Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
+10
Kanix
Soloviel
Eglar
Andrew
Árnybíró
Nirwastir
Damien-Maelstrom
Skalle
Kildar
Ashi Valkoinen
14 posters
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fejvadászat Hadijáték archívum
1 / 5 oldal
1 / 5 oldal • 1, 2, 3, 4, 5
Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Évfordulós dolog, egyrészt már többen kérdeztétek, hogy lesz-e, és ha lesz, akkor mikor, másrészt pedig télen sem maradhatunk fakardozás nélkül.
Szóval Zombilarp 2, a korábbi játékkal ellentétben nem XXI. századi környezetben, hanem fantasy megközelítéssel.
A korábbi szabályokkal ellentétben a túlélőknek egy tábort kell védeniük, lesz adott számú (mondjuk 20) zombiwave, amik egyre keményebbek, azokat kell legyőzni. A játék egynapos lenne, Tatabányán megrendezve.
Érkezett olyan igény is, hogy legyen Airsoft mészárlás is, lehetne róla szó, ha mindenkinek van védőszemüvege, meg valaki témában járatos kitalál egy értelmes fegyverkorlátozást.
Időpont: november vége, december eleje.
Ötletek, javaslatok ide.
Szóval Zombilarp 2, a korábbi játékkal ellentétben nem XXI. századi környezetben, hanem fantasy megközelítéssel.
A korábbi szabályokkal ellentétben a túlélőknek egy tábort kell védeniük, lesz adott számú (mondjuk 20) zombiwave, amik egyre keményebbek, azokat kell legyőzni. A játék egynapos lenne, Tatabányán megrendezve.
Érkezett olyan igény is, hogy legyen Airsoft mészárlás is, lehetne róla szó, ha mindenkinek van védőszemüvege, meg valaki témában járatos kitalál egy értelmes fegyverkorlátozást.
Időpont: november vége, december eleje.
Ötletek, javaslatok ide.
A hozzászólást Ashi Valkoinen összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Nov. 14, 2009 9:10 pm-kor.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
A Fallout játék "maxegyjoule" korlátja szerintem korrekt ide is, esetleg olyan megkötés, hogy az autentikusság miatt csak pisztolyok, shotgunok, esetleg kompakt géppisztolyok játszanak.
Mondjuk az erdőben rossz ötletnek tartom, nagyon rossznak, tekintve hogy kicsit több jogi problémát vet fel, mint a fakardolás.
Mondjuk az erdőben rossz ötletnek tartom, nagyon rossznak, tekintve hogy kicsit több jogi problémát vet fel, mint a fakardolás.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Őszintén szólva én is a fantasy mellett tenném le a voksom
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Én is, de volt igény rá, engem meg érdekel, hogy AS-ről mit gondol a nép. De közben Kildarral brainstormoltunk egy jó kis játékon, ami fantasy lesz.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Egy kérdés merült fel bennem:
Nem lehetne ötvözni a fantasyt és a modernt?
Ergo, valahogy alternatív világba helyezni az egészet, ahol a technika ugyan fejlődött, de a fegyverek megmaradtak a középkor szintjén?
(Télen nem árt ha van modern, meleg ruhája az embernek...)
És teszem azt a zombik is valami génmanipuláció eredményei...
Stb.
Csak mint gondolatébresztő.
Nem lehetne ötvözni a fantasyt és a modernt?
Ergo, valahogy alternatív világba helyezni az egészet, ahol a technika ugyan fejlődött, de a fegyverek megmaradtak a középkor szintjén?
(Télen nem árt ha van modern, meleg ruhája az embernek...)
És teszem azt a zombik is valami génmanipuláció eredményei...
Stb.
Csak mint gondolatébresztő.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Előző zombilárphoz úgy emlékszem volt kidolgozva ilyesmi, egyébként meg maga a szerepjáték háttérbe szokott szorulni, mivel megakad a cselekmény ott hogy meneküljünk jönnek a zombik áááá!
A fantasy vs nem fantasy ezesetben elsősorban a jelmezekre és fegyverekre vonatkozik, ha jól értettem, ezt pedig lehet keverni illetve különválasztani igény szerint.
