Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
+18
Ameris
Skalle
Lecram
Shivan
Lobster
Maloth
Nedda
Michael
Ashi Valkoinen
PG
Soloviel
Darken Rahl
Ishar
Avras
Keitel
Draug
Cebo
Kildar
22 posters
1 / 6 oldal
1 / 6 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Bármi, ami nem fér a többi Cell-Live 4 témába, de a játékkal kapcsolatos.
A hozzászólást Kildar összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Márc. 19, 2008 11:39 am-kor.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Nos, én szeretnék már időben jelentkezni segítőnek, NJK-nak, vagy épp ami kell. Bunkó és Mankó ready to work!
Cebo
Cebo
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Részemről mint mondottam semmi akadálya, de Kildar dönt.
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Nem kertelek: nekem nem jön be, ha valaki hat karakterrel jön, és a kiskapukat kihasználva szirénázva kamikazézik.
Tudom, hogy ez így sértő, de ezt gondolom.
Tudom, hogy ez így sértő, de ezt gondolom.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Lehet jelentkezni a város parasztságábam ahol én én vagyok a főparaszt. :O
Avras- Hozzászólások száma : 23
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Terence Hill karakternéven?
Ishar- Hozzászólások száma : 330
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Já. :O
De kell mellém egy Bud Spencer is.
De kell mellém egy Bud Spencer is.
Avras- Hozzászólások száma : 23
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Ishar írta:Én tényleg csak azt kérem, hogy a félelf ne azt jelentse, hogy kevésbé igényesen kell kinéznie és viselkednie, merthogy félig ember. Ha meg ugyanúgy néz ki, nincs értelme további bonyolítást vinni a rendszerbe.
Ezt megértem, és nekem is van igényem efféle megkötésekre. Javaslat: egyes nem emberi fajok esetén a részvétel feltétele lehet előzetes elfogadott képfeltöltés.
Valahogy így:
Elf: megfelel. Ork: nem felel meg.
Kildar írta:Ez a feketetéglalap amúgy először vicces volt, de kétszázharmindhatodszorra kevésbé :C
Ezen ne vesszünk össze.
A hozzászólást Keitel összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Márc. 06, 2008 7:14 pm-kor.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Ez a feketetéglalap amúgy először vicces volt, de kétszázharmindhatodszorra kevésbé :C
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Az elf télleg jó , de az ork kép az melyik liveon készült? Nemtom mi rajtuk az orkos :S
Csak akkor majd kellene feltölteni valahova néhány képet referenciaként. Azért, hogy lássák mire gondol a szervezőség, mert pl nem mindegy hogy Earthdawn orkokat szeretnének látni, vagy warhammeri zöldeket
Csak akkor majd kellene feltölteni valahova néhány képet referenciaként. Azért, hogy lássák mire gondol a szervezőség, mert pl nem mindegy hogy Earthdawn orkokat szeretnének látni, vagy warhammeri zöldeket
Darken Rahl- Hozzászólások száma : 2
Registration date : 2008. Mar. 06.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Hát szerintem elég egyértelműen le volt írva hogy mi pl. a troll követelménye, akinek van értelme az rájött hogy ezek itt nem a Gyűrűk Urás batár nagy trollok. :I
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Keitel írta:Nem kertelek: nekem nem jön be, ha valaki hat karakterrel jön, és a kiskapukat kihasználva szirénázva kamikazézik.
Tudom, hogy ez így sértő, de ezt gondolom.
Nem, egyáltalán nem sértő. Csupán érdekes, nem tudom mire gondolsz hat karakter alatt?
Nézzük csak, CELL3-as szerepeim:
Csóri lovagocska, -néha részeges lovagocska-, akit játszottam mikor épp nem voltam Battletank-ogár, az 1.
Majomszerű rituáléval-idézett-monster beugrószerep, az eddig 2.
A szirénázó dög ami meg amúgy is egy terror-állat-monster-ogár volt, nem pedig JK, tudtommal... az 3.
Mit felejtettem ki?... hmhm... Ja tudom, a bunkó egoista OUT karakteremet Az a legélethűbb alakításom, oszkár-gyanús
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
A kétfejű ogrénak megvolt egyébként a berzerker képesség. A többit leírta Cebo. Egyéb kérdés?
