

Fogság témakörhöz szólnék hozzá két pontban:
- Magad is láthattad már, hogy nem megy mindenkinek a felelősségteljes karhatalmi pozíció. Ez az egymondatos "csak azt csináld amit magad is bevállalsz" egyrészt elgondolkodtatja a rabtartót, másrészt biztosítja, hogy azért ésszerűen (gyk nem küldik olyan munkára amit maguk amúgy ne csinálnának meg, gödi keltán ez elég tré volt hogy amikor minket fogtak el a rómaiak, akkor egy órán át sarat lapátoltunk meg az out tábortüzükhöz /out tábortűz = ami a sátrak közt van/ hoztuk a fát, amikor meg mi fogtuk el őket akkor nekiálltak out rinyálni, hogy miért csináltatunk velük ilyeneket és egyébként is letelt már a fogság max ideje abban az öt percben amíg ideértünk) fognak hozzáállni.
- A legfőbb indoka a "fogoly fogságban támad fel"-nek az, hogy ne lehessen a lándzsaerdőbe beleszaladást arra felhasználni, hogy fél óra múlva zavartalanul folytathassuk, amit az elfogatásunk előtt elkezdtünk (khmPGkhmkhm), illetve legyen némi motiváció arra, hogy egy környi faljavítás helyett (kb tíz perc csak dolgozni kell) ne félóra ücsörgést válasszon (khmAshiöccsekhmkhm). Nyilván meg lehetne oldani azzal, hogy a szökés közbeni halál végső halál, de szerintem ezt te se szeretnéd.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Vas. Márc. 15, 2009 2:30 pm

Magyarán szabályszinten próbáltok meg kényszeríteni "larpos gondolkodást". Ezzel önmagában nincs is gondom, de akkor a harcrendszernél miért törekedtek a megfelelő hozzáállásra és példamutatásra? Ezek a kérdések pontosan ugyanezen a szinten mozognak, csak mert nem annyira "menő" mint a bizalmi sérülésrendszer inkább le van tudva kényszerszabályból...

Speciel ha pl tavaly nem lettek volna olyan primitíven kezelve a foglyulejtések, akkor lehet nem kéne ezt ennyire körülírni.
Ha meg valakinek nem megy a karhatalmi pozíció akkor ott helyben oda kell lépni. Béna rabtartó? A felettese fokozza le és üvöltse le a fejét a sárga földig. Túljátszott "főkarakteri" keménykedés? Akkor jön egy szervezői NJK aki felhívja a figyelmet a fogoly jogaira, hivatkozik törvényekre és ha az illető nem veszi észre magát CSAK akkor out félrehívja és leosztja kurva gyorsan.
Rambózik a fogoly, feszegeti a kötelékeit? Uccu kardmarkolattal kemény tockost. Futkorászni próbál? Kötelet a lábára. Még mindig rohangálna? Lezúzni 1-re tompa tárgyakkal. Esélyes hogy elfutna? Nosza combondöfni, majd nem hagyni elvérezni.

Szerintem igenis álljatok a sarkatokra és várjátok el hogy az emberek ebben a kérdésben IS vállalják a szerepüket, mert az ilyen keretek közé szorított metódusok pont azokat a hatásokat erősítik amelyek ellen harcoltok.

Egyrészt ha valakivel alja munkát akarnak végeztetni akkor majd az illető eldönti hogy vállalja e. Már bocsi, de ha ti nem hisztiztetek gödön akkor az ottani bénázásért miért itt kéne revansot venni? Azért mert ott az volt ami, itt miért lenne hasonló?
De bontsuk két részre a kérdést. Az ok hogy out feladatot nem végeztethetnek, de mivel IN karakterek nem fognak OUT helyeken mászkálni és semmilyen OUT holmit nem lehet IN helyen tárolni ezt már kikerültétek alapvető szabályokkal ha jól értelmeztem.
Az meg hogy nem akar valaki krumplit pucolni, vagy éppen árkot ásni az hadd legyen saját döntése. INben. Ha meg nem képes elfogadni hogy béna-hülye vagy egyszerűen csak peches volt hogy elkapták akkor ne játsszon. Végtére is miért is kéne tartani a fogságtól, hiszen csak némi pihenéssel egyenértékű, max borítékot kell ragasztani.

