FOPP általános megbeszélés
+21
Borgwarrior
Marinda
Eglar
Ahriman
magi44
Asmodus
Derszu
Andrew
kyru
Magitor
Maia
Damien-Maelstrom
Gerodus
Ashi Valkoinen
Lobster
Kildar
Spectre
Artemis
Sonir Norend
Gem Kapocs
Keitel
25 posters
3 / 18 oldal
3 / 18 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18
Re: FOPP általános megbeszélés
Kiszedtem Sonir képfosását linkformába mert szétcsúszott tőle a fórum. Ha képeket szúrtok be, ügyeljetek arra, hogy ne legyen szélesebb, mint a szövegmező, illetve hogy lehetőleg több szöveg legyen, mint kép.
Re: FOPP általános megbeszélés
A falloutos öltözet kérdése, még nekem sem egyszerűbb, pedig én még meg is varrom őket. Valószínűleg én is lesni fogom a turkálókat (egyéb helyeket), hogy használható ötleteket gyűjtsek nektek, plusz a használható lelőhely is drága kincs.
Mivel már az elején el volt döntve, hogy nem az amerikai és pláne nem a játék vonalát fogjuk követni (hiába van kidolgozva), így valóban hagyatkozhatunk a magyarországi 20-70-es divatra. Én mindenképpen eklektikusra voksolnék (mivel nincsenek kasztok csak irányvonalak), hiszen pár száz évvel később élő ember hogy is tudhatná, hogy mit mivel szabad felvenni (illetve lehet nincs is rá lehetősége) . Emellett persze az egyéni játékos kezdeményezéseket fojtjuk meg.
Nagyon reménykedem abban, hogy tényleg egyre jobb és jobb jelmezek készítésére sarkallanak ezek a párbeszédek, és nem lesznek olyan helyzetek mint idén, hogy "lejövök egy rövid nadrágban játszani, de játék után meg lehordom azokat akik legalább dupla annyi időt fordítottak a ruhájukra mint én".
Tehát mindenkit arra buzdítanék, hogy időben kezdje el a felszerelését összeszedni, mert saját tapasztalat, hogy falloutos ruhánál nem lehet elég időt szánni a beszerzésre.
Mivel már az elején el volt döntve, hogy nem az amerikai és pláne nem a játék vonalát fogjuk követni (hiába van kidolgozva), így valóban hagyatkozhatunk a magyarországi 20-70-es divatra. Én mindenképpen eklektikusra voksolnék (mivel nincsenek kasztok csak irányvonalak), hiszen pár száz évvel később élő ember hogy is tudhatná, hogy mit mivel szabad felvenni (illetve lehet nincs is rá lehetősége) . Emellett persze az egyéni játékos kezdeményezéseket fojtjuk meg.
Nagyon reménykedem abban, hogy tényleg egyre jobb és jobb jelmezek készítésére sarkallanak ezek a párbeszédek, és nem lesznek olyan helyzetek mint idén, hogy "lejövök egy rövid nadrágban játszani, de játék után meg lehordom azokat akik legalább dupla annyi időt fordítottak a ruhájukra mint én".
Tehát mindenkit arra buzdítanék, hogy időben kezdje el a felszerelését összeszedni, mert saját tapasztalat, hogy falloutos ruhánál nem lehet elég időt szánni a beszerzésre.
Maia- Hozzászólások száma : 18
Age : 42
Registration date : 2008. Jul. 15.
Re: FOPP általános megbeszélés
szerintem a ruhákkal a legnagyobb gond továbbra is az hogy túl tiszták és túl jó állapotban vannak
Re: FOPP általános megbeszélés
Sonir Norend írta:szerintem a ruhákkal a legnagyobb gond továbbra is az hogy túl tiszták és túl jó állapotban vannak
Thank you, captain obvius!
Sonir, sötét vagy mint a seggem luka.
Rövidnadrágos csávó
Ebben a játékban lehet koszolni a ruhákat, és nem olyan egyértelmű, mint gondolod a többiek számára, Te is koszolhattad volna egy kicsit, csináltad?
