Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
+7
Soloviel
Damien-Maelstrom
Spectre
Eglar
Pangloss
Ashi Valkoinen
Skalle
11 posters
1 / 3 oldal
1 / 3 oldal • 1, 2, 3
Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Három év telt el Krannon bukása óta, Tell-Nagash és Tulku terjeszkedése megrekedt és egyfajta állóháború alakult ki a két nagyhatalom között, melynek árát leginkább a két birodalom közé szorult barbárok, az ardok, a saelvok és a szkírek fizetik meg. Rivergard városa még mindig talpon van, valahányszor az egyik nagyhatalom megpróbálta bevenni a barbárok szent városát a másik megakadályozta a kísérletét. Csupán idő kérdése, hogy mikor kötnek fegyverszünetet és ideiglenes szövetséget, hogy együttes erővel bevegyék Rivergardot. A 3 éve halott Theodulf serege, akik a déli Lüxosz földjén vertek tanyát, pedig vajmi keveset tudnak tenni hogy megvédjék messzi hazájukat, sőt még akár szerencsésnek is mondhatják magukat, hogy Tell-Nagash még nem fordította ellenük teljes hadigépezetét. Azonban bárhogyan is alakuljanak a csatározások, számtalan példa volt már arra, hogy a háborúk nem a fő hadszíntereken dőltek el, hanem a birodalmak szívében...
Mikor hat éve, a Khaldun Ankh'Nalith vezette expedíció visszatért a Fekete Lápból magukkal hozták az ősi älthiri civilizáció rég elfeledett mágikus tudásának egy részét. A tudás lenyomata egyik társuk, Tangbrand katona elméjében volt jelen, melyet egy halálközeli élmény alatt vésett bele egy különös erő mely a Fekete Lápban mindmáig jelen van. Miután visszatértek, Tell-Nagash városában a mágusok nekiláttak, hogy a mágikus tudást különféle módszerekkel kinyerjék Tangbrand elméjéből, melynek következtében a szerencsétlen katona testét és lelkét fokozatosan megsemmisítették. A folyamatban több mágus is részt vett és a közös megállapodás szerint papírra vetik mindazt, amit kinyertek, ám volt egy mágus közöttük, Baelrah, kinek már régóta gondjai voltak a város jelenlegi vezetőségével és egyre inkább hatalom-orientáltságával, ezért úgy döntött, hogy mihelyst lesz rá alkalma elhagyja Tell-Nagasht és átáll ellenségeik oldalára segítve őket. Baelrah az ősi tudás igencsak erős tudatmágia részét szerezte meg, amit felhasználva meglehetősen egyszerűen meglógott a mágusok városából és egészen máig nem lehetett hallani felőle.
Hat évnyi eredménytelen kutatás után teljesen véletlenül akadtak rá egy meglehetősen forró nyomra, mely a volt Krannon területén lévő Nachtmorn erdő mélyén lévő apró vadászfalu felé mutatott, mely szerint Baelrah a falusiak között rejtőzik. A tudatmágiának köszönhetően bárkibe át tudja helyezni elméjét aki beleegyezik, így bárkinek felveheti az alakját. Tell-Nagash, hogy ne keltsenek túl nagy feltűnést egy kisebb, lah'morani zsoldosokból és egy mágusból álló csapatot küldött a helyszínre, kiknek feladata Baelrah felfedése, pacifikálása és a városba való visszahurcolása lesz...
Nos, a kerettörténet ennyi dióhéjban. A játékot szeptember 11-12-ére tervezném a Tatabányai terepen egy kora délutáni kezdéssel szombaton ami este 10-11-ig tartana, másnap pedig egy maximum délig tartó befejező részt gondoltam.
A felállás akkor tehát úgy nézne ki, hogy lah'morani zsoldosok (elsősorban skótokhoz hasonló kultúrával rendelkező, nehéz vagy esetleg könnyű páncélzatú harcosok) vs. falusiak (egyszerűbb öltözetű, íjjakkal, hajítólándzsákkal és baltákkal felszerelt vadászok). Elsősorban ilyen karaktereket is várnák, bár lehet kicsit unfairnek tűnik a felállás, de nem kell aggódni, mert a falusiak rendelkezni fognak némi támogatással is. Szabálykönyv pedig úton van! Várom az esetleges kérdéseket.