A fantasy vs nem fantasy ezesetben elsősorban a jelmezekre és fegyverekre vonatkozik, ha jól értettem, ezt pedig lehet keverni illetve különválasztani igény szerint.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Nos, engem érdekelne az airsoftos és a közelharcos megoldás is.
Rátok bízom a döntést.
"Mondjuk az erdőben rossz ötletnek tartom, nagyon rossznak, tekintve hogy kicsit több jogi problémát vet fel, mint a fakardolás." Kildar
Kildar, ehhez annyit fűznék hozzá, teljesen elhagyatott az a hely, úgy veszem észre, hogy arra a kutya se jár. Nyugodtan lehetne ott airsoftozni is.
Max. akkor lenne baj, ha a fegyvert egyből a városban kapnánk fel a hátunkra, és olyan ember látná meg, aki mindenért hívja a rendőröket.
Tudom, csak magánterületen lehet és csak a tulaj engedélyével as-ni, de én és a csapat, amibe vagyok, voltunk már elhagyatott területen nem egyszer, és eddig még nem szívtuk meg(közben ezt lekopogom).
Bár sztem a fantasy-s megoldás fair-ebb lenne, mert a zombiknak lenne nagyobb esélyük közelebb kerülni hozzánk.
Rátok bízom a döntést.
"Mondjuk az erdőben rossz ötletnek tartom, nagyon rossznak, tekintve hogy kicsit több jogi problémát vet fel, mint a fakardolás." Kildar
Kildar, ehhez annyit fűznék hozzá, teljesen elhagyatott az a hely, úgy veszem észre, hogy arra a kutya se jár. Nyugodtan lehetne ott airsoftozni is.
Max. akkor lenne baj, ha a fegyvert egyből a városban kapnánk fel a hátunkra, és olyan ember látná meg, aki mindenért hívja a rendőröket.
Tudom, csak magánterületen lehet és csak a tulaj engedélyével as-ni, de én és a csapat, amibe vagyok, voltunk már elhagyatott területen nem egyszer, és eddig még nem szívtuk meg(közben ezt lekopogom).
Bár sztem a fantasy-s megoldás fair-ebb lenne, mert a zombiknak lenne nagyobb esélyük közelebb kerülni hozzánk.
Árnybíró- Hozzászólások száma : 67
Age : 38
Tartózkodási hely : Tát és környéke
Registration date : 2009. Aug. 28.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Árnybíró írta:Kildar, ehhez annyit fűznék hozzá, teljesen elhagyatott az a hely, úgy veszem észre, hogy arra a kutya se jár. Nyugodtan lehetne ott airsoftozni is.
Én mondjuk a mezőőrrel sem szeretnék találkozni AS fegyverrel a kezemben. Pedig az szokott azért kijárni néha. Szóval Airsoft-kérdésnben én is a NEM felé hajlok, az, hogy egyáltalán meg lett említve, az annak köszönhető, hogy Kanixnak volt ez az ötlete, nekem meg nem szokásom reflexből elutasítani mindent. :D :D Másrészt pedig nem szeretnék szabályt és törvényt szegni "úgysem látják" alapon.
De, mint írtam, nemsokára1 lesz keretsztori, talán kicsit meglepetés jellege is lesz.
_______________________
1: Jövőhét csütörtökig.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Mellesleg gondoljatok bele, hogy nem csak szabály/törvényszegés lenne, hanem nem bio BB alkalmazása esetén környezetszennyezés.
És erre a legtöbb élőszereojátékos/larpos/stb. érzékenyen reagál.
A bio BB meg szar.
És erre a legtöbb élőszereojátékos/larpos/stb. érzékenyen reagál.
A bio BB meg szar.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Akkor jöjjön a várva várt teljes játékkiírás:
Demgardi Krónikák: Átkelés a Bjelobog-hágón
avagy "Zombilarp 2"
Siebengartban járunk, a Birodalmi időszámítás szerinti 1986. év végéhez közeledve. Történetünk a hét hegy által határolt tartomány szívébe ez évben - még a hágókat áthatolhatatlanul elzáró hó és fagy előtt - utolsóként induló karaván sorsát követi nyomon, mely rövidesen elér a siebengartiak által Bjelobog-hágóként ismert útszakaszhoz, amely az egész útvonal legveszélyesebb része, itt a leggyakoribbak a rablótámadások.
