Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
+3
Cebo
Skalle
Ashi Valkoinen
7 posters
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Cell-Live 5 - Demgardi Krónikák
1 / 1 oldal
Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
A barbár csapat háttértörténete
Demgard északi részén barbár emberek, trollok, orkok és goblinok élnek, tőlük még északabbra fagyóriások, közöttük régóta viszályok dúlnak, ahol lehet, ott irtják egymást, bár a nagyobb távolságok a komolyabb konfliktusokat eddig megakadályozták. A barbárok négy tucat évvel ezelőttig egytől egyig a szellemeket tisztelték, aztán Astusan hite ütötte fel a fejét, először a fagyóriások közt, aztán valamiféle rontás útján a törzsek is elkezdtek behódolni, akik a megmaradtakat irtani kezdték, így a többi törzs, kik hűek maradtak szellemhitükhöz, dél felé menekülni kényszerültek.
A jelentősebb érkezések a civilizált területekre öt-tíz éve kezdődtek, az érkezők általában letelepedtek a Setéterdőben (Gorwenalon túl), némelyikük beolvadt a káoszhívők közé, vannak, akiket a káoszhívők felprédáltak, vannak, amiket a birodalmiak semmisítettek meg, jópáran rabszolgasorba kerültek, a legszerencsésebbek a határon tudtak táborhelyeket létesíteni. A Birodalom és Astusan Hordái határon ideiglenes szállást létesített törzs lesz az, ami a játékon a Barbár koncepció lesz.
Csapatunk körülbelül tíz hónapja állomásozik a határon, Delselwald birodalmi falu környékén. Nem egy egységes törzs, a megfogyatkozott vándorló törzshöz több kisebb-nagyobb más törzsbeli menekültcsoport csapódott, akiket "több harcos és vadász kézzel könnyebben túlélünk" alapon befogadtunk.
IN lehetőségek a játékban, célok
A játék kezdetekor készleteink kifogyóban lesznek, így valahonnan élelem-utánpótlást kell szereznünk. Erre nem csak Delselwald kifosztása lenne tökéletes lehetőség, hanem a helyben állomásozó sográn karaváné is, a módszerek tárháza végtelen. Azonban ne felejtse senki a háttértörténetet, nekünk gyilkosságokkal, falvak felgyújtásával nem nagyon kellene a Birodalom figyelmét felhívnunk magunkra. Éppen ezért - a túlélés érdekében - a fegyveres megoldások helyett kerüljenek előtérbe a békésebb megoldások.
A túlélésen túl őseink szellem hitének visszaállításán igyekszünk, noha ez bizonyosan meghaladja erőnket, hiszen Astusan Hordáiban számosan vannak, míg mi kevesen. De a sográn és birodalmi csapatok nem véletlenül tartózkodnak itt, s amit ők keresnek, talán a mi hasznunkra is lehet, ha megtudjuk, mi az.
Karakterek a táborban, táborkép
Alapvetően a barbár csoport szellemhitű emberekből, goblinokból és orkokból áll, több törzsből keveredve. A törzset egy ember, Selwyn vezeti (jómagam által eljátszva), ki igazságos, de dühkitöréseiről híres vezetőként tartanak számon a csoporton belüliek. Selwyn maga a barbár terület mélyéről menekült el Astusan hordái elől, magával hozva néhány megmaradt, hűséges emberét. A menekülőkhöz később csapódtak mások is, így alakult ki a viszonylag vegyes társaság. Selwyn vezető pozíciója megmaradt, és az ő irányítása által került a csapat a Birodalom és Astusan országának határára.
Amennyiben a celldömölki terepen játszunk, úgy az "Avradgard" helyszín lenne a táborunk, egy viszonylag jól védhető, lekerített táborhely. Ide készíthetnénk egy italmérőt (mert nincs olyan barbár csoport, ahol nem mérnek szeszesitalt), esetleg egy közös alvásra is használható, féltetőkből álló "hosszúházat". Ha a celli erdő nem játszik, akkor bizony össze kell raknunk komoly munkával egy átmeneti táborhelyet, ezesetben valószínűleg nem marad idő és alapanyag épületekre. Játék előtti építésre szívesen látok mindenkit.