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Soloviel írta:Az ilyen kártyákkal nem értek egyet, ennyi erővel leülhetnénk Munchkinozni is, és akkor a hűsítő szoba a finom sörrel is ideális, és máris nem kell kimenni az erdőbe, szóval ebben nem látok sok kellemeset csak kavarodást.
Lehet szélsőségesen látom a dolgokat, de szerintem azt jól látom, hogy egyeseknek azért nem tetszik a zsebmetszés, mert nem tudnak semmit sem az ellen tenni, hogy kirabolják, tehát ezzel a javaslattal megfoszt másokat ezen szerepjátékos elemtől, és levédi magát ellene.
Ettől függetlenül meg kellene reformálni a képességet, csak nem kell kiszedni!
A falmászást már kitárgyaltuk, a vasakarat pedig szerintem egy jó megoldás az ellen, hogy ne legyen a varázsló annyira táp.
Az igazmondás/kígyónyelv esetében viszont egyetértek abban, hogy a karakter gondolkozzon és ne legyen ilyen a játékban.
Ishar írta:Igazából nekem az a bajom a zsebmetszéssel, hogy tipikusan "nyertem" képesség, nem kell vele különösebben ügyesnek lenni. Kicsit a "figyelj, most érezd magad leütve" varázslatokhoz tudnám hasonlítani, persze ez nyilván túlzás.
Kildar írta:Wrong topic.
A kártya azért kell, hogy megtudd mi a hatása a varázsitalnak. Ha nincs kártya és hatodkézből kapsz valamit, kétséges hogy az tényleg gyógyital volt-e eredetileg, vagy csak valaki kitalálta útközben.
Nekem tetszik a zsebmetszés, az nem tetszik, hogy nem zsebmetsz senki, helyette csak megérint két kézzel. Erre bárki képes akinek hátatfordítok, észrevétlenül lopni már annál kevesebb ember. Ez tipikusan az a képesség, amit a valóságban kell alkalmazni, ha ott nem megy akkor se legyenek ilyen egyszerűsítések, mert az nem jó ha valaki "észrevétlenül" kizsebel, pedig csekély valós esélye volna rá. Ne tegyünk egyenlőségjelet az észrevétlen lopás, és a két kézzel megérintés közé, ami után ugye jön az 5 másodpercig ne vegyetek észre. Ezt a képességet úgy lehet jól kijátszani, ha nem használod (tehát igazából ellopod a tárgyat). Ne gyertek azzal, hogy akkor igazából öljünk meg mindenkit, az más, ezt lehet.
A két kézzel megérintés ellen legtöbbször nem lehet védekezni, mert váratlan és kis mozdulattal diszkréten megejthető. Emiatt valóban nem szeretem ha ezzel a kis muzdulattal kirabolnak vagy megölnek, mert ez ellen a kis muzdulat ellen nem igen lehet védekezni, de ugyan ez a kis muzdulat nem alkalmas ölésre vagy lopásra mert csak egy kis mozdulat, és nem több.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Mondjuk az is ott van, hogy a zsebmetszést normál körülmények között x-ezres tömegben szokás művelni, larpon meg a legnagyobb összeverődő tömeg 30-40 fő tájt van, és az emberek jobban vigyáznak a dolgaikra.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Egyébként ha jól emlékszem, pont ugyanilyen okokból lett kivéve a tapizós orgyilkosság a képességek közül.
Ishar- Hozzászólások száma : 330
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Pontosan e miatt.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Szerintem a zsebmetszés akkor tűnhet el, ha az emberek az életükre vigyáznak jobban, és nem az értékeikre egy live-on, de mivel úgy van megcsinálva a live, hogy halál után a töltőre mégy, így hiába szedhetik el a cuccod halálnál, attól még az értékre fognak jobban vigyázni, és nem az életükre, mert "hát úgyis feltámadok".
Továbbá ha valaki nem fogadja el, hogy letapizd, és azt mondja, hogy írd le, hogy hogy szeded el a cuccait, tehát neki kell odaadnia, akkor nem biztos, hogy megkapod az összes cuccát, amikor meghal, tehát az életére megint nem, de az értékeire jobban fog vigyázni.
