"Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
+10
Lorin
Damien-Maelstrom
Augur
Andrew
Pangloss
Gem Kapocs
Eglar
Lobster
Ashi Valkoinen
Kildar
14 posters
2 / 4 oldal
2 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Fegyver, trú ruha ha szükségesnek érzed, igény szerint sátor/hálózsák/pokróc/polifoam illetve ezek tetszőleges kombója, kaja, víz, igény szerinti mennyiségű milyenségű és minőségű szesz, elemlámpa, alapvető elsősegélykellékek.
A ruha és a fegyver kivételével kb az amit egy akármiylen túrára magaddal vinnél
Engem viszont így nagy dilemmába kényszerítettetek, pár megoldást ki akarnék próbálni Tomekk féle fallouton FOPP előtt hogy tudjak javítani ha szükséges, viszont combat workshopra is jó lenne menni. Meglássuk mi lesz.
A ruha és a fegyver kivételével kb az amit egy akármiylen túrára magaddal vinnél
Engem viszont így nagy dilemmába kényszerítettetek, pár megoldást ki akarnék próbálni Tomekk féle fallouton FOPP előtt hogy tudjak javítani ha szükséges, viszont combat workshopra is jó lenne menni. Meglássuk mi lesz.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Fegyvert lehet vinni rendes fémet is (lesz e olyan aki hajlandó fémfegyverrel vívást gyakorolni) vagy csak polifoam?
Augur- Hozzászólások száma : 77
Age : 32
Tartózkodási hely : Kaposvár
Registration date : 2010. May. 04.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Gem: hátöö, itt is lenne "kísérleti szerszámok tesztelése" programpont
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Augur írta:Fegyvert lehet vinni rendes fémet is (lesz e olyan aki hajlandó fémfegyverrel vívást gyakorolni) vagy csak polifoam?
Elsősorban polifoam, mivel LARP-kompatibilis harci workshopról lesz szó.
Fémmel uccuneki szabadvívás az mondjuk erősen kösznem móka, pláne hogy most így nincs vívómaszkom, de ha addigra meglesz a féderem akkor levihetem kicsit demózgatni.
logisztikai oldal
Na, akkor sorjában:
Találkozó: később kihirdetett időpontban, kihasználva a felénk leledző ütemes menetrendet és jó vasúti kapcsolatot (Győr és Budapest felől) a vasútállomáson szoktunk találkozni, a 2-es és 3-as vágányok közös peronján, a forgalmi irodával szemben. Az újaknak ezúton is szeretném tolmácsolni a forgalmi iroda korábbi üzenetét, miszerint "tájékoztatjuk kedves utasainkat, hogy a peronon harcolni tilos".
Mit hozzak magammal? Gem nagyjából elmondta, amit kell, a társaság egy része valószínűleg csúnyán fog nézni a civil ruháért meg az esetleges hálózsákért (vagy neadjisten a sátorért), de ezt senki se vegye magára. :D Étel-ital vásárlásra a tereptől körülbelül 15-20 percre fekvő CBA sztráda áruházban lehetőség nyílik, azonban ez szombat délután 5-kor bezár.
LARP-os kellékek: rendes LARP-os ruha (vagy legalább arra emlékeztető, de most már két évvel a 2008-as Cell-Live után gáznak érzem az egy szál ing kritériumot), burkolt fegyver (nem virsli, kard!), esetleg pajzs, páncél. Fémfegyvert is hozhatsz, nálam is lesz, de a városban lehetőleg rejtve szállítsd (nem nekem lesz bajom belőle, ha nem így teszel, de közvetve nem vetne jó fényt a LARP-os szubkultúrára egy előállítás).