Másik, a menekülő ember halála. Okés, mostantól rabtartók, nem kell gondolkodnotok, nem kell megkötözni senkit, mert amint menekülni próbál hátbakúrod dobótőrrel és marad fogoly. Felesleges kijátszani az őrködést, nem kell mondjuk "megdolgozni" a túl aktív rabokat és nem kell vigyázni ha esetleg értékes a fogoly. Egy dobótőr mindent megold, olcsó és messziről is hat, ennyi kell csupán. Hiszen szabály rendelkezik a kérdésről, nem kell más.

Adjatok egy Ashit, egy Keitelt és gyere te is Kildar. Ejtsetek foglyokat, és viselkedjetek úgy mint egy tényleges őr. Nem úgy mint a röhögcsélő városőrök akiket 3 szóval le lehet szerelni. Ne mint a túljátszott főtéri kikötözéseknél ahol gyakorlatilag out bohóckodás zajlik.
Adjatok egy Keitlet, egy Ashit és egy Kildart. Ha rabok lesztek viseljétek emelt fővel, vagy éppen kúszva zokogva az életetekért könyörögve attól függően hogy milyen a karakteretek. Haljatok meg büszkén vagy alázkodjatok meg a rongyos életekért, ahogy azt a jellemetek megköveteli.
De ne akarjatok szabályokat húzni olyanokra akik még nem láthatták a jó példát. És ha megvannak a hivatkozások, hogy kinek a "bűne" a "megelőző" szabály akkor legyenek megjegyezve ezek a nevek a játékon is és figyeljetek rájuk oda. Ne egy általános szabályt alkossatok mert néhányan nem úgy játszottak ahogy vártátok.

És igen, ejtsetek foglyul engem is. És lehet hogy leszek rabtartó is. De soha nem azért fogok jól játszani mert előírja bármi is.
Tudom kötözködés a partvonalról, de látok egy irányzatot amit elkezdtetek és nagyon jónak tartom. Csak még néhol következetlenek vagytok erre világítok rá. Nyersen és agresszíven, de mint ahogy anno tőletek is őszinte kritikát kaptam, úgy én is tartozom ennyivel.

Nem követelőzök, nem akarok mindenáron változást, hiszen ha a rendszer marad a mostani állapotában én akkor is megyek játszani és jól fogom magam érezni. Az úgysem a szabályokon múlik...
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Foglyok

Témanyitás by Keitel Vas. Márc. 15, 2009 3:37 pm

Van itt egy fontos dolog, ami már bennem is felmerült többször is. Pár ember nem megfelelő hozzáállása miatt nem kell külön szabályokat hozni.

Én azt tenném, hogy a játék elején felhívnám a figyelmet erre a problémára. Ha valakiről jogosan az a vélemény alakul ki több ember szemében, hogy a szökési kísérlete egy szándékos öngyilkosság, arra alapozva, hogy ezzel így is úgy is megmenekül, azzal ezt külön meg kell beszélni.

Az a lényeg, hogy ha egy probléma nem tömeges, akkor csak az a pár ember kapja meg esetleges büntetésből ezt a szabályt. Ebben az esetben is csak egy napig. A következő napon, ha javul az illető hozzáállása, megszűnik a büntetés is.

Így egy sértés helyett jó közléssel előadva egy motivációt kap a játékos. Ezt fontos dolognak tartom
Keitel
Keitel

Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Foglyulejtés brainstorm

Témanyitás by Ashi Valkoinen Hétf. Márc. 16, 2009 7:52 pm

Nahát, akkor kezdjük az elejével. Először is, Keitellel és Homárral egyetértek, az idézetek után majd meg is írom, hogy miben és mennyire, aztán megpróbálok valami koncepciót is javasolni.