Ha így haladunk, akkor egy idő után ostromjáték lesz a cellből, amit nagyon nem akarok.
Valakinek a hátához tőrt nyomsz, hogy adja oda a cuccait, akkor erre ezt fogja csinálni "tolvaj, tolvaj!" és akkor meghal, és ennek örül még a tetejében, ez semmivel sem jobb helyzet annál, mint amikor caelumon egyesek eladták a testlapjukat, és akkor "ribanc vagyok, árulom a testem" és kaptak érte pénzt, és nem nézték, hogy ez mennyire számít a karakter eljátszásánál.
Tehát szerintem ha a képességet jól meg tudod reformálni Keitel, akkor adsza az ötletet, hogy neked és a képességgel élőknek is egyaránt jó legyen, mert az imént felsorolt szituációk és szerepjátszási stílusok szerintem 100x rosszabbak az érintéses zsebmetszésnél.
Továbbá ha valaki nem fogadja el, hogy letapizd, és azt mondja, hogy írd le, hogy hogy szeded el a cuccait, tehát neki kell odaadnia, akkor nem biztos, hogy megkapod az összes cuccát, amikor meghal, tehát az életére megint nem, de az értékeire jobban fog vigyázni.
Ha így haladunk, akkor egy idő után ostromjáték lesz a cellből, amit nagyon nem akarok.
Valakinek a hátához tőrt nyomsz, hogy adja oda a cuccait, akkor erre ezt fogja csinálni "tolvaj, tolvaj!" és akkor meghal, és ennek örül még a tetejében, ez semmivel sem jobb helyzet annál, mint amikor caelumon egyesek eladták a testlapjukat, és akkor "ribanc vagyok, árulom a testem" és kaptak érte pénzt, és nem nézték, hogy ez mennyire számít a karakter eljátszásánál.
Tehát szerintem ha a képességet jól meg tudod reformálni Keitel, akkor adsza az ötletet, hogy neked és a képességgel élőknek is egyaránt jó legyen, mert az imént felsorolt szituációk és szerepjátszási stílusok szerintem 100x rosszabbak az érintéses zsebmetszésnél.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Nem egészen értek veled egyet, de sok igazságot írtál. Két dolgot vetettél fel, az egyik, hogy a játékosok jobban féltik az értékeiket, mint az életüket.
Nagyon remélem, hogy aki lejön a játékra, az nem ilyen hozzáállással érkezik. Értem a problémádat, de most úgy van, hogy halálkor bármit elvehetsz amit megtalálsz és élő embertől is bármit ellophatsz amit valóban el tudsz. Innentől kezdve nincs az, hogy inkább gyorsan meghalok, mert akkor ezt és ezt nem tudják elvenni tőlem, így a játékos nem nyer semmit a halálával.
Más játékokon ez úgy van, hogy komolyabb dolgokat nem is vehetsz el a másiktól, ha nem adja át, csak magas képzettség alapú tolvajlással, vagy magas szintű hullarablással, esetenként azzal sem. Ha itt a pontokra hajtó játékosok találnak valami értékes varázstárgyat, akkor inkább hatszor meghalnak, mert így a nem magas szintű tolvajok és harcosok nem tudják tőlük elvenni.
Szerintem erre gondoltál, és ezt én is nagyon utálom. Azt belátom, hogy vannak olyan helyzetek, hogy valamit megpróbál az ember az élete árán is megvédeni, de ha elbukik, akkor életszerű volna a tárgy elvesztése is. De ezek a játékosok nem ezért vállalják akár a halált is, hanem inkább a halált választják mert nekik a szabály a fontos, ehhez igazodnak, és ezáltal akarnak érvényesülni, jelen esetben a tárgyat megtartani, vele együtt a szabályban meghatározott előnyöket megtartani.
Szerintem az a legjobb megoldás, ha a halál nem ad "de így legalább ezt megtarthatom" jellegű előnyöket, a tolvaj életszerűen próbálkozhat lopni és fosztogatni, nem szabunk neki alkalmi mennyiséglimitet, az áldozat menedéke az, hogy talán nem találják meg a nála lévő összes holmit, illetve még életében nehezebb észrevétlenül kirabolni.