Jómagam sok ötlettel állnék majd neki a helyszínnek, amikor éppen nem fő célkitűzéseink megvalósításán dolgozunk, helyezzünk hangsúlyt a törzs mindennapjaink kijátszására. Ilyenek, hogy:
Karaktered a táborban:
Elvárások
A táborban szívesen látunk minden ember, ork, goblin és troll karaktert. Viszont van egy-két dolog, amit előre le szeretnék szögezni:
Körülbelül így ennyi első megközelítésben. Akik majd a táborba jönnek, remélem, nem fogják megbánni, és remélem, mindenki meg akarja mutatni, hogy lehet egy barbár csapatot jól is eljátszani.
Akinek kérdése, ötlete, javaslata, felvetése van, ne habozzon ide beírni, igyekszünk rá mielőbb válaszolni. A barbár tábor helyszínszervezője én (Ashi Valkoinen) leszek. Problémákkal lehetőleg OUT időben keressetek, esetleg a "déli pihenés" alkalmával. Rosszul burkolt és/vagy igénytelen kinézetű fegyverek nem játszanak, kivétel nincs. Fegyverből 2-3 pótdarabot szintén tudok biztosítani. Fegyverellenőrzés folyamatosan pénteken játékkezdésig és OUT időben. Csak olyan fegyver játszhat, amit én is láttam előtte (barbár játékosokra vonatkozik).
Demgard északi részén barbár emberek, trollok, orkok és goblinok élnek, tőlük még északabbra fagyóriások, közöttük régóta viszályok dúlnak, ahol lehet, ott irtják egymást, bár a nagyobb távolságok a komolyabb konfliktusokat eddig megakadályozták. A barbárok négy tucat évvel ezelőttig egytől egyig a szellemeket tisztelték, aztán Astusan hite ütötte fel a fejét, először a fagyóriások közt, aztán valamiféle rontás útján a törzsek is elkezdtek behódolni, akik a megmaradtakat irtani kezdték, így a többi törzs, kik hűek maradtak szellemhitükhöz, dél felé menekülni kényszerültek.
A jelentősebb érkezések a civilizált területekre öt-tíz éve kezdődtek, az érkezők általában letelepedtek a Setéterdőben (Gorwenalon túl), némelyikük beolvadt a káoszhívők közé, vannak, akiket a káoszhívők felprédáltak, vannak, amiket a birodalmiak semmisítettek meg, jópáran rabszolgasorba kerültek, a legszerencsésebbek a határon tudtak táborhelyeket létesíteni. A Birodalom és Astusan Hordái határon ideiglenes szállást létesített törzs lesz az, ami a játékon a Barbár koncepció lesz.
Csapatunk körülbelül tíz hónapja állomásozik a határon, Delselwald birodalmi falu környékén. Nem egy egységes törzs, a megfogyatkozott vándorló törzshöz több kisebb-nagyobb más törzsbeli menekültcsoport csapódott, akiket "több harcos és vadász kézzel könnyebben túlélünk" alapon befogadtunk.
IN lehetőségek a játékban, célok
A játék kezdetekor készleteink kifogyóban lesznek, így valahonnan élelem-utánpótlást kell szereznünk. Erre nem csak Delselwald kifosztása lenne tökéletes lehetőség, hanem a helyben állomásozó sográn karaváné is, a módszerek tárháza végtelen. Azonban ne felejtse senki a háttértörténetet, nekünk gyilkosságokkal, falvak felgyújtásával nem nagyon kellene a Birodalom figyelmét felhívnunk magunkra. Éppen ezért - a túlélés érdekében - a fegyveres megoldások helyett kerüljenek előtérbe a békésebb megoldások.
A túlélésen túl őseink szellem hitének visszaállításán igyekszünk, noha ez bizonyosan meghaladja erőnket, hiszen Astusan Hordáiban számosan vannak, míg mi kevesen. De a sográn és birodalmi csapatok nem véletlenül tartózkodnak itt, s amit ők keresnek, talán a mi hasznunkra is lehet, ha megtudjuk, mi az.
Karakterek a táborban, táborkép
Alapvetően a barbár csoport szellemhitű emberekből, goblinokból és orkokból áll, több törzsből keveredve. A törzset egy ember, Selwyn vezeti (jómagam által eljátszva), ki igazságos, de dühkitöréseiről híres vezetőként tartanak számon a csoporton belüliek. Selwyn maga a barbár terület mélyéről menekült el Astusan hordái elől, magával hozva néhány megmaradt, hűséges emberét. A menekülőkhöz később csapódtak mások is, így alakult ki a viszonylag vegyes társaság. Selwyn vezető pozíciója megmaradt, és az ő irányítása által került a csapat a Birodalom és Astusan országának határára.