Terepről pár szó: A tűz fával működik. Fa van bőven, de éjjel nagyon gyorsan fogy. Szóval bárminemű szétrámolás, ökörködés, piálás előtt fagyűjtés lesz. Akik szeretnének segíteni esetleg komolyabban is a tereprendezésben, a táborhelytől kb. 300-400 méterre található területről segíthetne köveket hozni (ugyanis a terep erdőjében meglehetősen kevés van, további tűzrakóhelyekhez szükség lenne rájuk!). Tereptárgyakat lehetőleg ne tüzeljük el ("Ashi úgysem tudja meg" - de, megtudja), kárt ne tegyünk bennük. Ezeket azért részletezem most, mert most elég sokan is jönnek, akik újak lesznek errefelé, a hely nagyon jó, de nem szeretnénk, hogy átjáróház legyen később. Éjszaka még nyáron is elég hideg tud lenni, a szomszédos völgybe (el fogjuk mutogatni, mi merre hány lépés) pedig nem nagyon érdemes mászkálni éjszaka, egyedül a vaddisznók miatt.
Programok: Kildar mindjárt beposztolja.
Találkozó: később kihirdetett időpontban, kihasználva a felénk leledző ütemes menetrendet és jó vasúti kapcsolatot (Győr és Budapest felől) a vasútállomáson szoktunk találkozni, a 2-es és 3-as vágányok közös peronján, a forgalmi irodával szemben. Az újaknak ezúton is szeretném tolmácsolni a forgalmi iroda korábbi üzenetét, miszerint "tájékoztatjuk kedves utasainkat, hogy a peronon harcolni tilos".
Mit hozzak magammal? Gem nagyjából elmondta, amit kell, a társaság egy része valószínűleg csúnyán fog nézni a civil ruháért meg az esetleges hálózsákért (vagy neadjisten a sátorért), de ezt senki se vegye magára. :D Étel-ital vásárlásra a tereptől körülbelül 15-20 percre fekvő CBA sztráda áruházban lehetőség nyílik, azonban ez szombat délután 5-kor bezár.
LARP-os kellékek: rendes LARP-os ruha (vagy legalább arra emlékeztető, de most már két évvel a 2008-as Cell-Live után gáznak érzem az egy szál ing kritériumot), burkolt fegyver (nem virsli, kard!), esetleg pajzs, páncél. Fémfegyvert is hozhatsz, nálam is lesz, de a városban lehetőleg rejtve szállítsd (nem nekem lesz bajom belőle, ha nem így teszel, de közvetve nem vetne jó fényt a LARP-os szubkultúrára egy előállítás).
Terepről pár szó: A tűz fával működik. Fa van bőven, de éjjel nagyon gyorsan fogy. Szóval bárminemű szétrámolás, ökörködés, piálás előtt fagyűjtés lesz. Akik szeretnének segíteni esetleg komolyabban is a tereprendezésben, a táborhelytől kb. 300-400 méterre található területről segíthetne köveket hozni (ugyanis a terep erdőjében meglehetősen kevés van, további tűzrakóhelyekhez szükség lenne rájuk!). Tereptárgyakat lehetőleg ne tüzeljük el ("Ashi úgysem tudja meg" - de, megtudja), kárt ne tegyünk bennük. Ezeket azért részletezem most, mert most elég sokan is jönnek, akik újak lesznek errefelé, a hely nagyon jó, de nem szeretnénk, hogy átjáróház legyen később. Éjszaka még nyáron is elég hideg tud lenni, a szomszédos völgybe (el fogjuk mutogatni, mi merre hány lépés) pedig nem nagyon érdemes mászkálni éjszaka, egyedül a vaddisznók miatt.
Programok: Kildar mindjárt beposztolja.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Frissítettem az első hozzászólást, és egyben annak szellemében jöhetnek a további programjavaslatok is.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Valaki hozzon rézgálicot!
Kékes/zöldes tüzet szeretnék, mint krualdán volt
No meg fáklyaolajat! Azt meg cell miatt szeretem
-----------------------------------------------------------
Programterv: Free unarmed combat, half kontakt. (Ütés-rúgás nincs! Csak ha valaki előtte megbeszéli a partnerével, és az igent mond...) Néhány szép (és hasznos technikát) mutathatok ha van rá kíváncsiság. (Judo, Ju-jitsu, Nin-jitsu, wreestling, szerb harctechnika és egyéb.)