Homár írta:Adjatok egy Ashit, egy Keitelt és gyere te is Kildar. Ejtsetek foglyokat, és viselkedjetek úgy mint egy tényleges őr. Nem úgy mint a röhögcsélő városőrök akiket 3 szóval le lehet szerelni. Ne mint a túljátszott főtéri kikötözéseknél ahol gyakorlatilag out bohóckodás zajlik.
Adjatok egy Keitlet, egy Ashit és egy Kildart. Ha rabok lesztek viseljétek emelt fővel, vagy éppen kúszva zokogva az életetekért könyörögve attól függően hogy milyen a karakteretek. Haljatok meg büszkén vagy alázkodjatok meg a rongyos életekért, ahogy azt a jellemetek megköveteli.
Köszönöm mindhármunk nevében a "dicsérő" szavakat. Sajnos a főtéri kikötözések tényleg bohóckodást szültek sajnos. Emiatt is kellene kerülni a nyilvános kikötözéseket, és inkább rámenni a csendben börtönbevetésre (ehhez ugye börtön is kell!), és nyilvánossá csak a kivégzéseket, büntetéseket tenni. Ezeket - ahogy korábban is írtátok - nagy hírverésnek kell megelőznie, hogy összetóduljon a nép. Persze, a népen múlik, hogy röhögcsélnek-e vagy lelkesen követelik az áldozat halálát. A halálbüntetés mellett egy gyenge szövetből készült korbáccsal való ütlegelés is belefér, ésszerű keretek között.

Homár írta:Tudom kötözködés a partvonalról, de látok egy irányzatot amit elkezdtetek és nagyon jónak tartom. Csak még néhol következetlenek vagytok erre világítok rá. Nyersen és agresszíven, de mint ahogy anno tőletek is őszinte kritikát kaptam, úgy én is tartozom ennyivel.
Nem kötözködés a partvonalról, igazad van, én sem szeretném feladni ezeket a célkitűzéseket és gondolom Kildar sem.

Keitel írta:Én azt tenném, hogy a játék elején felhívnám a figyelmet erre a problémára. Ha valakiről jogosan az a vélemény alakul ki több ember szemében, hogy a szökési kísérlete egy szándékos öngyilkosság, arra alapozva, hogy ezzel így is úgy is megmenekül, azzal ezt külön meg kell beszélni.
Ez a lényeg. A játék előtt a bizalmi rendszerről is lesz tájékoztató, erről miért ne lehetne?

Javaslat:
A Szabálykönyvben a bizalmi harcrendszerhez hasonlóan rögzítünk egy szabályt és bizonyos irányelveket, amelyek nem szabályként, hanem útmutatásként szolgálnak. Szabályként talán a realitást és az ésszerűséget kell kikötnünk: a fogoly a harci szabályokon belül mozogva bármikor, bárhogyan megpróbálhat megszökni. (Tehát OUT köveket továbbra sem vághat másokhoz). Őrzőinek meg kell kötözniük, ha nem akarják, hogy megszökjön, ide javasolt a szövet, a spárga kurva fájdalmas. //OFF: Amúgy meg a PG- és öcsém-féle dolgokat úgyis ki lehetett volna védeni, ha nem lebökik őket a városőrök, hanem csak lefogják.// A fogoly bármilyen IN munkavégzésre kötelezhető, de gyengébb bántalmazáson kívül fizikai fájdalomnak kitenni tilos. Emellett a fogolyként meghalás fogolyként feltámadást vegyük ki. Az őrök vigyázzanak a fogoly életére!!!
Irányelvek pedig:
-A foglyot az ésszerűség határain belül lehet megalázni, bántalmazni. (Nyilvánvalóan tilos teljesen meztelenre vetkőztetni, erőből rugdosni.)
-A fogolynak olyan munkát adj, amit fordított szerepek esetén te magad is elvégeznél. (Ez igenis fontos irányelv, mert az ne küldjön árkot ásni senkit, aki maga nem tenné meg.)
-Igyekezzünk a fogolytartást reálisan kijátszani - kérjünk érte váltságdíjat, büntessük nyilvánosan, szerepünket komolyan véve! Ne ejtsünk csak azért foglyokat, mert az milyen vicces.
-Foglyunkat munkavégzésnél is őrizzük, kössük "pórázra" vagy kössük össze a lábait - természetesen a játékos testi épségét nem veszélyeztetve.
-A fogoly sokféleképp viselkedhet neveltetésétől és korábbi életétől függően, lehet engedelmes, ellenálló, csendes és átkozódó, meghunyászkodó, de fogolyként is ragaszkodik általában az ember (elf, ork, goblin) az életéhez, s nem kísérel meg öngyilkosságot (hagyjuk a "majd úgyis feltámadok töltés után" ideológiát), hacsaknem neveltetése folytán elég erős akaratú ehhez (pl. lovagi büszkeség). Figyeljünk arra, hogy az akaraterő jelen pillanatban nem a játékos, hanem az általa alakított karakter akaratereje.
-A ránk rótt munkát próbáljuk meg elvégezni karakterünktől függően, hitelesen játszva a fogoly szerepet. Ez is ugyanúgy része a játéknak, mint a fogadós életkép vagy a csatajelenetek.