Mikor hat éve, a Khaldun Ankh'Nalith vezette expedíció visszatért a Fekete Lápból magukkal hozták az ősi älthiri civilizáció rég elfeledett mágikus tudásának egy részét. A tudás lenyomata egyik társuk, Tangbrand katona elméjében volt jelen, melyet egy halálközeli élmény alatt vésett bele egy különös erő mely a Fekete Lápban mindmáig jelen van. Miután visszatértek, Tell-Nagash városában a mágusok nekiláttak, hogy a mágikus tudást különféle módszerekkel kinyerjék Tangbrand elméjéből, melynek következtében a szerencsétlen katona testét és lelkét fokozatosan megsemmisítették. A folyamatban több mágus is részt vett és a közös megállapodás szerint papírra vetik mindazt, amit kinyertek, ám volt egy mágus közöttük, Baelrah, kinek már régóta gondjai voltak a város jelenlegi vezetőségével és egyre inkább hatalom-orientáltságával, ezért úgy döntött, hogy mihelyst lesz rá alkalma elhagyja Tell-Nagasht és átáll ellenségeik oldalára segítve őket. Baelrah az ősi tudás igencsak erős tudatmágia részét szerezte meg, amit felhasználva meglehetősen egyszerűen meglógott a mágusok városából és egészen máig nem lehetett hallani felőle.
Hat évnyi eredménytelen kutatás után teljesen véletlenül akadtak rá egy meglehetősen forró nyomra, mely a volt Krannon területén lévő Nachtmorn erdő mélyén lévő apró vadászfalu felé mutatott, mely szerint Baelrah a falusiak között rejtőzik. A tudatmágiának köszönhetően bárkibe át tudja helyezni elméjét aki beleegyezik, így bárkinek felveheti az alakját. Tell-Nagash, hogy ne keltsenek túl nagy feltűnést egy kisebb, lah'morani zsoldosokból és egy mágusból álló csapatot küldött a helyszínre, kiknek feladata Baelrah felfedése, pacifikálása és a városba való visszahurcolása lesz...
Nos, a kerettörténet ennyi dióhéjban. A játékot szeptember 11-12-ére tervezném a Tatabányai terepen egy kora délutáni kezdéssel szombaton ami este 10-11-ig tartana, másnap pedig egy maximum délig tartó befejező részt gondoltam.
A felállás akkor tehát úgy nézne ki, hogy lah'morani zsoldosok (elsősorban skótokhoz hasonló kultúrával rendelkező, nehéz vagy esetleg könnyű páncélzatú harcosok) vs. falusiak (egyszerűbb öltözetű, íjjakkal, hajítólándzsákkal és baltákkal felszerelt vadászok). Elsősorban ilyen karaktereket is várnák, bár lehet kicsit unfairnek tűnik a felállás, de nem kell aggódni, mert a falusiak rendelkezni fognak némi támogatással is. Szabálykönyv pedig úton van! Várom az esetleges kérdéseket.
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Időbeosztással nem értek egyet.
Átlagos terepre felérés és kezdés: 14:00 körül szokott lenni. Az emberek meg szoktak állni enni, inni, beszélgetni, cigizni (egyszóval outolni), így jobb lenne, ha a közös pajtáskodás lenne kora délután, egy korai vacsorával egybekötve, aztán indulna a játék délután 5 körül, és lehetőleg több olyan óra lenne, amikor már nem napsütés, hanem sötét van. Vasárnapi játékról meg szerintem ne is álmodj, nincs az az Isten, hogy valaki vasárnap reggel még beöltözzön és játsszon, amikor éhes és siet amúgy is haza.
Átlagos terepre felérés és kezdés: 14:00 körül szokott lenni. Az emberek meg szoktak állni enni, inni, beszélgetni, cigizni (egyszóval outolni), így jobb lenne, ha a közös pajtáskodás lenne kora délután, egy korai vacsorával egybekötve, aztán indulna a játék délután 5 körül, és lehetőleg több olyan óra lenne, amikor már nem napsütés, hanem sötét van. Vasárnapi játékról meg szerintem ne is álmodj, nincs az az Isten, hogy valaki vasárnap reggel még beöltözzön és játsszon, amikor éhes és siet amúgy is haza.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Most hangsúlyoznám, hogy a játék nagy részét még mindig nappal szeretném megtartani, este legfeljebb 11-ig lenne játék, és inkább beharangozom a kezdést 2-re aminek így lesz esélye, hogy legfeljebb 4-kor már mindenki INben van, minthogy beharangozom 5re és egyesek még fél7kor a cuccukat fogják rendezgetni. Ettől függetlenül a pajtáskodás kétlem hogy el fog maradni, szombati játék után bizonyára mindenki fog erre időt keríteni (mint ahogy eddig mindig így volt), valamint vasárnap akkor is lesz játék, ha más nem akkor befejező rész, aki akar játszani vasárnap az játszik, aki nem nem. Nem fogok senkit sem kényszeríteni, csupán előre közlöm a terveket...