Kékes/zöldes tüzet szeretnék, mint krualdán volt
No meg fáklyaolajat! Azt meg cell miatt szeretem
-----------------------------------------------------------
Programterv: Free unarmed combat, half kontakt. (Ütés-rúgás nincs! Csak ha valaki előtte megbeszéli a partnerével, és az igent mond...) Néhány szép (és hasznos technikát) mutathatok ha van rá kíváncsiság. (Judo, Ju-jitsu, Nin-jitsu, wreestling, szerb harctechnika és egyéb.)
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Mondjuk ezért (kiemelten a földharcért) nem vagyok oda, egyrészt gondolom mindenkinek mutattam már a földharcos cikket ami nagyonkedvencem ( http://www.thearma.org/essays/WheresAlltheGroundFighting.html ), másrészt meg egy ilyenre ment rá az előző ingem (ugye, Ashi ). Mindenesetre bedobjuk a listába, aztán max lehet nem csinálok mindent.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Panglossal konzultálj erről, szerintem őt is érdekli erősen a téma, akár közösen is tarthatnátok előadást!Damien-Maelstrom írta:Free unarmed combat, half kontakt. (Ütés-rúgás nincs! Csak ha valaki előtte megbeszéli a partnerével, és az igent mond...) Néhány szép (és hasznos technikát) mutathatok ha van rá kíváncsiság.
Éjszakai játékmódokról pár szó, mert kérték:
Orvgyilkosok (Assassins)
Hangulatos éjszakai játék, ahol a nyílt harc helyét sokkal inkább a rejtőzés, lopózás és hátbaszúrás veszi át. A játék játszható több, 2-3 fős csapattal és egyéni módban is. A játékosok csak egy élettel rendelkeznek, akit megölnek, kiesik a játékból és csak a következő fordulóban támad fel. A játék előtt a játékteret körül kell írni, azt elhagyni tilos.
Korlátozások
A játékoz kizárólag jól burkolt, szürke vagy fehér és/vagy világítós tőrök és egykezes kardok használhatóak.
~~~~~
Túlélő (Survival)
A játékosok kettő, egyenlőtlenül elosztott csapatot alkotnak. A kisebb csapat (2-3 fő) dolga egy előre kijelölt útvonalon élve végigsétálni. A nagyobb csapat a forduló kezdése előtt elrejtőzhet az útvonal mentén. Feladatuk a túlélők lesből történő megölése. Az útonállók a létszámfölényüket kihasználva, nyílt küzdelembe nem bocsátkozhatnak, a gyilkosságoknak mindenképpen váratlannak kell lennie. (Váratlan az is, ha az áldozat még megfordul, de már nem bírja kivédeni az észrevett támadást.) A játékból annyi fordulót kell tartani, hogy minden játékos lehessen túlélő.
Korlátozások
Az útonállók csak meglepetésből ölhetik meg a túlélő csapat tagjait, szemtől szemben zajló küzdelem nem engedélyezett. A játékoz kizárólag jól burkolt, szürke vagy fehér és/vagy világítós tőrök használhatóak.
~~~~~
Beszivárgás (Infiltration)
Jó taktikázást és gyors helyzetfelismerést igénylő éjszakai játékmód, ahol két egyenlő létszámú csapat játszik, a beszivárgók és az őrség. Az őrség kialakít egy jól védhető bázist, valamint egy jól behatárolt "börtönt". A börtönben a beszivárgó csapat körülbelül egyharmadát kell elhelyezni fegyvertelenül, fogolyként. A játék célja a beszivárgók számára a foglyok kiszabadítása - azaz az összes fogoly eléri a játék elején kijelölt kivonási pontot - az őrség számára pedig ennek megakadályozása. Ha az összes fogoly eléri a kivonási pontot, a beszivárgók nyertek. Ha az összes beszivárgó meghalt, az őrség nyert. A játékban a beszivárgóknak egy élete van, az őrség tagjai egy perces töltéssel visszaállhatnak.