Az irányelveket a játék előtt elmondjuk, értelmezzük, csakúgy, mint a harcrendszert. Azokkal, akik nem képesek az irányelvek mentén játszani, OUT időben figyelmeztetjük a szerepjátszás alapvető követelményeire.
Ashi Valkoinen
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 36
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Fogoly téma

Témanyitás by Keitel Hétf. Márc. 16, 2009 9:53 pm

Ehhez csak annyit teszek hozzá, bár már ez is megfogalmazódott valamilyen szinten, hogy ne éljünk vissza azzal, hogy a fogoly nem rúghat minket izomból tökön. A megalázás dolgok csak feszültségeket és igazi indulatokat szülnek, ezzel jobb vigyázni, és ez általában csak az egyik félnek hangulatos a fogolynak nem, és egy kívülállónak sem. A perverz korcsok ne itt éljék ki a beteges hajlamaikat, akik nem csípik egymást, azok inkább ne ejtsék egymást foglyul.

Ezen kívül persze mindent lehet, de inkább csak ismerőssel. Ritkán, ha indokolt. Véleményem szerint pár kivételes előre lebeszélt esettől eltekintve a fogolyszerzés célja lehetőleg ne a vallatás legyen, hanem inkább a játékból való ideiglenes kivonás ami kiváltható váltságdíj vagy felelet ellenében.

Felvetek két problémát:

Az elrejtett játékkés nem vágja át a kötelet.

Jelképes, nyithatatlan zárkában ülni rossz dolog (kivéve nekem, Én általában ráérek erre).

Egy fontos gondolatot még leírok: inkább kerüljük el az olyan dolgok játékban való alkalmazását, ami túlmutat a korlátainkon.
Keitel
Keitel

Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Lobster Hétf. Márc. 16, 2009 10:54 pm

Keitel felvetése számomra is nyilvánvalóvá tette ezen kérdés mögöttes jelentőségét...
Igazából én úgy vagyok ezzel a vallatásos és foglyos mókával hogy vannak dolgok amiket nem akarok kijátszani egy liveon. Ilyen pl a "trú" csakhavontaegyszerfürdök (jobb esetben), meg az elsőéjszaka joga mint nemes és hasonlók. Mint ahogy asztali játékban sem játsszuk ki hogy pontosan hogyan is megy a kari szarni, és ahogy a liveokon is kerüljük a szükségtelen és öncélú erőszakábrázolást. Elfogadom a démonok öldöklését, az orgyilkosok aljas hátbaszúrását, talán még egy rituálén az áldozat szívének kivágását is, mint hangulati elem.
De bármilyen vallatásnak, vagy kínzásnak csak igen ritkán és minden körülmények között kizárólag kölcsönös beleegyezés esetén látom létjogosultságát, és csakis akkor ha ennek szerepe is van a játékban nem csupán egy információszerző funkció. Emiatt zavar ha képzettség szintjén megjelenik a vallatás.
Akkor tudom elfogadni ez eljátszott kegyetlenséget, ha ez része a karakterábrázolásnak és egyben célja hogy a karaktert efféle hírnévvel ruházza fel. Ekkor viszont elfogadhatónak, sőt elvárhatónak tartom, ha azok akik inben is megbotránkoznak az ilyeneken, lereagálják ezt karakterként.