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Nekem mindegy, de ha már végre van egyéjszakás Rivergard is, miért kellene az emberektől elvenni az éjszakai játék örömét?
Egyébként pedig, aki jönne, az nyögje már be az igényét.
Egyébként pedig, aki jönne, az nyögje már be az igényét.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Anyagiaktól függ, de tervezem.
Pangloss- Hozzászólások száma : 168
Age : 33
Tartózkodási hely : Budapest
Registration date : 2009. Jun. 15.
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Spectre- Hozzászólások száma : 468
Tartózkodási hely : Magyarisztán banánköztársasága
Registration date : 2009. Mar. 14.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Ha délután kezdődik csak, akkor kihagyom, mert délután 5-re haza kell érjek Vörösvárra 5 éves érettségi találkozóra. : (
Ha 2 napos lenne, akkor a második napra szívesen elmennék ("a második nap délelőttjén csak egy lezárás lesz" álá Skalle), ebből következik, hogy egy napos valójában az esemény.
Tehát én megpróbálok mindent, de ha az a fix itt, hogy délután kezdődik és a szombati napról van csak szó lényegében, akkor Rivergard lesz jövőre is, 5 éves érettségi találkozó nem, így utóbbit választom.
Ha mondjuk biztosra tudom, hogy vasárnap délutánig marad több ember is, ha nem is játékra, de legalább gyakorolni, marhulni, stb. akkor arra szívesen elmegyek. : )
Ha 2 napos lenne, akkor a második napra szívesen elmennék ("a második nap délelőttjén csak egy lezárás lesz" álá Skalle), ebből következik, hogy egy napos valójában az esemény.
Tehát én megpróbálok mindent, de ha az a fix itt, hogy délután kezdődik és a szombati napról van csak szó lényegében, akkor Rivergard lesz jövőre is, 5 éves érettségi találkozó nem, így utóbbit választom.
Ha mondjuk biztosra tudom, hogy vasárnap délutánig marad több ember is, ha nem is játékra, de legalább gyakorolni, marhulni, stb. akkor arra szívesen elmegyek. : )
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Soloviel: Végül is ha jönni akarsz vasárnap délelőttre akkor nyugodtan, nem tart vissza semmi, de nem garantálom, hogy akkor túl sokat fogsz még INelni, maximum te leszel a lah'morani zsoldosok felderítője aki út közben eltévedt és egy nappal később ért célba
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Háháhá...tuti elgondolkodtál ezen...
Hidd el, hogy szeretnék menni, de egyszer van 5 éves érettségi találkozó, és nem tehetek róla, hogy 11-re szervezték.
Ettől függetlenül nyugodtan leírhatod, hogy 1 napos az esemény, nem pedig 2 napos, mert ez az igazság, nem kell etetni vele a népet.
Egyébként mondtam, hogy "húúú én nagyon IN-elni akarok"? Szerintem nem mondtam ilyet, azt mondtam, hogy ha marad valaki délutánra, akkor szívesen eljövök, mert délig tuti nem érek oda. ; )
Hidd el, hogy szeretnék menni, de egyszer van 5 éves érettségi találkozó, és nem tehetek róla, hogy 11-re szervezték.
Ettől függetlenül nyugodtan leírhatod, hogy 1 napos az esemény, nem pedig 2 napos, mert ez az igazság, nem kell etetni vele a népet.
Egyébként mondtam, hogy "húúú én nagyon IN-elni akarok"? Szerintem nem mondtam ilyet, azt mondtam, hogy ha marad valaki délutánra, akkor szívesen eljövök, mert délig tuti nem érek oda. ; )
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Hát 2. napon is lesz IN játékrész, ha arra érted, hogy ez a második nap nem egy teljes nap, akkor maximálisan igazad van
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Holnap megyek terepet intézni.
Két nem alkoholmentes, minőségi sör lesz.