A másik valós vészély amit írtál, az az, hogy egyesek átkutatásnál a leírást választják, és letagadnak értékeket, vagy a szavakkal trükköznek, például tunika, és ing szóbeli átvizsgálása esetén nem szólnak az azok közé belógó alapból nem látszó nyakláncrra kötött akármiről, mert "azt nem mondta" holott nyilvánvalónak tűnik, hogy ezt bárki észreveszi mert pont ott van, ahol az illető kutat, csak nem része a megnevezett ruhadaraboknak.
Ez, és a dolgok letagadása egyértelműen csalás, ami megvetendő. Remélhetőleg a játékosok becsületesek lesznek. Szerintem a játékosok nagyontúlnyomó többsége nem fog csalni, de sajnos trükközni, és a szabályokat nekik kedvezően értelmezni sokan szeretnek, ezzel tisztában kell lenni. Lényeg, hogy nyomatékosan a valódi kutatás elfogadása az ajánlott, intim részek amúgy sem jönnek most szóba.
Összefoglalva a bármit és bármennyit lophatsz/foszthatsz ha megtalálod/tényleg ellopod rendszer előnyei.
Az áldozat oldaláról:
-Érintéssel nem rabolhatják ki életszerűtlen szituációban.
-Van értelme a rejtekzsebeknek, halálkor, és leütéskor megmaradhatnak egyes értékek.
-Azzal nem nyer semmit sem, ha direkt meghal, ez a túlélésre ösztönözi a játékost.
A tolvaj oldaláról:
-Nincs szüksége képzettségre, mert a rendszer a valódi kézügyességre alapoz.
-Mivel nem kell képzettséget tanulni a tolvajláshoz és fosztogatáshoz a tolvaj ezek helyett más képzettséget vehet fel.
-Nem kell a képzettség tanulásával időt tölteni, a játékos egyből alkalmazhatja, amint elkezdődik a játék.
-Nincsenek "ezt nem lophatom el ezen a szinten" jellegű megkötések.
-Nincsenek "vagy csak ezt, vagy csak ezt lophatom el" jellegű megkötések.
-Nincsenek alkalmi mennyiségkorlátozások.
-Az átkutatás a helyzet valódiságát növeli.
-Valódi észrevétlenséget követel, így a sikerélmény sokkal nagyobb, és megérdemelt.
-Az áldozat nem tud azzal visszaélni, hogy direkt lassan adja át a tárgyait.
Nagyon remélem, hogy aki lejön a játékra, az nem ilyen hozzáállással érkezik. Értem a problémádat, de most úgy van, hogy halálkor bármit elvehetsz amit megtalálsz és élő embertől is bármit ellophatsz amit valóban el tudsz. Innentől kezdve nincs az, hogy inkább gyorsan meghalok, mert akkor ezt és ezt nem tudják elvenni tőlem, így a játékos nem nyer semmit a halálával.
Más játékokon ez úgy van, hogy komolyabb dolgokat nem is vehetsz el a másiktól, ha nem adja át, csak magas képzettség alapú tolvajlással, vagy magas szintű hullarablással, esetenként azzal sem. Ha itt a pontokra hajtó játékosok találnak valami értékes varázstárgyat, akkor inkább hatszor meghalnak, mert így a nem magas szintű tolvajok és harcosok nem tudják tőlük elvenni.
Szerintem erre gondoltál, és ezt én is nagyon utálom. Azt belátom, hogy vannak olyan helyzetek, hogy valamit megpróbál az ember az élete árán is megvédeni, de ha elbukik, akkor életszerű volna a tárgy elvesztése is. De ezek a játékosok nem ezért vállalják akár a halált is, hanem inkább a halált választják mert nekik a szabály a fontos, ehhez igazodnak, és ezáltal akarnak érvényesülni, jelen esetben a tárgyat megtartani, vele együtt a szabályban meghatározott előnyöket megtartani.