Az, hogy rövidnadrágban jöttem le (ócska jelmezben) nekem nem ok arra, hogy másokról ne mondjam meg a véleményem. Van egy lényeges különbség, Én előre azt mondtam, hogy most ezzel gondban vagyok, és utólag azt, bocs, szar ruhában jöttem le, van mit javítanom. Én attól szomorodnék el, ha az a nézet alakulna ki, hogy jó volt ez így, ruhára felesleges költeni, vagy csak keveset.
Én azt is megmondom, hogy a két legjobb ruha Zsófié, és Damiené volt, (igen, hasonlítottál valakire a játékból, csak a vascső nem illett hozzád, mert az olyan volt, mint egy rúd téliszalámi) de ettől még simán vitába keveredek velük, ha nem értek egyet valamiben.
Amúgy valahogy így kellene, kinézel egy képet, és lemásolod, ahogy tudod. Ha mindenki ilyen közelítéssel maga mellé tudna tenni egy karaktert a falloutból, nem kicsit nőne a szememben a játék. Ez lehetetlen?
Az, hogy rövidnadrágban jöttem le (ócska jelmezben) nekem nem ok arra, hogy másokról ne mondjam meg a véleményem. Van egy lényeges különbség, Én előre azt mondtam, hogy most ezzel gondban vagyok, és utólag azt, bocs, szar ruhában jöttem le, van mit javítanom. Én attól szomorodnék el, ha az a nézet alakulna ki, hogy jó volt ez így, ruhára felesleges költeni, vagy csak keveset.
Én azt is megmondom, hogy a két legjobb ruha Zsófié, és Damiené volt, (igen, hasonlítottál valakire a játékból, csak a vascső nem illett hozzád, mert az olyan volt, mint egy rúd téliszalámi) de ettől még simán vitába keveredek velük, ha nem értek egyet valamiben.
Amúgy valahogy így kellene, kinézel egy képet, és lemásolod, ahogy tudod. Ha mindenki ilyen közelítéssel maga mellé tudna tenni egy karaktert a falloutból, nem kicsit nőne a szememben a játék. Ez lehetetlen?
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: FOPP általános megbeszélés
Igen, koszoltam a ruháimat, poros-koszos volt az ing és a zakó is, a nadrágról és a nyakkendőről nem is beszélve, sőt, a nadrág durván szakadt is volt...
Annyira koszos volt minden (hála a játék előtti földön hempergésnek, szándékos koszolásnak), hogy itthon, mikor ki lettek mosva (a tárolást megkönnyítendő, hisz nem jó, ha egy évig koszlog és bűzölög itthon, következő játék előtt ismét meg lesz "javítva"), nem jött ki belőle a kosz, háromszori újramosás után sem. Csakmár nem büdös.
Annyira koszos volt minden (hála a játék előtti földön hempergésnek, szándékos koszolásnak), hogy itthon, mikor ki lettek mosva (a tárolást megkönnyítendő, hisz nem jó, ha egy évig koszlog és bűzölög itthon, következő játék előtt ismét meg lesz "javítva"), nem jött ki belőle a kosz, háromszori újramosás után sem. Csakmár nem büdös.
Re: FOPP általános megbeszélés
Mondjuk azon a terepen van ingyen koszolási lehetőség, egyszerűen meghemperegsz valamelyik épület padlóján. A hatás garantált, nekem legalábbis a fekete katonai gyakorlóm tett egy-két lépést afelé hogy desert camo mintás legyen.
Re: FOPP általános megbeszélés
- Egyrészt ne menjünk bele a koszos ruhák és a 200 éves ruhák közti különbségekbe.
- Másrészt még a fallout játékban SEM mindenki kosz és szakadárság. Lásd vaultlakók cuccai. De az egyszerűbb ruhák már készülhettek újonnan is, azoknak sem szükségszerű ócskán kinézni. És bármikor előfordulhat hogy éppen a felszínre kerül egy nagyobb raktár cucc, amiből jó drágáért lehet venni addig vákumcsomagolt zacsiban őrzött holmikat.
- Harmadrészt, némi hangsúlyt helyzenék arra is, hogy egy játék grafikáját nem kéne 100%-ig alapul venni, mert nyilván másképp néz ki mint a való élet. Speciel még max felbontásban is összekeverhetők a dinamikus árnyékok és a kosztextúrák ok helyen.