Korlátozások
A foglyok fegyver nélkül, a beszivárgók csak kisméretű fegyverekkel (kések, tőrök) indulhatnak. Az őrség fegyverzete bármi lehet, ami elég biztonságos éjszakai harchoz, illetve tartalék fegyvereket is tarthatnak a bázison egy előre kijelölt raktárban, melyből csak az őrség tagjai vehetnek ki fegyvert. A foglyok csak akkor támadhatók, ha elhagyták a börtön területét - a jó fogoly módjára börtönben ücsörgőket az őrök nem támadhatják meg, egészen addig, míg nem támadnak fogvatartóikra. Aki egyszer megkísérelt szökést vagy az őrség tagjára támadt, onnan kezdve akár van fegyvere, akár nincs, a beszivárgók csapatához tartozónak számít, így "szabad préda".
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Az utóbbi 3 játékmód nem rossz, már ötletet is merítettem belőle, ha nem gond. Az egyik, a túlélő, erősen hasonlít a lovagrendben játszott hadi játékhoz.
Éjszakai játékmódra ötlet:
Vámpír:
Játékosokat szétszórni egy területen, a játék előtt a játékmester kijelöl egy játékost, ő lesz a vámpír, aki csak saját maga tudja, hogy kicsoda is valójában. Minden játékosnál lenne egy rejtett jelölő, hogy ő még ember (pl szalag a ruha ujja alatt). A vámpír az adott harcrendszer szabályai szerint megölt játékostól elveszi a jelölőt, ezután a játékos is vámpírrá válik, és így már ketten folytathatják a vadászatot. A vámpíroknak vigyázniuk kellene egymásra, tudniuk kell, hogy ki közülük való és ki nem, mert ha egymást ölik meg, az is számít.
A játék akkor ér véget, ha minden játékos vámpírrá változik vagy ha minden vámpír elpusztult.
Javítás: A jelölőt nem lehet megmutatni a másik játékosoknak, hogy ezzel igazolja emberi létét az illető. Bár igazából sokat nem számít, de ez kicsit talán gátolja az emberek túl korai összetömörülését hordába.
Éjszakai játékmódra ötlet:
Vámpír:
Játékosokat szétszórni egy területen, a játék előtt a játékmester kijelöl egy játékost, ő lesz a vámpír, aki csak saját maga tudja, hogy kicsoda is valójában. Minden játékosnál lenne egy rejtett jelölő, hogy ő még ember (pl szalag a ruha ujja alatt). A vámpír az adott harcrendszer szabályai szerint megölt játékostól elveszi a jelölőt, ezután a játékos is vámpírrá válik, és így már ketten folytathatják a vadászatot. A vámpíroknak vigyázniuk kellene egymásra, tudniuk kell, hogy ki közülük való és ki nem, mert ha egymást ölik meg, az is számít.
A játék akkor ér véget, ha minden játékos vámpírrá változik vagy ha minden vámpír elpusztult.
Javítás: A jelölőt nem lehet megmutatni a másik játékosoknak, hogy ezzel igazolja emberi létét az illető. Bár igazából sokat nem számít, de ez kicsit talán gátolja az emberek túl korai összetömörülését hordába.
Augur- Hozzászólások száma : 77
Age : 32
Tartózkodási hely : Kaposvár
Registration date : 2010. May. 04.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Systema
Páran mintha említették volna már személyesen és fórumon is, hogy vevő lenne a társaság egy orosz módszer edzésre. Sokat gondolkodtam, hogy vajon technikai bemutatót tartsak-e, inkább kezes-lábas harc, vagy földharctechnikákat mutassak-e be, mi az, aminek haszna lenne, és egyáltalán én is tudom annyira, hogy értelmesen és hasznosan át is tudjam adni.
Már kezd megfogalmazódni bennem a koncepció, alapvetően a gondolatmeneten és gyors felismerésen alapuló technikafüggetlen harci gondolkodás, illetve egy-két helyzetben annak systemás megvalósítása. (Elképesztően sokat tud segíteni egy harcban, ha eleve tudod, hogy melyik testrészét figyeld egy embernek adott helyzetben, hogyan ismerd fel, hogy merre stabil, és merre instabil egy adott állás, többre mész-e ha megpróbálod fejbevágni, vagy felborítással próbálkozz, etc.)