Amennyiben a celldömölki terepen játszunk, úgy az "Avradgard" helyszín lenne a táborunk, egy viszonylag jól védhető, lekerített táborhely. Ide készíthetnénk egy italmérőt (mert nincs olyan barbár csoport, ahol nem mérnek szeszesitalt), esetleg egy közös alvásra is használható, féltetőkből álló "hosszúházat". Ha a celli erdő nem játszik, akkor bizony össze kell raknunk komoly munkával egy átmeneti táborhelyet, ezesetben valószínűleg nem marad idő és alapanyag épületekre. Játék előtti építésre szívesen látok mindenkit.
Jómagam sok ötlettel állnék majd neki a helyszínnek, amikor éppen nem fő célkitűzéseink megvalósításán dolgozunk, helyezzünk hangsúlyt a törzs mindennapjaink kijátszására. Ilyenek, hogy:
- Étkezés, tűz felett sütögetés (szalonna, hagyma, kolbász) kijátszása, nejlonzacskók nélkül.
- Színlelt viadalok, birkózások - nem csak időtöltésből, hanem a törzsi hierarchia kialakítására.
- Italmérő: fakupák, tálak, életkép.
- Őrködés, felderítés, és minden más katonai feladat, ami nem fakardozás, de a tábori élet elkerülhetetlen kelléke.
- Apró szertartások sámánok vezetésével, tisztelgés az ősök, állatok, növények, szellemek előtt. (Ennek konkrétan lehet játéktechnikai hatása, de nem mondom el előre.)
Karaktered a táborban:
- Selwyn törzséhez tartozó, harcos/sámán, vagy éppen valakinek az asszonya (nem, nem kötelező mindenkinek félelmetest harcost alakítani.)
- Hozzánk csapódott ember/ork/goblin/troll, esetleg ezek vezetői, sámánjai.
- Emellett számtalan ésszerű lehetőség: káosz-hitből frissen kigyógyított menekült, félig megőrült karakter, stb., mindez a józan ész határain belül.
Elvárások
A táborban szívesen látunk minden ember, ork, goblin és troll karaktert. Viszont van egy-két dolog, amit előre le szeretnék szögezni:
- Attól még, hogy barbár csapat, nem lesz HOOORDE legyakja az ALLY-t játék. Célunk a túlélés, ennek az élni és élni hagyni a kulcsa.
- Minden résztvevő rendelkezzen legalább egy középkori jellegű vagy annak nézhető inggel. 1-2 világos színű lenvászon inget jómagam tudok biztosítani.
- Igényes szerepjáték, a barbár karakter kijátszása nem káromkodásból és böfögésből áll.
- A Világleírás értelmében kerüljük a pénzfelhalmozást - ugyanis a barbár népek a pénzt a törzsek megrontójának tartják és megvetik.
- A kialakuló törzsi hierarchia és a szellemek tiszteletének eljátszása.
- OUT tárgyak maximális eltüntetése a játéktérről - a tábornak beszerzek pár méter olcsó lenvászont, kifejezetten erre a célra. (Ásványvizes flakonok, OUT ruhák, történetben nem szereplő játéktárgyak, egyéb dolgok elrejtésére.)
- A Szabálykönyv ismerete és betartása, de amúgy ez mindenkitől elvárt az egész játékon.
- A vitás helyzeteket kezeljük rugalmasan, ember módjára. Lándzsával mérsékelten böködjünk, avatatlan kézben balesetveszélyes eszköz.
Körülbelül így ennyi első megközelítésben. Akik majd a táborba jönnek, remélem, nem fogják megbánni, és remélem, mindenki meg akarja mutatni, hogy lehet egy barbár csapatot jól is eljátszani.
Akinek kérdése, ötlete, javaslata, felvetése van, ne habozzon ide beírni, igyekszünk rá mielőbb válaszolni. A barbár tábor helyszínszervezője én (Ashi Valkoinen) leszek. Problémákkal lehetőleg OUT időben keressetek, esetleg a "déli pihenés" alkalmával. Rosszul burkolt és/vagy igénytelen kinézetű fegyverek nem játszanak, kivétel nincs. Fegyverből 2-3 pótdarabot szintén tudok biztosítani. Fegyverellenőrzés folyamatosan pénteken játékkezdésig és OUT időben. Csak olyan fegyver játszhat, amit én is láttam előtte (barbár játékosokra vonatkozik).