Tehát abszolút nem vagyok híve a screenshotok majmolásának, mert az aztán minden, csak nem HITELES. Én pl direkt nagy hangsúlyt helyeztem arra, hogy a cuccom a lehető legtisztább legyen, kivéve egy kis útpora hiszen ezzel is jelezni akartam, hogy én bizony egy többé kevésbé steril és a külvilágtól elzárt közösségből érkeztem.
Egyébként Damien cucca tökéletesen megfelelő volt, kellően koszos hogy elhiggyem nincs 5 öltözet váltóruhája a szekrényben (én elég jól emlékszem rá, és szerintem aki kicsit is odafigyelt a játékostársaira az is láthatta) de ha olyan koszt várunk el ami egy ilyen fotón is meglátszik az már mocskos. Attól még mert a legtöbb holmi régi az embereken nem válik mindenki automatikusan igénytelen mocskos disznóvá (különösképpen nem egy nemesi származására büszke seriff).
Végül, de nem utolsósorban felejtsük már el hogy "csak az a jó amit már megcsináltak előttünk mások és lemásoljuk". Nem licenszeltük a Bethesdától a falloutot, sőt a nevén és pár világképi elemen kívül nem is másoltunk le túl sok dolgot onnét (amit meg igen, azt millió más scifiben láthattuk már előtte). Ez egy posztnukleáris játék, amihez irányadó a fallout. De mi sokkal középkeleteurópaibbá akarjuk csinálni, sokkal "Magyarabbá" sokkal hidegháborúavasfüggönytőlkeletre nosztalgikusabbá.
Mindezt úgy, hogy még ezek mellett sem nyomjuk el az egyéni kreativitást, lám most is volt olyan karakter aki "nyugatról" érkezett a játéktérre. Pont ezért más játékosoktól is furcsállom, hogy a saját elképzeléseiket tartják kizárólag üdvözítendőnek, és teszik abszolút kritériumának a "jó" definícióját tekintve. Akár Keitel, aki ott volt, akár Sonir aki ott sem és akárki más aki kijelenti hogy csak ezvagyaz a hiteles meg a jó.
- Másrészt még a fallout játékban SEM mindenki kosz és szakadárság. Lásd vaultlakók cuccai. De az egyszerűbb ruhák már készülhettek újonnan is, azoknak sem szükségszerű ócskán kinézni. És bármikor előfordulhat hogy éppen a felszínre kerül egy nagyobb raktár cucc, amiből jó drágáért lehet venni addig vákumcsomagolt zacsiban őrzött holmikat.
- Harmadrészt, némi hangsúlyt helyzenék arra is, hogy egy játék grafikáját nem kéne 100%-ig alapul venni, mert nyilván másképp néz ki mint a való élet. Speciel még max felbontásban is összekeverhetők a dinamikus árnyékok és a kosztextúrák ok helyen.
Tehát abszolút nem vagyok híve a screenshotok majmolásának, mert az aztán minden, csak nem HITELES. Én pl direkt nagy hangsúlyt helyeztem arra, hogy a cuccom a lehető legtisztább legyen, kivéve egy kis útpora hiszen ezzel is jelezni akartam, hogy én bizony egy többé kevésbé steril és a külvilágtól elzárt közösségből érkeztem.
Egyébként Damien cucca tökéletesen megfelelő volt, kellően koszos hogy elhiggyem nincs 5 öltözet váltóruhája a szekrényben (én elég jól emlékszem rá, és szerintem aki kicsit is odafigyelt a játékostársaira az is láthatta) de ha olyan koszt várunk el ami egy ilyen fotón is meglátszik az már mocskos. Attól még mert a legtöbb holmi régi az embereken nem válik mindenki automatikusan igénytelen mocskos disznóvá (különösképpen nem egy nemesi származására büszke seriff).
Végül, de nem utolsósorban felejtsük már el hogy "csak az a jó amit már megcsináltak előttünk mások és lemásoljuk". Nem licenszeltük a Bethesdától a falloutot, sőt a nevén és pár világképi elemen kívül nem is másoltunk le túl sok dolgot onnét (amit meg igen, azt millió más scifiben láthattuk már előtte). Ez egy posztnukleáris játék, amihez irányadó a fallout. De mi sokkal középkeleteurópaibbá akarjuk csinálni, sokkal "Magyarabbá" sokkal hidegháborúavasfüggönytőlkeletre nosztalgikusabbá.