Szerintem az a legjobb megoldás, ha a halál nem ad "de így legalább ezt megtarthatom" jellegű előnyöket, a tolvaj életszerűen próbálkozhat lopni és fosztogatni, nem szabunk neki alkalmi mennyiséglimitet, az áldozat menedéke az, hogy talán nem találják meg a nála lévő összes holmit, illetve még életében nehezebb észrevétlenül kirabolni.
A másik valós vészély amit írtál, az az, hogy egyesek átkutatásnál a leírást választják, és letagadnak értékeket, vagy a szavakkal trükköznek, például tunika, és ing szóbeli átvizsgálása esetén nem szólnak az azok közé belógó alapból nem látszó nyakláncrra kötött akármiről, mert "azt nem mondta" holott nyilvánvalónak tűnik, hogy ezt bárki észreveszi mert pont ott van, ahol az illető kutat, csak nem része a megnevezett ruhadaraboknak.
Ez, és a dolgok letagadása egyértelműen csalás, ami megvetendő. Remélhetőleg a játékosok becsületesek lesznek. Szerintem a játékosok nagyontúlnyomó többsége nem fog csalni, de sajnos trükközni, és a szabályokat nekik kedvezően értelmezni sokan szeretnek, ezzel tisztában kell lenni. Lényeg, hogy nyomatékosan a valódi kutatás elfogadása az ajánlott, intim részek amúgy sem jönnek most szóba.
Összefoglalva a bármit és bármennyit lophatsz/foszthatsz ha megtalálod/tényleg ellopod rendszer előnyei.
Az áldozat oldaláról:
-Érintéssel nem rabolhatják ki életszerűtlen szituációban.
-Van értelme a rejtekzsebeknek, halálkor, és leütéskor megmaradhatnak egyes értékek.
-Azzal nem nyer semmit sem, ha direkt meghal, ez a túlélésre ösztönözi a játékost.
A tolvaj oldaláról:
-Nincs szüksége képzettségre, mert a rendszer a valódi kézügyességre alapoz.
-Mivel nem kell képzettséget tanulni a tolvajláshoz és fosztogatáshoz a tolvaj ezek helyett más képzettséget vehet fel.
-Nem kell a képzettség tanulásával időt tölteni, a játékos egyből alkalmazhatja, amint elkezdődik a játék.
-Nincsenek "ezt nem lophatom el ezen a szinten" jellegű megkötések.
-Nincsenek "vagy csak ezt, vagy csak ezt lophatom el" jellegű megkötések.
-Nincsenek alkalmi mennyiségkorlátozások.
-Az átkutatás a helyzet valódiságát növeli.
-Valódi észrevétlenséget követel, így a sikerélmény sokkal nagyobb, és megérdemelt.
-Az áldozat nem tud azzal visszaélni, hogy direkt lassan adja át a tárgyait.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Ezekszerint félreértettük egymást, így kielemezve, részleteiben leírva tetszik az ötleted.
Hamár életszerűséget írtál, akkor ennyi erővel a halálkor ha nem találják meg a cuccaid, akkor is elvesztesz mindent, mert csak a lelked száll a túlvilágra, a tested ott marad mindenestül (töltőn leadod az addig szerzett cuccaidat, esetleg pénzt vagy a felét megtarthatod [töltő díj: gonosz szellemek elkapkodták a pénzed ] és az szét lesz osztva a lakosság között, hogy "máltai solymok" megtalálták, és jótékonyságból szétosztották az emberek között. Például egy ilyen módszerrel szerintem mindenki féltené a szaros kis életét.
"Érintéssel nem rabolhatják ki életszerűtlen szituációban."
Ha így nézem a dolgot, akkor a képességgel magam alatt ásom a gödröt, mert alapvetően egy live-on sem tudna senki kirabolni képesség nélkül.
A kézügyességes módszerrel az a baj, hogy sokszor történik, hogy adott zsebben nemcsak játéktárgyakat tart az illető, és ha azt szeded el tőle, ami az övé, akkor jön a jogos problémázás. Hiába van az a kis csíkos szigszalag rátekerve 1-2 tárgyra, ha a szigszalag alig látszik a fák közötti félhomályban, és akkor a játékos még jó, hogy jogosan megy oda a szervezőbácsihoz, hogy "kiraboltak outban" majd jön a vita.