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Ha elsősorban békés módszerekkel szeretnénk a készleteinek feltölteni, ahhoz gondolom mindenképp lesz szükség valamilyen szinten pénzre, ami gondolom egyfajta közös kasszaként fog funkcionálni - ha már egyszer egyénileg nem szabad pénzt felhalmozni. Viszont ezt a közös kasszát valahogy gondolom bővíteni is kell, szal barbárok honnan fognak tudni majd szerezni pénz?
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Nem lesz közös kassza. (1)
Ne csak a pénzt képzeld el, mint alkalmas fizetőeszköz: Demgard világán az északi népek között az arany és ezüströgök is elfogadott fizetőeszközök, ezek értékét a méretük alapján becsülik meg. Ezen kívül minden fegyver, vagy pajzs is értéket képvisel köreinkben.
Másrészt a játék elején amolyan mellékszálként lesz egy adott mennyiségű élelem is a játéktéren (sogránoknál, Delselwaldban, majd eldől), amit meg kell szereznünk készleteink feltöltésére.
A békés módszerek pedig nem csak kereskedelmet jelentenek, hanem például tolvajlást is (este azért lehet majd cuccokat elemelni a faluból), másrészt ha szembejön egy paraszt, nemcsak megölni lehet, hanem leütni, megkötözni is, tehát NEM, NEM KÖTELEZŐ megölni.
___________________
(1): De lesz. De attól függően, hogy rászorulunk-e majd játékon a kommunizmusra, vagy sem. Ne felejtsétek el, vegyes társaság leszünk, nem feltétlen akar mindenki közösködni, még ha a céljaink nagy vonalakban meg is egyeznek.
Ne csak a pénzt képzeld el, mint alkalmas fizetőeszköz: Demgard világán az északi népek között az arany és ezüströgök is elfogadott fizetőeszközök, ezek értékét a méretük alapján becsülik meg. Ezen kívül minden fegyver, vagy pajzs is értéket képvisel köreinkben.
Másrészt a játék elején amolyan mellékszálként lesz egy adott mennyiségű élelem is a játéktéren (sogránoknál, Delselwaldban, majd eldől), amit meg kell szereznünk készleteink feltöltésére.
A békés módszerek pedig nem csak kereskedelmet jelentenek, hanem például tolvajlást is (este azért lehet majd cuccokat elemelni a faluból), másrészt ha szembejön egy paraszt, nemcsak megölni lehet, hanem leütni, megkötözni is, tehát NEM, NEM KÖTELEZŐ megölni.
___________________
(1): De lesz. De attól függően, hogy rászorulunk-e majd játékon a kommunizmusra, vagy sem. Ne felejtsétek el, vegyes társaság leszünk, nem feltétlen akar mindenki közösködni, még ha a céljaink nagy vonalakban meg is egyeznek.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
A cserekereskedelem egy tökéletes barbár jellegű megoldás lenne szerintem ezesetben. És azt se feledjük el, hogy a jó fizikai erőben lévő férfiak (favágás, teherhordás, testőrfeladatok, stb.), vagy a nomád stílusú háztáji munkákban (főzés, mosás, kosárfonsá, varrás, stb) képzett asszonyok munkáját lehet hogy szívesen látják a karavánnál, vagy a faluban. Csak mint ötlet. Remélem hasznos lesz
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Helyzetünk inkább "megtűrt", mint sem "örömmel várt".
Ha valaki közülünk oda akarna menni dolgozni, segíteni, akkor valószínűleg csak úgy lehetne (hűen a birodalmi és sográn gondolkodáshoz), hogy az illető velük is marad és szellemhitről áttér a Hármak-vallásra vagy elementalista hitre. Nekünk pedig pont az a célunk, hogy a hitünket megőrizzük. Ha pedig nem térne meg, akkor gondolhatod, mi lesz az eredménye.
Sajnos majd egy szűk határon kell egyensúlyoznunk (és nemcsak földrajzi értelemben!), de pont ez adja a kihívást.
Persze megpróbálni meg lehet, előfordulhat, hogy ha ők is szűkölködnek valamiben, kevésbé lesznek finnyásak, szóval ezt is be lehet kapcsolni az IN tevékenységkörbe, csak nem érzem úgy, hogy ez a fő mozgatórugó lesz majd.