Mindezt úgy, hogy még ezek mellett sem nyomjuk el az egyéni kreativitást, lám most is volt olyan karakter aki "nyugatról" érkezett a játéktérre. Pont ezért más játékosoktól is furcsállom, hogy a saját elképzeléseiket tartják kizárólag üdvözítendőnek, és teszik abszolút kritériumának a "jó" definícióját tekintve. Akár Keitel, aki ott volt, akár Sonir aki ott sem és akárki más aki kijelenti hogy csak ezvagyaz a hiteles meg a jó.
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
USA vagy Hungária?
Valóban, nem a mocsoktól lesz jó egy ruha, de van ahol jót tesz. Érzés szerint, ki hogy akarja. A magyar fallouttal kapcsolatban azért van egy kicsit rossz benyomásom, mert úgy érzem, ez egy olyan verzió, mint az amerikai filmeket utánozni akaró magyar akciófilmek. Tudom erre az lesz a válasz, hogy Mi nem akarjuk az amerikai falloutot utánozni.
Én erőteljes híve vagyok a screenshotok majmolásának. Nagyjából hasonlítani kell(ene) ezekre. Aki magyar ruhát akar, az keressen egy magyar filmet (példának itt volt a Szabadság, szerelem) és abból másoljon. Azt viszont biztosra veszem, hogy ha mindenki egyénileg találja ki, hogy neki mi a frankó, akkor a látványvilág gyenge lesz, ez olyan általános tapasztalat, amit nem tudtok számomra megcáfolni.
A hagyományőrzésre (/életmód rekonstrukcióra), a fantasyra, és erre a játékra is érvényes, hogy ha nincs egy kidolgozott képvilág, amihez tarthatja magát az ember, akkor olyan lesz, mint amilyen eddig is volt.
Azt jó lenne megfogalmazni, hogy most miről szól a vita. Szerintem nem arról, hogy Te vagy Én mihez hasonlítsak, hanem arról, hogy mi legyen a játékosoknak ajánlott irányelv. Aztán lehet az derül ki, teljesen mindegy, hogy mit ajánlunk nekik.
Én erőteljes híve vagyok a screenshotok majmolásának. Nagyjából hasonlítani kell(ene) ezekre. Aki magyar ruhát akar, az keressen egy magyar filmet (példának itt volt a Szabadság, szerelem) és abból másoljon. Azt viszont biztosra veszem, hogy ha mindenki egyénileg találja ki, hogy neki mi a frankó, akkor a látványvilág gyenge lesz, ez olyan általános tapasztalat, amit nem tudtok számomra megcáfolni.
A hagyományőrzésre (/életmód rekonstrukcióra), a fantasyra, és erre a játékra is érvényes, hogy ha nincs egy kidolgozott képvilág, amihez tarthatja magát az ember, akkor olyan lesz, mint amilyen eddig is volt.
Azt jó lenne megfogalmazni, hogy most miről szól a vita. Szerintem nem arról, hogy Te vagy Én mihez hasonlítsak, hanem arról, hogy mi legyen a játékosoknak ajánlott irányelv. Aztán lehet az derül ki, teljesen mindegy, hogy mit ajánlunk nekik.
Keitel- Hozzászólások száma : 437
Registration date : 2008. Feb. 25.
Re: FOPP általános megbeszélés
No igen. Nem tudjuk megcáfolni, mert nem voltál ott az első Fallout-on... holott akkor nem volt ekkora svungja a ruháknak előre. Mégis jó volt. Bocsánat, mégis ott voltál. És megnyerted a legszarabb jelmez címét. Mert mindenki kreatív volt, csak te ragaszkodsz a filmes/screenshotos faszságaidhoz. Ennyi erről.
Cell 5. Jelmezek. Tökéletesek. Nem voltál, egy szavad nem lehet rá.
A vita meg arról megy, hogy Sonirral egyetemben képtelenek vagytok kreatívat alkotni, tesztelni, próbálkozni, utánanézni a történelmi alapoknak és így ruhát készíteni. A szervezők biztos adnak ötleteket, csak nyisd ki a szád.
Ennyi.
Cell 5. Jelmezek. Tökéletesek. Nem voltál, egy szavad nem lehet rá.