A karavánt épp ezért jól képzett, fegyelmezett zsoldos őrség védi, akik már nem egy ilyen ütközetben edződtek - ezen az útvonalon az a karaván, amit csak egyszer próbálnak meg eltéríteni rablók, kifejezetten szerencsésnek mondhatja magát. Kevesen tudnak viszont arról, hogy egy nemrégiben történt lavina miféle hatalmakat engedett szabadjára...
A játékosok induláskor két csoport valamelyikéhez tartozhatnak: A karaván és őrei, valamint a rablók. Előző DK eseményekről (Astusan Napját kivéve) hozható tovább karakter, ám kiemelném, hogy minden halál végleges, így olyan karaktert ne hozzatok, akit féltenétek. Mivel szabadjáték, előzetes karakteralkotás és hasonló nem kötelező. Mágiahasználó karaktert játékos nem alakíthat, de a karavánnal lesz egy nemrégiben felavatott Hármak-pap (adeptusi varázslatokkal), a rablókkal pedig egy Boszorkánymester, ki még Dula Bogür udvari varázslójának, Thotakran-nak hagyományát követi. Az ő képességei eltérnek a "közönséges" boszorkánymesterekétől, erről majd később.
A karaván
Céljuk a túlélés, a szállítmány megvédése, és a rejtélyes események eredetére fényt deríteni. A csapat kb. 60%-a hivatásos fegyverforgató (zsoldoskatona), a maradék a kereskedőház tagja, viszont a mostoha körülmények miatt ők sem fegyvertelenek, bár egy darab másfélkezes kardnál komolyabb fegyverzetük ne legyen. Értelemszerűen a kereskedők utasíthatják a zsoldosokat, akik - mivel jól fizetik őket - teljesítik a parancsokat, de nyilvánvalóan öngyilkos akciókat nem vállalnak. A rablókat csak akkor üldözik, ha azok a szállítmányból túl nagy részt csentek el (legalább a felét).
A rablók
Céljaik megegyeznek a karavánéval, kivéve, hogy nem megvédeni, hanem megszerezni akarják a szállítmányt. Szedett-vedett banda, mindenféle felszereléssel, ami csak a Birodalomban előfordulhat. A túlélésük sokkal fontosabb, mint a zsákmányszerzés, így sose küzdenek halálig, ha vesztésre állnak, elmenekülnek, ha nincs hova menekülni, megadják magukat - legalábbis ha ellenfeleik fogadják a megadást.
A halálontúliak
Aki meghal, az a hely különös kisugárzása miatt rövidesen élőholttá alakul. Ez a csata befejezte és a halál beállta után körülbelül egy perccel esedékes. Az élőholtak mozgása lassú, esetlen, fegyvereket nem nagyon használnak, ha mégis, azokkal sem vívnak. Aki ugribugrizni áll neki, hazaküldjük. A sebesüléseket nem bírják valami jól, egy lendületesebb találat elég egy végtaguk teljesen használhatatlanná tételéhez, felsőtesten találva pedig azonnal elpusztulnak, és csak két percet nem szem előtt (bárhol elrejtőzve) töltve támadnak fel. A zombik előszeretettel verődnek csoportokba, viszont taktikát nem nagyon alkalmaznak a "nekimegyünk egyszerre sokan"-on kívül. Összetett kommunikációra nem képesek, csupán hörgés, esetleg pár egyszerűbb, ösztönös kifejezés. Akit képesek lefogni, azt felfalják, és ekkor már az áldozatuk is közülük való lesz...
Demgardi Krónikák: Átkelés a Bjelobog-hágón
avagy "Zombilarp 2"
Siebengartban járunk, a Birodalmi időszámítás szerinti 1986. év végéhez közeledve. Történetünk a hét hegy által határolt tartomány szívébe ez évben - még a hágókat áthatolhatatlanul elzáró hó és fagy előtt - utolsóként induló karaván sorsát követi nyomon, mely rövidesen elér a siebengartiak által Bjelobog-hágóként ismert útszakaszhoz, amely az egész útvonal legveszélyesebb része, itt a leggyakoribbak a rablótámadások.