Két nem alkoholmentes, minőségi sör lesz.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
1. nap délutáni és esti órák, 2. nap délelőtti órák = 1 nap.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Ashi Valkoinen írta:Holnap megyek terepet intézni.
Két nem alkoholmentes, minőségi sör lesz.
kösz
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Most kivételesen rendelkezem érvényes személyazonossággal, nem úgy, mint Rg3 idején... emiatt erősen fenyegető, h ott leszek..
nagash- Hozzászólások száma : 147
Tartózkodási hely : mental institution
Registration date : 2008. Sep. 04.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Szeretnék eljönni, de majd csak később derül ki, hogy tudok-e.
Árnybíró- Hozzászólások száma : 67
Age : 38
Tartózkodási hely : Tát és környéke
Registration date : 2009. Aug. 28.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Elkészült a szabálykönyv!
Habár végleges verzió csak holnap kerül fel a Rivergard honlapra (max. 1-2 utolsó finomítás esedékes), ami megvan azt letölthetitek innen:
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=4d11dec23012746f3a4f4a3f8aa75a80&file=R4+szab%C3%A1lyk%C3%B6nyv.doc
Mostantól innen tölthető le a végleges változat: http://ashi.web.elte.hu/rivergard/ - Ashi
El lehet kezdeni gondolkodni a karaktereken, vagy akár nekiállni
Habár végleges verzió csak holnap kerül fel a Rivergard honlapra (max. 1-2 utolsó finomítás esedékes), ami megvan azt letölthetitek innen:
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=4d11dec23012746f3a4f4a3f8aa75a80&file=R4+szab%C3%A1lyk%C3%B6nyv.doc
Mostantól innen tölthető le a végleges változat: http://ashi.web.elte.hu/rivergard/ - Ashi
El lehet kezdeni gondolkodni a karaktereken, vagy akár nekiállni
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Akkor hangsúlyoznám: most már lehet küldeni karaktereket.
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Én egyelőre időjárástól ill. attól teszem függővé, hogy jön-e velem még 1 ember.
Spectre- Hozzászólások száma : 468
Tartózkodási hely : Magyarisztán banánköztársasága
Registration date : 2009. Mar. 14.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Rendben, az sosem gond
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
No, mivel többen is késnek oszttaliról, és nem egy ember győzködött, hogy jöjjek ide is azért, ezért úgy gondolom egy utolsó kérdést a főszervezőnek még megér a dolog, hogy ha szombaton 12-től 4-5-ig játszom, és vasárnap 10 körülre érek vissza, annak úgy van-e értelme?
IN-ben ki tudok találni erre egy jó megoldást, csak a kérdés az, hogy a játék első 4-5 órája nem csak üres idővel fog-e telni, vagy az igazi történések kizárólag utána várhatóak?
Ha nem csak üres idő a játék első 4-5 órája, akkor kivételesen ezen egy játékra feladom a larpok előtti rítusom, és jövök.
IN-ben ki tudok találni erre egy jó megoldást, csak a kérdés az, hogy a játék első 4-5 órája nem csak üres idővel fog-e telni, vagy az igazi történések kizárólag utána várhatóak?
Ha nem csak üres idő a játék első 4-5 órája, akkor kivételesen ezen egy játékra feladom a larpok előtti rítusom, és jövök.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Hát őszintén szólva délben biztos nem lesz még játékkezdés, max. 3-kor, de úgy tervezem, hogy az első két órában azért fognak dolgok történni, akkor nem fogunk unatkozni. Amúgy igen, ez nem rossz megoldás, hogyha egyikről sem akarsz teljesen lemaradni
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Este küldök majd karaktert, csak sajnos a terepgyakorlatos időbeosztásomat nem én csinálom.
Re: Rivergard larp 4: A Renegát - játékkiírás
Franc, ezek szerint ez sehogy se jó : '(
Én már tényleg megpróbáltam mindent, ebből engedtem, abból engedtem, de 2 óra játékra lemenni nincs értelme tényleg.
Mindegy, a kérdésem azért áll, hogy vasárnap marad-e kint valaki délután még?
Én már tényleg megpróbáltam mindent, ebből engedtem, abból engedtem, de 2 óra játékra lemenni nincs értelme tényleg.
Mindegy, a kérdésem azért áll, hogy vasárnap marad-e kint valaki délután még?
1 / 3 oldal • 1, 2, 3
1 / 3 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.