A vita meg arról megy, hogy Sonirral egyetemben képtelenek vagytok kreatívat alkotni, tesztelni, próbálkozni, utánanézni a történelmi alapoknak és így ruhát készíteni. A szervezők biztos adnak ötleteket, csak nyisd ki a szád.
Ennyi.
Re: FOPP általános megbeszélés
Keitel: A vita a ruhák és felszerelések általános jellegének kritériumairól szól.
Te az "egységes és tervezett látványvilág" én pedig a "egyéni és kreatív megoldások" híveként érvelünk. Hogy konkrét legyek, szervezői oldalról nézve vannak olyan elemek amelyeknél meg fogom én is követelni az egységes látványvilágot, de ezek minden esetben IN okokból lesznek így. OUT viszont nem filmet, nem képregényt, nem számítógépes játékot csinálunk, de legfőképpen nem olyasvalamit ami valamiféle közönségnek készül.
Egyéneknek és kisebb csapatoknak szervezünk játékot, ahol az elsődleges cél, hogy jót játszhassanak és a lehető legszabadabb módon megvalósíthassák magukat. Természetesen egy Szikla katonára vonatkoznak majd dresscode cuccok inben, de ha nem teljesíti azokat megfelelően akkor is INben lesz a dolog kezelve és nem szervezőileg megmondva hogy ez így nem jó.
Ez nem színdarab, hanem LARP. A szabályokat, a hatásokat a világkép technológiai sajátosságait megadjuk keretnek, mert ez minimum kell egy működő történetvezetéshez, de a világot magát a karakterek fogják feltölteni élettel.
Igen, ez a világ eklektikus, sokszínű és nagyon jól jellemzi azokat az időket (hetvenes évektől) amikor néhány emberen még usanka és pufajka volt, míg mások már Trapper farmerban mászkáltak.
Igen a játékunk tartalmaz nyugatmajmoló elemeket, hiszen olyan korra épül ahol Magyarország éppen elkezdte aktívan majmolni a nyugatot, és pont emiatt van meg az a vegyeskavalkád érzete, ami számodra az egységes látványvilág hiányát jelenti. De ugyanez nekem a korai gyerekkorom emlékeit képviseli ahol az élet dolgozta ki a "látványvilágot"...
Tehát két általad is hangoztatott elv közötti paradoxon, melyik a jobb, ami hasonlít egy amerikai játék designerei által megálmodott de hiteltelen látványhoz, vagy ha már történethűek akarunk lenni, akkor tényleg a hidegháború végefelé létező magyar divatra épülő hiteles kavalkádot szeretnénk.
Szerintem egyértelmű, hogy én az utóbbira szavazok.
Te az "egységes és tervezett látványvilág" én pedig a "egyéni és kreatív megoldások" híveként érvelünk. Hogy konkrét legyek, szervezői oldalról nézve vannak olyan elemek amelyeknél meg fogom én is követelni az egységes látványvilágot, de ezek minden esetben IN okokból lesznek így. OUT viszont nem filmet, nem képregényt, nem számítógépes játékot csinálunk, de legfőképpen nem olyasvalamit ami valamiféle közönségnek készül.
Egyéneknek és kisebb csapatoknak szervezünk játékot, ahol az elsődleges cél, hogy jót játszhassanak és a lehető legszabadabb módon megvalósíthassák magukat. Természetesen egy Szikla katonára vonatkoznak majd dresscode cuccok inben, de ha nem teljesíti azokat megfelelően akkor is INben lesz a dolog kezelve és nem szervezőileg megmondva hogy ez így nem jó.
Ez nem színdarab, hanem LARP. A szabályokat, a hatásokat a világkép technológiai sajátosságait megadjuk keretnek, mert ez minimum kell egy működő történetvezetéshez, de a világot magát a karakterek fogják feltölteni élettel.
Igen, ez a világ eklektikus, sokszínű és nagyon jól jellemzi azokat az időket (hetvenes évektől) amikor néhány emberen még usanka és pufajka volt, míg mások már Trapper farmerban mászkáltak.
Igen a játékunk tartalmaz nyugatmajmoló elemeket, hiszen olyan korra épül ahol Magyarország éppen elkezdte aktívan majmolni a nyugatot, és pont emiatt van meg az a vegyeskavalkád érzete, ami számodra az egységes látványvilág hiányát jelenti. De ugyanez nekem a korai gyerekkorom emlékeit képviseli ahol az élet dolgozta ki a "látványvilágot"...