Szívesen megtartanám ezt Damien-el együtt, neki a szerb harcitechnika ugye rokonság miatt jó, másrészt meg ő távolkeleti és nyugati bírkózásban is járatos, ezért eléggé széles technikai repertoárral tudnánk ketten elkápráztatni az embereket.
Páran mintha említették volna már személyesen és fórumon is, hogy vevő lenne a társaság egy orosz módszer edzésre. Sokat gondolkodtam, hogy vajon technikai bemutatót tartsak-e, inkább kezes-lábas harc, vagy földharctechnikákat mutassak-e be, mi az, aminek haszna lenne, és egyáltalán én is tudom annyira, hogy értelmesen és hasznosan át is tudjam adni.
Már kezd megfogalmazódni bennem a koncepció, alapvetően a gondolatmeneten és gyors felismerésen alapuló technikafüggetlen harci gondolkodás, illetve egy-két helyzetben annak systemás megvalósítása. (Elképesztően sokat tud segíteni egy harcban, ha eleve tudod, hogy melyik testrészét figyeld egy embernek adott helyzetben, hogyan ismerd fel, hogy merre stabil, és merre instabil egy adott állás, többre mész-e ha megpróbálod fejbevágni, vagy felborítással próbálkozz, etc.)
Szívesen megtartanám ezt Damien-el együtt, neki a szerb harcitechnika ugye rokonság miatt jó, másrészt meg ő távolkeleti és nyugati bírkózásban is járatos, ezért eléggé széles technikai repertoárral tudnánk ketten elkápráztatni az embereket.
Pangloss- Hozzászólások száma : 168
Age : 33
Tartózkodási hely : Budapest
Registration date : 2009. Jun. 15.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Arra azért figyeljetek, hogy férjen bele a dolog lehetőleg másfél órába - kicsit indokolatlanul sok lenne egy larpos harci workshopon a pusztakéz ha kétszer másfélórában lenne az ilyesmi.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Tudod, hogy van ez Kildár... az az előadás lesz megtartva, amire van előadó. Ha nem fog indokolatlanul sok larpos harci technikát bemutató poli fegyveres előadás tartódni, akkor értelemszerűen a pusztakéz lesz nagyobb hangsúlyban, hiszen abból már ketten is szívesen tartanánk előadást.
Pangloss- Hozzászólások száma : 168
Age : 33
Tartózkodási hely : Budapest
Registration date : 2009. Jun. 15.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Én ezt értem, de attól még nem kell alapból kiszorítani a polifegyverest - mert azért mégiscsak ez a fő fókusz, na. Mindenesetre ha nem lesz több programötlet akkor az egyik hosszúkardosomnak a felét oda tudom adni, és akkor kicsit átrendezzük az időbeosztást, lesz 135 perc pusztakéz, 135 perc hosszúkard, meg 90 perc tőr+középkori önvédelem.
Mondjuk annak azért örülnék ha Gem el tudna jönni egy messer alapozó erejéig
Mondjuk annak azért örülnék ha Gem el tudna jönni egy messer alapozó erejéig
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Én egy Andrew féle párbajtőrözésre lennék kíváncsi.