Ha valaki közülünk oda akarna menni dolgozni, segíteni, akkor valószínűleg csak úgy lehetne (hűen a birodalmi és sográn gondolkodáshoz), hogy az illető velük is marad és szellemhitről áttér a Hármak-vallásra vagy elementalista hitre. Nekünk pedig pont az a célunk, hogy a hitünket megőrizzük. Ha pedig nem térne meg, akkor gondolhatod, mi lesz az eredménye.
Sajnos majd egy szűk határon kell egyensúlyoznunk (és nemcsak földrajzi értelemben!), de pont ez adja a kihívást.
Persze megpróbálni meg lehet, előfordulhat, hogy ha ők is szűkölködnek valamiben, kevésbé lesznek finnyásak, szóval ezt is be lehet kapcsolni az IN tevékenységkörbe, csak nem érzem úgy, hogy ez a fő mozgatórugó lesz majd.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Fontos! Alább olvasható a karakterem előtörténete. Aki a táborban lesz (előtörténettől függően hosszabb-rövidebb ideje), lehetőleg IN ismerje a nevemet, és ne Ashinak meg Donátnak szólítson. Az előtörténetnek szerepe van a barbár tábor arculatában is, nagyon szögesen ellentmondó dolgokat ne írjatok.
__________________________
Játékos: Ashi Valkoinen
Karakter: Selwyn
Előtörténet: Selwyn egy kisebb barbár törzs vezetője volt a barbárok birodalmában, a törzs vadászatból és halászatból tartotta fenn magát, valamint a vadászatból származó prémek, agyarak eladásából. Astusan hite még születése előtt terjedt el népének tagjai között, ám mivel eredeti táborhelyük a barbár szállásterület mélyén volt, ezért csak későn eszméltek rá a veszélyre, s így az utolsó érkezők között vannak. A törzs erősen megfogyatkozva, azonban új társakkal bővülve érkezett meg a Birodalom határára. A korábban használt íjakat, könnyű lándzsákat kardokra és pajzsokra cserélték a sok veszély közepette. Mivel a hátuk mögött az Astusan hitét valló barbárokat hagyták, előttük a Birodalom áthatolhatatlan nagysága terpeszkedett, ezért a határon kényszerültek tábort létesíteni. Az elmúlt tíz hónapban egy viszonylag jól erődített, nem túl nagy tábort alakítottak ki. A vegyes társaság miatti érdekellentéteket és villongásokat Selwyn a maga kéretlen, egyszerű nyers modorával szerelte le, a fő hangadókra példás büntetést szabott ki, ám emiatt még nem ölt és csonkított meg senkit - sajnos a túléléshez mindenkire szükség van. A büntetések így általában étel- vagy italelvonás, egynapi kikötözés vagy hasonló dolgok voltak.
__________________________
Játékos: Ashi Valkoinen
Karakter: Selwyn
Előtörténet: Selwyn egy kisebb barbár törzs vezetője volt a barbárok birodalmában, a törzs vadászatból és halászatból tartotta fenn magát, valamint a vadászatból származó prémek, agyarak eladásából. Astusan hite még születése előtt terjedt el népének tagjai között, ám mivel eredeti táborhelyük a barbár szállásterület mélyén volt, ezért csak későn eszméltek rá a veszélyre, s így az utolsó érkezők között vannak. A törzs erősen megfogyatkozva, azonban új társakkal bővülve érkezett meg a Birodalom határára. A korábban használt íjakat, könnyű lándzsákat kardokra és pajzsokra cserélték a sok veszély közepette. Mivel a hátuk mögött az Astusan hitét valló barbárokat hagyták, előttük a Birodalom áthatolhatatlan nagysága terpeszkedett, ezért a határon kényszerültek tábort létesíteni. Az elmúlt tíz hónapban egy viszonylag jól erődített, nem túl nagy tábort alakítottak ki. A vegyes társaság miatti érdekellentéteket és villongásokat Selwyn a maga kéretlen, egyszerű nyers modorával szerelte le, a fő hangadókra példás büntetést szabott ki, ám emiatt még nem ölt és csonkított meg senkit - sajnos a túléléshez mindenkire szükség van. A büntetések így általában étel- vagy italelvonás, egynapi kikötözés vagy hasonló dolgok voltak.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Egy sámán/druida jelentkezik. Ha kell, akkor akár fősámán szerepkörben is.