A karavánt épp ezért jól képzett, fegyelmezett zsoldos őrség védi, akik már nem egy ilyen ütközetben edződtek - ezen az útvonalon az a karaván, amit csak egyszer próbálnak meg eltéríteni rablók, kifejezetten szerencsésnek mondhatja magát. Kevesen tudnak viszont arról, hogy egy nemrégiben történt lavina miféle hatalmakat engedett szabadjára...
A játékosok induláskor két csoport valamelyikéhez tartozhatnak: A karaván és őrei, valamint a rablók. Előző DK eseményekről (Astusan Napját kivéve) hozható tovább karakter, ám kiemelném, hogy minden halál végleges, így olyan karaktert ne hozzatok, akit féltenétek. Mivel szabadjáték, előzetes karakteralkotás és hasonló nem kötelező. Mágiahasználó karaktert játékos nem alakíthat, de a karavánnal lesz egy nemrégiben felavatott Hármak-pap (adeptusi varázslatokkal), a rablókkal pedig egy Boszorkánymester, ki még Dula Bogür udvari varázslójának, Thotakran-nak hagyományát követi. Az ő képességei eltérnek a "közönséges" boszorkánymesterekétől, erről majd később.
A karaván
Céljuk a túlélés, a szállítmány megvédése, és a rejtélyes események eredetére fényt deríteni. A csapat kb. 60%-a hivatásos fegyverforgató (zsoldoskatona), a maradék a kereskedőház tagja, viszont a mostoha körülmények miatt ők sem fegyvertelenek, bár egy darab másfélkezes kardnál komolyabb fegyverzetük ne legyen. Értelemszerűen a kereskedők utasíthatják a zsoldosokat, akik - mivel jól fizetik őket - teljesítik a parancsokat, de nyilvánvalóan öngyilkos akciókat nem vállalnak. A rablókat csak akkor üldözik, ha azok a szállítmányból túl nagy részt csentek el (legalább a felét).
A rablók
Céljaik megegyeznek a karavánéval, kivéve, hogy nem megvédeni, hanem megszerezni akarják a szállítmányt. Szedett-vedett banda, mindenféle felszereléssel, ami csak a Birodalomban előfordulhat. A túlélésük sokkal fontosabb, mint a zsákmányszerzés, így sose küzdenek halálig, ha vesztésre állnak, elmenekülnek, ha nincs hova menekülni, megadják magukat - legalábbis ha ellenfeleik fogadják a megadást.
A halálontúliak
Aki meghal, az a hely különös kisugárzása miatt rövidesen élőholttá alakul. Ez a csata befejezte és a halál beállta után körülbelül egy perccel esedékes. Az élőholtak mozgása lassú, esetlen, fegyvereket nem nagyon használnak, ha mégis, azokkal sem vívnak. Aki ugribugrizni áll neki, hazaküldjük. A sebesüléseket nem bírják valami jól, egy lendületesebb találat elég egy végtaguk teljesen használhatatlanná tételéhez, felsőtesten találva pedig azonnal elpusztulnak, és csak két percet nem szem előtt (bárhol elrejtőzve) töltve támadnak fel. A zombik előszeretettel verődnek csoportokba, viszont taktikát nem nagyon alkalmaznak a "nekimegyünk egyszerre sokan"-on kívül. Összetett kommunikációra nem képesek, csupán hörgés, esetleg pár egyszerűbb, ösztönös kifejezés. Akit képesek lefogni, azt felfalják, és ekkor már az áldozatuk is közülük való lesz...
A hozzászólást Kildar összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Nov. 04, 2009 10:35 pm-kor.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Bréking nyúz.
Adtam hozzá szavazást a mikor legyen témakörben Ashi ráérése alapján, szokás szerint többre is lehet szavazni, szavazatot visszavonni lehet, viszont kb egy hét múlva lejár a szavazás.
Adtam hozzá szavazást a mikor legyen témakörben Ashi ráérése alapján, szokás szerint többre is lehet szavazni, szavazatot visszavonni lehet, viszont kb egy hét múlva lejár a szavazás.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Az 5-6ikai hétvége nekem jó lenne, csak már elígérkeztem szalagavatóra... Így legfeljebb csak kinézni tudok majd, 5ikén késő este - ha még kint lesztek, ez esetben persze begyűjtöm pénteken este a köpenyemet Ashitól Illetve ha vasárnap lesz, akkor dél körül ugyancsak kinézni, mert délután jönnöm kell vissza
Andrew- Hozzászólások száma : 228
Age : 35
Tartózkodási hely : Tatabánya
Registration date : 2008. Jun. 29.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Decemberben azért meredek lenne későestézni.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Nem is erdőbenalvásra gondoltam
Bááár ha azt vesszük, hogy decemberben már 5 körül besötétedik, akkor ez is átcsaphat éjszakai játékba.