Viszont mindig ott lesz bennem egy parányi félsz, hogy mennyire van szükségünk arra, hogy kínzást vagy szenvedést játsszunk el. Milyen hatással lehet olyanokra akik ezt nem tudják megfelelően lekezelni (és bár lehet hogy nem látszik rajtuk, de sok dolog nem azonnal és nem tudatos szinten hat). Ami még zavaró, ha a külvilágba valamiért kikerül bármilyen infó is a szabályokból, ha ott ilyesmit olvasnak okozhat e bárkinek problémát. Szerintem igen, de azt mindenkinek maga felelőssége eldönteni, hogy mit kockáztat (bár némileg súlyosbítja a helyzetet, hogy ha a külvilág ráharap egy ilyen témára akkor nem fog különbséget tenni a játékok között és mindenkit megbélyegeznek aki larpozik).

Nagyon komolyan javasolnám a ilyen kérdések szabályoktól függetlenül, egyértelmű szervezői kontrollal történő megvalósítását.
Ez alatt elsősorban azt értem hogy minden olyan hely ahol foglyot lehet tartani legyen valamilyen szervezőségközeli ember ines helyéhez közel. Ne lehessen az erő mélyén sunyin foglyozni, minden esetben a kijelölt helyek valamelyikére kelljen bevinni a rabokat. Ezzel egyben behatároljuk hogy milyen munkát végeztethetnek velük, és mindenképpen lesz a közelben olyan aki alapból inben de ha szükséges akkor outban is felléphet.
Részemről a téma kivesézve, nem okoskodok tovább. Én mindenképpen fogok "élőpróbát" tartani ha módomban áll (lehetőleg mindkét aspektusában) mert jelenleg túl elméletiek az elképzeléseim.
Lobster
Lobster

Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Hétf. Márc. 23, 2009 12:39 pm

http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_22grv36td5

Az egyes oldalakról való infodump (ami az oldalak egyéni topikjaiban is kint van) itt olvasható összesítettben, ha valakinek kell mind egybe.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Pént. Márc. 27, 2009 1:55 pm

No, bejártam a terepet, a videóreportom itt található:

https://www.youtube.com/view_play_list?p=0DD02EB5A17914D4

Bocs a gáz narrációért, helyben improvizáltam és nem volt kedvem újravenni a bakikat.

A lényeg, hogy az eddigi Gorwenal helyszín teljesen kiesett, így - mivel az akácos amúgy is szar - a játéktér északabbra csúszik, így nem lesz olyan messze a Barathrum/Farkaslak helyszín. Az iménti videókban vázolt helyekre három táborhelyet kell leosztanunk, egy már biztos: a barbár tábor, mely a kettes videón bemutatott eddigi "Avradgard" helyszínen lesz.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Vas. Márc. 29, 2009 8:45 pm

Finalbeta szabályok:
http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_12gvg865c4

Mindenki nézze át, és jelezzen, ha nem tiszta valami.
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Kildar Vas. Ápr. 12, 2009 11:32 pm

A szabálykönyvet végleges állapotba helyeztem, még egyszer nézze át mindenki, ha valahol egyértelműsítés vagy ilyesmi kellene:
http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_12gvg865c4


Valamint, a varázslatlista is aránylag végleges formába került:
http://docs.google.com/Doc?id=dg8b4kkp_13jvbt83hr
Kildar
Kildar
Diktátor
Diktátor

Hozzászólások száma : 2651
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk/Veszprém/Vonat/Erdő
Registration date : 2008. Feb. 25.

http://sites.google.com/site/demgardikronikak/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ashi Valkoinen Hétf. Ápr. 13, 2009 3:29 am

Apróbb hibákat fixáltam a szabálykönyvben, a mágiarendszerre inkább Homárt ereszd rá. Jóéjt.
Ashi Valkoinen
Ashi Valkoinen

Hozzászólások száma : 2254
Age : 36
Tartózkodási hely : Gerecse, Tatabánya, vonat, Budapest
Registration date : 2008. Mar. 16.

http://ashi.web.elte.hu/

Vissza az elejére Go down

Cell-Live 5 korai játékkiírás - Page 2 Empty Re: Cell-Live 5 korai játékkiírás

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.