Tehát két általad is hangoztatott elv közötti paradoxon, melyik a jobb, ami hasonlít egy amerikai játék designerei által megálmodott de hiteltelen látványhoz, vagy ha már történethűek akarunk lenni, akkor tényleg a hidegháború végefelé létező magyar divatra épülő hiteles kavalkádot szeretnénk.
Szerintem egyértelmű, hogy én az utóbbira szavazok.
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
Re: FOPP általános megbeszélés
Damien: általában a hozzászólásaim többségében ott van valahol az utalás miszerint "szerintem" és nem pedig az, hogy "ennek mindenképp így kéne lennie" remélem érzed a különbséget
Re: FOPP általános megbeszélés
Nálam nincs beleírva semmi utalás, de egyértelmű, hogy véleményt közlök nem igazságot. (Főleg mivel az nem létezik...).
Tudod, mint a szellemi fölény: érződik. Csak aki szellemi hátrányban van, nem érzi...
Neked is a gondolkodást tanácslom.
Tudod, mint a szellemi fölény: érződik. Csak aki szellemi hátrányban van, nem érzi...
Neked is a gondolkodást tanácslom.
Re: FOPP általános megbeszélés
Damien, kicsit segítek: az alpvető probléma az volt hogy kijelentetted amiről beszélünk, meg az első egy-két kép amiket mutattunk azért nem jó MERT amerikai cuccok vannak rajta. Én alapvetően eme nézeteddel nem értettem egyet. Meg a kosszal
Re: FOPP általános megbeszélés
Spectre, a 2. típusú gránátnak az új verziója ugyanúgy bejön 4500-ból mint a sima porszórós verziója? Mert akkor elgondolkodom rajta
Re: FOPP általános megbeszélés
Passz, asszem rsov-on láttam, onnan nem nagyon szoktam rendelgetni. De ahogy néztem, nem egy nagy művészet, gyakorlatilag a hintőporos tartályba nem töltenek hintőport, hanem BB-t rakhatsz bele.
Spectre- Hozzászólások száma : 468
Tartózkodási hely : Magyarisztán banánköztársasága
Registration date : 2009. Mar. 14.
Re: FOPP általános megbeszélés
Végülis elméletben jah, lehet hogy majd tezek is egy próbát. Ennek fényében azért még tinkelünk hogy lehetne home made gránátot megoldani nem gagyin működőn viszonylag olcsón.
Re: FOPP általános megbeszélés
Sonir Norend írta:szerintem a ruhákkal a legnagyobb gond továbbra is az hogy túl tiszták és túl jó állapotban vannak
(Tudom kicsit ksőn reagálok deht ez van, elmúlt héten nemigazán voltam gép/netközelben mert a műhelyben porosodtam/dolgoztam)
Azért mondjuk nálunk az egész bagázs a műhelyes ruhában jött le. Vagyis töménytelen mennyiségű vas, szilikát és fapor volt rajtunk, úgyhogy nem mondanám hogy a ruháink tiszták voltak Ennek ellenére sem élőben, sem a fényképeken nem keltenek olyan mesterségesen "koszos" hatást mint a filmeken látott ruhák. Hasonló okokból azért eléggé nyűttek is voltak a ruháink
Re: FOPP általános megbeszélés
Igen, simán belefér a biztonsági szabályokba. Egyetlen feltétele az alkalmazásnak, hogy aki ilyet akar használni annak 30 másodpercig bírnia kell hogy a csupasz heréjét pörzsöljük vele full gázon. Ha ez kibírta, akkor a játék hátralévő részében minden korlátozás nélkül használhatja. (lányoknál here híján kénytelenek leszünk a barátjukét tesztelni )
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
Re: FOPP általános megbeszélés
szal ha a lány bírja ahogy a barátja heréjét perzselik akkor játékba engeditek?
Re: FOPP általános megbeszélés
Pontosan. Viszont a szervezőség fenntartja a jogot magának, hogy Sonirt átmeneti jelleggel bármilyen lány barátjának tekintse.
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
3 / 18 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18
3 / 18 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.