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Ezt örömmel olvasom. Több ötletem is van, annyi biztos, hogy most ember lennék. Majd kifejtem bővebben, csak még pl. Isairral is egyeztetni akarok.
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Rendben, várom az infókat. Ami célom, hogy végre ki is legyen játszva, hogy a sámán(ok) tiszteletben álló személy(ek), emellett napi rendszerességgel kellene majd törzsi rituálékat is tartani.
Építőtábor
Barbár karakterek eddig (akiknek készen is van a jelentkezésük):
Ashi
Blackhand
Damien
Draug
Isair
Lecram
Skalle
Kérdés: kik jönnek a játék előtt építőtáborozni és mikor jönnének le? Jómagam már hétfőn (augusztus 3-án), de legkésőbb kedden (augusztus 4.) lemegyek. Várom a további lelkes jelentkezőket.
Ashi
Blackhand
Damien
Draug
Isair
Lecram
Skalle
Kérdés: kik jönnek a játék előtt építőtáborozni és mikor jönnének le? Jómagam már hétfőn (augusztus 3-án), de legkésőbb kedden (augusztus 4.) lemegyek. Várom a további lelkes jelentkezőket.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
lehet valamelyik nap én is letolom a seggem
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
én bitto' h, me'ek. csk mé' ne't'om mikó'...
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Damien, Gübe, Shivan, Skalle:
Végülis akkor mi lesz a karaktereitekkel? Fekete orkok vagy emberek? Lassan jöhetnének a változtatások...
Végülis akkor mi lesz a karaktereitekkel? Fekete orkok vagy emberek? Lassan jöhetnének a változtatások...
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Maradunk orkok.
Skalle rábeszélt, hogy befestjük magunkat, és ez mennyire trú lesz...
Össze fog ragadni a szőröm... :C
Skalle rábeszélt, hogy befestjük magunkat, és ez mennyire trú lesz...
Össze fog ragadni a szőröm... :C
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Shivanról és Gübéről mit tudtok?
(Amúgy ez a fekete ork téma csak azért húzós, mert ha ilyen nagyon meleg lesz, akkor le fogjátok izzadni a festéket, és az minden lesz, csak nem trú. Szóval valami jobbat kellene beszerezni, bár nekem arról halvány lila gőzöm nincsen, honnan is lehetne.)
(Amúgy ez a fekete ork téma csak azért húzós, mert ha ilyen nagyon meleg lesz, akkor le fogjátok izzadni a festéket, és az minden lesz, csak nem trú. Szóval valami jobbat kellene beszerezni, bár nekem arról halvány lila gőzöm nincsen, honnan is lehetne.)
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Szénpor... Garantáltan feketék maradnak, egy hét múlva sem jön le
Andrew- Hozzászólások száma : 228
Age : 35
Tartózkodási hely : Tatabánya
Registration date : 2008. Jun. 29.
Tipp
Ne, kérlek ezt ne csináljátok!
Higgyétek el nekem, hogy nagyon nem fogtok orknak látszani, csak fekete festékes embereknek, és az nagyon gáz, Én is voltam ilyen, kell róla fotó? Inkább legyetek emberek, azt sokkal jobban meg lehet oldani első körben.
Higgyétek el nekem, hogy nagyon nem fogtok orknak látszani, csak fekete festékes embereknek, és az nagyon gáz, Én is voltam ilyen, kell róla fotó? Inkább legyetek emberek, azt sokkal jobban meg lehet oldani első körben.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Keitel, ha kell én visszakeresem az msn naplófájlt, amikor ezt mondtam Kildarnak...
Skalle-t győzzétek meg. Vagy a jóistent magát...
(21:40) Damien - Mael: üdv!
(21:40) MSanyi / Kildar: hali
(21:43) Damien - Mael: mivel nem akarok gagyiszarságot létrehozni, ezért lenne egy kérdésem: lehetne-e, hogy fekete ork helyett, egy olyan törzs megjelenítése cell-en, ami elég független - és eléggé elvadul mint a fekete orkok? csakmert könnyebben megjeleníthető, de a koncepciót nem akarom sutba dobni.::CENSORED::
(21:44) MSanyi / Kildar: ennek most fuss neki még egyszer mert ebből nagyon nem értem hogy most tulajdonképpen mit akarsz
(21:45) Damien - Mael: megtartani az alapkoncepciót, amit kidolgoztam. csak annyi, hogy nem fekete orkok lennénk, hanem például a kék jég törzse. ugyanúgy "alvezér" lennék, a saját csapatom főnöke. csak éppen ember fajú.