Hamár életszerűséget írtál, akkor ennyi erővel a halálkor ha nem találják meg a cuccaid, akkor is elvesztesz mindent, mert csak a lelked száll a túlvilágra, a tested ott marad mindenestül (töltőn leadod az addig szerzett cuccaidat, esetleg pénzt vagy a felét megtarthatod [töltő díj: gonosz szellemek elkapkodták a pénzed ] és az szét lesz osztva a lakosság között, hogy "máltai solymok" megtalálták, és jótékonyságból szétosztották az emberek között. Például egy ilyen módszerrel szerintem mindenki féltené a szaros kis életét.
"Érintéssel nem rabolhatják ki életszerűtlen szituációban."
Ha így nézem a dolgot, akkor a képességgel magam alatt ásom a gödröt, mert alapvetően egy live-on sem tudna senki kirabolni képesség nélkül.
A kézügyességes módszerrel az a baj, hogy sokszor történik, hogy adott zsebben nemcsak játéktárgyakat tart az illető, és ha azt szeded el tőle, ami az övé, akkor jön a jogos problémázás. Hiába van az a kis csíkos szigszalag rátekerve 1-2 tárgyra, ha a szigszalag alig látszik a fák közötti félhomályban, és akkor a játékos még jó, hogy jogosan megy oda a szervezőbácsihoz, hogy "kiraboltak outban" majd jön a vita.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Meg kell kérni a játékosokat, hogy a személyes tárgyaikat és a pénzüket hagyják a sátorban.
Amit a halálkor bekövetkező el nem kobzott tárgyvesztésről írtál az inkább karakterhalálra érvényes, meg a valóságban is így lenne, de a játékban feltámadsz az emlékeiddel, ruháiddal, és remélhetőleg a megmaradt tárgyaiddal együtt. Erre viszont tényleg csak azzal tudok érvelni, hogy "mert így jó játszani" szerintem te sem örülnél, ha mindent elvesztenél az első botlás után.
Amit a halálkor bekövetkező el nem kobzott tárgyvesztésről írtál az inkább karakterhalálra érvényes, meg a valóságban is így lenne, de a játékban feltámadsz az emlékeiddel, ruháiddal, és remélhetőleg a megmaradt tárgyaiddal együtt. Erre viszont tényleg csak azzal tudok érvelni, hogy "mert így jó játszani" szerintem te sem örülnél, ha mindent elvesztenél az első botlás után.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Nos, ha az egész azzal jár, hogy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" akkor bármikor bevállalnám, hogy halálkor elveszítek mindent, mert tudnám, hogy mások is elveszítik ezt, ha bénák voltak és "inkább meghalok" stílusban játszottak.
"Meg kell kérni a játékosokat, hogy a személyes tárgyaikat és a pénzüket hagyják a sátorban."
Ezt hányan tartanák be szerinted? Lehet negatívan látom a dolgokat, vagy csak túl sok negatívat tapasztaltam az eddigi játékok során, de valahogy nehezen bízok meg a nem ismert játékosseregben.
"Meg kell kérni a játékosokat, hogy a személyes tárgyaikat és a pénzüket hagyják a sátorban."
Ezt hányan tartanák be szerinted? Lehet negatívan látom a dolgokat, vagy csak túl sok negatívat tapasztaltam az eddigi játékok során, de valahogy nehezen bízok meg a nem ismert játékosseregben.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
A bizalmatlanságod a játékosok felé nem alaptalan, mégis ha Kildar a nyitó beszédében elmondja, hogy mindenki tegye le a sátrában a pénzét, és a hasonló zsebtárgyait, csak akkor leteszik. Nem hiszem, hogy ez nagy probléma lenne akárkinek is, mi az, amitől nem tudna megválni az ember? A karóra elég illúzióromboló, de ilyen szempontból nem elhagyásveszélyes, mobil szerintem csak Kildarnak kell, a többieknek fölösleges, és beteges maguknál hordania (tisztelet az indokolt kivételnek).
Sajnos a gyűrűk és a nyakláncok ellopásába nem fognak beleegyezni a játékosok, szerintem ez érthető, de kár is, mert egy igazi útonállónak ezek a célpontjai.