Pangloss- Hozzászólások száma : 168
Age : 33
Tartózkodási hely : Budapest
Registration date : 2009. Jun. 15.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Gem mint említette még tiltott szerencsejátékot űz, de időben szólni fogok hogy hova megyek Ha jövök workshopra akkor a fentebb emlegetetteket mutogatom szivesen:
"messer/egykezes kard, buckler, kézipavéze (ha kész lesz addigra) páncélosharc (ha nálam lesz a páncélom), pusztakezes harc vegyesen korabeli és modern technikákból larp-safere alakítva, esetleg egy kevéske kés alapozás (nem tőr) amit be tudok vállalni. Illetve attól függően Eglar megkapja-e a kardját és én a messeremet a tervezett időrendben, mellette pedig nálam lesz a páncélom, lehet nézegetni miért is nem szeretem a "+1ép"-s páncélszabályokat. Esetleg egykis bluntcutting is belefér hogy mindenki elhiggye: nem kell egy kardot kiélezni ahhoz hogy ártani lehessen vele Very Happy (Hogy valamit emberi mód sikerül kettévágnom azt nem ígérem, nemigen próbálgattam de igény szerint megpróbálhatom)"
"messer/egykezes kard, buckler, kézipavéze (ha kész lesz addigra) páncélosharc (ha nálam lesz a páncélom), pusztakezes harc vegyesen korabeli és modern technikákból larp-safere alakítva, esetleg egy kevéske kés alapozás (nem tőr) amit be tudok vállalni. Illetve attól függően Eglar megkapja-e a kardját és én a messeremet a tervezett időrendben, mellette pedig nálam lesz a páncélom, lehet nézegetni miért is nem szeretem a "+1ép"-s páncélszabályokat. Esetleg egykis bluntcutting is belefér hogy mindenki elhiggye: nem kell egy kardot kiélezni ahhoz hogy ártani lehessen vele Very Happy (Hogy valamit emberi mód sikerül kettévágnom azt nem ígérem, nemigen próbálgattam de igény szerint megpróbálhatom)"
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Gyere workshopra. Hadd okuljon a nép, hogy nem csak hosszúkard van a világon! ( messer, egykezes kard és buckler ftw )
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Eglar írta:Gyere workshopra. Hadd okuljon a nép, hogy nem csak hosszúkard van a világon! ( messer, egykezes kard és buckler ftw )
Aki nem bírja el a hosszabb fegyvert...
Mellesleg lehet, hogy leviszem a lochaberem. Csak, hogy érezzétek a törődést...
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Damien-Maelstrom írta:Aki nem bírja el a hosszabb fegyvert...
Ki mondta hogy egy messer nem lehet egy másfélkezes súlyában? Van akinek nem kell semmit kompenzálni a hosszabb fegyverrel
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Ilyen félfaszlengetős ökörködést légyszi ne, kicsit komolyabb témájú lenne ez a topik. Így főleg az előző három postra gondoltam.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Ki az, aki biztosan jön?
(Biztosan: az eseményig nem kerül kötöttpályás jármű alá, nem ellik meg a kan macskája, nem kapja el a disznónáthát...)
(Biztosan: az eseményig nem kerül kötöttpályás jármű alá, nem ellik meg a kan macskája, nem kapja el a disznónáthát...)
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Ha a messerem és a páncélom hozzám kerül addig akkor én. Ha azokhoz nem jutok hozzá akkor viszont nem.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Természetesen én biztosan. Gem, amennyiben jössz, az egyik programblokkomat átengedem neked messeres okosságokhoz, és akkor úgy is meglesz a négy blokk, nem kell szavazni - ennyiben is gyorsíthatjuk a dolgok megszervezését.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Vonatos eljutást behegesztettem a kezdő hozzászólásba.
Aki éjszakai játékozni akar, hozzon egy szürke/fehér/világítós pengéjű tőrt is magával.
Aki éjszakai játékozni akar, hozzon egy szürke/fehér/világítós pengéjű tőrt is magával.
Re: "Combat Workshop" gyakorlójáték: Tatabánya, 2010. 06. 26-27.
Ashi: 99,9%-os eséllyel megyek.
szerk. viszek bucklert, larpos hosszúkardot,larpos messert, meg mivel hazaköltözés közben leszek, vsz nálam lesz a rendes hosszúkardom is (már ha addigra vééégre megkapom ) meg a Keitel-féle famesser ill. szintén Keitel-féle egykezes fakard. Meg vsz egy larpos rondel-tőr.
szerk. viszek bucklert, larpos hosszúkardot,larpos messert, meg mivel hazaköltözés közben leszek, vsz nálam lesz a rendes hosszúkardom is (már ha addigra vééégre megkapom ) meg a Keitel-féle famesser ill. szintén Keitel-féle egykezes fakard. Meg vsz egy larpos rondel-tőr.
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
2 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
2 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.