(21:45) Damien - Mael: mindezt azért, hogy elkerüljük a gagyi megjelenítést.
(21:46) MSanyi / Kildar: rendben, viszont ez esetben egyeztesd le a módosításokat Skallével, illetve intézd el a sajátodon
(21:47) Damien - Mael: igenis főnök!
Skalle meg élőben ugatta le a fejem...
Mellesleg Keitel, nem csak arra gondoltunk, hogy fekete festék... hanem fogsor kiegészítő, fülmodifikáció, módosítanánk a játék közben a tartásunkon, és ilyenek.
De nekem végülis mindegy.
Skalle-t győzzétek meg. Vagy a jóistent magát...
(21:40) Damien - Mael: üdv!
(21:40) MSanyi / Kildar: hali
(21:43) Damien - Mael: mivel nem akarok gagyiszarságot létrehozni, ezért lenne egy kérdésem: lehetne-e, hogy fekete ork helyett, egy olyan törzs megjelenítése cell-en, ami elég független - és eléggé elvadul mint a fekete orkok? csakmert könnyebben megjeleníthető, de a koncepciót nem akarom sutba dobni.::CENSORED::
(21:44) MSanyi / Kildar: ennek most fuss neki még egyszer mert ebből nagyon nem értem hogy most tulajdonképpen mit akarsz
(21:45) Damien - Mael: megtartani az alapkoncepciót, amit kidolgoztam. csak annyi, hogy nem fekete orkok lennénk, hanem például a kék jég törzse. ugyanúgy "alvezér" lennék, a saját csapatom főnöke. csak éppen ember fajú.
(21:45) Damien - Mael: mindezt azért, hogy elkerüljük a gagyi megjelenítést.
(21:46) MSanyi / Kildar: rendben, viszont ez esetben egyeztesd le a módosításokat Skallével, illetve intézd el a sajátodon
(21:47) Damien - Mael: igenis főnök!
Skalle meg élőben ugatta le a fejem...
Mellesleg Keitel, nem csak arra gondoltunk, hogy fekete festék... hanem fogsor kiegészítő, fülmodifikáció, módosítanánk a játék közben a tartásunkon, és ilyenek.
De nekem végülis mindegy.
Barbár
Szerintem, ha nektek sincs ellenetekre, akkor legyetek emberek. Ha gonoszak akartok lenni, azt úgy is lehet.
Érdekes, kicsit meglepődtem, hogy a larp orc kifejezésre nem csak gagyi dolgokat találtam, mint ahogy reméltem, két egész jó kép is van, ezek:
De ezek nem olcsó jelmezek, a sima festés körülbelül ennyit, vagy kevesebbet hoz ki:
Óriási különbség, a fenti képek első körben túl vannak a határaitokon, nekem sem menne, legfeljebb igen drágán, sok-sok munkával. Jobban megéri nektek most emberrel lenni, és nem feltétlenül azért, hogy nekem megfeleljetek, hanem mert szerintem nektek is ez lenne a jobb.
Érdekes, kicsit meglepődtem, hogy a larp orc kifejezésre nem csak gagyi dolgokat találtam, mint ahogy reméltem, két egész jó kép is van, ezek:
De ezek nem olcsó jelmezek, a sima festés körülbelül ennyit, vagy kevesebbet hoz ki:
Óriási különbség, a fenti képek első körben túl vannak a határaitokon, nekem sem menne, legfeljebb igen drágán, sok-sok munkával. Jobban megéri nektek most emberrel lenni, és nem feltétlenül azért, hogy nekem megfeleljetek, hanem mert szerintem nektek is ez lenne a jobb.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Demgardi Krónikák - Barbár tábor infók, kérdezz-felelek
Emberek!!! KVEEEEESZT!!!Razakel a sográn karaván topikjában írta:Egyébként az én vizipipám teljesen fémből van így probléma nélkül túlélné ha játék közbe egy támadás során a földre ejtené valaki. Szóval így felőlem lehetne ellopható játék tárgyként is kezelni ha másnak is tetszik az ötlet.
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Cell-Live 5 - Demgardi Krónikák
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.