Sajnos a gyűrűk és a nyakláncok ellopásába nem fognak beleegyezni a játékosok, szerintem ez érthető, de kár is, mert egy igazi útonállónak ezek a célpontjai.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
"Sajnos a gyűrűk és a nyakláncok ellopásába nem fognak beleegyezni a játékosok, szerintem ez érthető, de kár is, mert egy igazi útonállónak ezek a célpontjai."
Az ilyen nyakláncokat sem játék alatt kellene hordani, szerintem ezt is bele lehetne majd fűzni a nyitóbeszédbe, hogy "amit nem akarsz, hogy elszakadjon, elkallódjon, stb. azt hagyd megőrzés alatt a kocsmárosnál/kocsmárosnénál, vagy a sátradban nagyon elrejtve."
Ezekután pedig mondjuk aki kereskedőt játszik az gyárthatna ilyen egyszerűbb nyakláncokat, ékszereket, akár csillogóként is megoldva és akkor megvan mit árusítson, mert az is baromság, hogy csak mágikus cuccokat lehet egy kereskedőnél kapni. Továbbá árusíthat szütyőket, és akkor van mibe tenni a pénzt, vászonból 1-2 fonállal igazán jó kis ócsón megoldott tartós szűtyőket lehet csinálni, ezt már Kildarral is beszéltük.
Az ilyen nyakláncokat sem játék alatt kellene hordani, szerintem ezt is bele lehetne majd fűzni a nyitóbeszédbe, hogy "amit nem akarsz, hogy elszakadjon, elkallódjon, stb. azt hagyd megőrzés alatt a kocsmárosnál/kocsmárosnénál, vagy a sátradban nagyon elrejtve."
Ezekután pedig mondjuk aki kereskedőt játszik az gyárthatna ilyen egyszerűbb nyakláncokat, ékszereket, akár csillogóként is megoldva és akkor megvan mit árusítson, mert az is baromság, hogy csak mágikus cuccokat lehet egy kereskedőnél kapni. Továbbá árusíthat szütyőket, és akkor van mibe tenni a pénzt, vászonból 1-2 fonállal igazán jó kis ócsón megoldott tartós szűtyőket lehet csinálni, ezt már Kildarral is beszéltük.
Re: Cell-Live 4 offtopic és kérdezz-felelek
Mondjuk ezzel nagyjából egyetértek. Nekem nem nagy veszteség egy elszakadt bőrzsineg. Ami viszont már bajos lehet: mi van, ha valaki direkt erre a célra vásárol vagy készít drágább nyakláncot?
Itt most magamból indulok ki, de másból is kinézem, hogy a karakterét valamilyen ékszerrel színesíti. Ha ezt oda kell adnia, akkor mi a garancia arra, hogy egy értékesebb darabot nem hagy el valami szerencsétlen? Nem is attól tartok, hogy valaki ellopja, ettől nem félek, viszont van pár akkora balfék, akinek ha kezébe kerül valami, az elő nem kerül többé. Ez sajnos életszerűtlen ugyan, de az adott tárgy a játékos személyes tulajdona, nem követelheted tőle. Ha valaki akarja önként lehozhat egy pár dolgot, amit nem sajnál örökbe sem odaadni, de nem sok ilyen lesz.
Hozzáteszem a felvetésed szerintem teljesen érthető.
Itt most magamból indulok ki, de másból is kinézem, hogy a karakterét valamilyen ékszerrel színesíti. Ha ezt oda kell adnia, akkor mi a garancia arra, hogy egy értékesebb darabot nem hagy el valami szerencsétlen? Nem is attól tartok, hogy valaki ellopja, ettől nem félek, viszont van pár akkora balfék, akinek ha kezébe kerül valami, az elő nem kerül többé. Ez sajnos életszerűtlen ugyan, de az adott tárgy a játékos személyes tulajdona, nem követelheted tőle. Ha valaki akarja önként lehozhat egy pár dolgot, amit nem sajnál örökbe sem odaadni, de nem sok ilyen lesz.
Hozzáteszem a felvetésed szerintem teljesen érthető.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
1 / 6 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6
1 / 6 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.