Most jobban belegondolva, lehet, hogy szombaton is ki tudok nézni napközben, mert csak délután lesz programom.
Bááár ha azt vesszük, hogy decemberben már 5 körül besötétedik, akkor ez is átcsaphat éjszakai játékba.
Most jobban belegondolva, lehet, hogy szombaton is ki tudok nézni napközben, mert csak délután lesz programom.
Andrew- Hozzászólások száma : 228
Age : 35
Tartózkodási hely : Tatabánya
Registration date : 2008. Jun. 29.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Nekem a két vasárnap jöhet csak szóba, mert szombatonként du. 5-ig bejárásköteles óráim vannak, és kb. minden héten más tárgy az újságíráson belül, szal elég rizikós kihagynom egyet is.
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
November 21. vagy December 5. Nekem pont a vasárnapok nem jók.
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Gondolom, az nyilvánvaló, hogy inkább a decemberi hétvége lesz a nyerő. A szombat áll nyerésre, de még lehet érvelni, szavazni.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
December 5-6-ra szavaztam, Novemberi időpontok kiesése miatt. Kíváncsi vagyok erre a cuccra, ha már az elsőt kihagytam. Hova lehet beírni, hogy melyik oldalra akarok kerülni? Netán ez majd helyszínen eldől?. : )
Amúgy pedig ha zombie felfal egy embert, abból már nem lesz zombie, csak ha megharapja a zombie, és az ember még elmenekül, él pár percig. Hisz a semmiből nehéz valamit alkotni, átalakítani könnyebb. : )
Amúgy pedig ha zombie felfal egy embert, abból már nem lesz zombie, csak ha megharapja a zombie, és az ember még elmenekül, él pár percig. Hisz a semmiből nehéz valamit alkotni, átalakítani könnyebb. : )
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Lehet előre jelezni preferenciát - mint már páran megtették - de mivel ez is szabadjelentkezésű játék, esélyes az eligazításon egy Astusannapja-stílusú újraosztogatósdi is.
Zombik által felfalt karakterből azért lesz zombi, mert meghal, és aki meghal, abból zombi lesz - nincs normál töltés. Mivel ezen a játékon a zombiság nem fertőzés, hanem egy mágikus kisugárzás eredménye, akit csak simán megsebeznek/harapnak, és túléli, megmenekül, az átok csak a holtakat hozza vissza.
Zombik által felfalt karakterből azért lesz zombi, mert meghal, és aki meghal, abból zombi lesz - nincs normál töltés. Mivel ezen a játékon a zombiság nem fertőzés, hanem egy mágikus kisugárzás eredménye, akit csak simán megsebeznek/harapnak, és túléli, megmenekül, az átok csak a holtakat hozza vissza.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Értettem, hogy aki meghal, abból lesz zombie, csak ha felfalják, annyi jelent, hogy egy darab hús sem marad belőle, amiből zombie lehetne. ; )
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Időpontra nem mondok semmit, mert nem tudom mikor hogy érek rá.
Azt viszont meg szeretném kérdezni, mivel ez egy fantasy zombilarp, lőfegyvert/dobófegyvert lehet használni?
Azt viszont meg szeretném kérdezni, mivel ez egy fantasy zombilarp, lőfegyvert/dobófegyvert lehet használni?
Árnybíró- Hozzászólások száma : 67
Age : 38
Tartózkodási hely : Tát és környéke
Registration date : 2009. Aug. 28.
Re: Fejvadászat #12 - Zombilarp 2 (2009. december 5., szombat)
Dobókéseket, dárdákat és íjakat lehet, bár azok a zombik ellen nem olyan hatékonyak - a könnyű pusztulékonyság csak a közelharcra vonatkozik, hogy esélyük is legyen
1 / 5 oldal • 1, 2, 3, 4, 5
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fejvadászat Hadijáték archívum
1 / 5 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.