Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
+18
nagash
Magitor
Skalle
Soloviel
Gerodus
Lecram
Sonir Norend
Damien-Maelstrom
Deman
Gem Kapocs
PG
Spectre
Ashi Valkoinen
Keitel
Cebo
Andrew
Lobster
Kildar
22 posters
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fallout LARP - 1. rész
3 / 7 oldal
3 / 7 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Azé ződ mer sok a mutáns gabona Egyébként itt nem volt közvetlen bombatalálat, és nem lett radioaktív sivatag a környék. A növényzet meg a nukleáris tél után hamar magára találGem Kapocs írta:Határozottan nice! Bár véleményem szerint egy kicsit túlságosan zöld a terep egy posztnukleáris világhoz mérten de ez legyen a legnagyobb bajom a játékkal
Két villámsebes kérdés:
Készül-e valamilyen térkép a terepről, vagy lesz-e előzetes terepbejárás, vagy mindenki nézegesse sokat a képeket és rajzoljon magának az alapján térképet? Csak mert jó lenne azért tudni hogy pl. hol van ez-az Bajtemetésben, és szerintem a legtöbb karakter nem először fog a faluban járni.
A másik kérdés, hogy több képen láttam cuki csupasz elektromos vezetékeket fityegni innen-onnan, feltételezem nicns áram a terepen de azért inkább megkérdezem hogy nem tévedek-e. Nem lenne vicces ha valaki véletlenül beleakadna és felvillanyozódna. (...najó, én lehe thogy jót röhögnék rajta )
Nem, áramot tényleg nem találtunk. Viszont gödröket és néhol igen hegyes kemény földből kiálló izéket igen, tehát ésszel. De ez a helyszínen uis el lesz mondva.
Igen, lesz térkép inben, de még változhatnak részletek ezért publik edition nincs jelenleg. Amúgy térképet is csak azok kapnak akik inben nem először járnak itt, a többieknek a térkép is érték lesz eleinte
Terepbejárás lehet hogy lesz, de erre nem mernék megesküdni.
Üdv!
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Részemről tervezek PVC csőből és acélhuzalból páncélt előállítani, ha jutok valami eredményre majd küldök róla egy tutorialt nektek, addig ha valakit érdekel keressen meg PMben és elmondom az alap elképzelést.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Ha teszem azt tűzharcban valami kezünkben lévő használati tárgyat találnak el ami nem mi vagyunk, teszem azt fegyver, kisbalta, tokstul kitépett tölgyfa ajtó, akármi, amin mondjuk jó eséllyel átmenne a valódi lövedék akkor mi az irányelv, próbáljuk kitippelni, hogy kb hol tlaált volna el, vagy vegyük úgy hogy azonnali halál vagy szenvedős halál vagy ne foglalkozzunk vele?
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Próbáld meg betippelni, de ha nagyon nem egyértelmű, akkor tekintsd kisebb karcolásnak. Nyilván ha láthatóan a mellkasod előtt levő cuccnak megy neki akkor azt illik fájlalni.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Szabálykönyvben is kellene rögzíteni majd a topik tartalmának azon részét, ami a játékon félreértésre adhat okot. Pl. fenti két poszt tartalma.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Nos, ezzel egyetértek. Már vérom a game-et.
A térképről annyit h meg kellene természetes oldani h kereskedőkaravánoktól lehessen venni/cserélni, illetv fosztogatás esetén ellopni:D
A térképről annyit h meg kellene természetes oldani h kereskedőkaravánoktól lehessen venni/cserélni, illetv fosztogatás esetén ellopni:D
Gerodus- Hozzászólások száma : 14
Age : 34
Tartózkodási hely : Győr, Néha Zalaegerszeg
Registration date : 2009. Mar. 03.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
A térkép maga nem a tényleges játéktér-térkép lesz, csak a teljes világ térképe, a játéktérről majd a héten kipostolok egyet. (Realtime-realdistance játék lesz, nem használjuk a Gloria-féle "makettvilág" rendszert)
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Kildar írta:A térkép maga nem a tényleges játéktér-térkép lesz, csak a teljes világ térképe, a játéktérről majd a héten kipostolok egyet. (Realtime-realdistance játék lesz, nem használjuk a Gloria-féle "makettvilág" rendszert)
Én sem a játéktér térképére gondoltam, hanem a világ térképére. Momentán ezért említettem kereskedőkaravánokat
Gerodus- Hozzászólások száma : 14
Age : 34
Tartózkodási hely : Győr, Néha Zalaegerszeg
Registration date : 2009. Mar. 03.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Hogy akarod a térképen fosztogatni a karavánokat?:O
PG- Hozzászólások száma : 330
Registration date : 2008. Mar. 26.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Mennyire gáz, ha meg tudom nevezni a képanyag kb. felét alkotó kísérleteket?
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Semennyire, max annyira mint amikor bemegyek egy hadtörténeti múzeumba és a nemesi fegyverekről/páncélokról sorolom melyik kié volt
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
FIGYELEM!
Két fontos dologra hívnám fel mindenki figyelmét:
Először is, már csak alig több, mint 48 óra van hátra a jelentkezési határidőig. Aki jönni akar, az ne késse le.
Másodszor is, változtak a zárnyitásra vonatkozó szabályok, lényegében a szimbólumos rendszer helyett minden zárat egy-egy lakattal jelölünk, és a zár akkor van nyitva, ha valahogy rá tudja venni az ember a lakatot arra, hogy kinyíljon. Ez lehet a megfelelő kulccsal, ennek hiányában viszont a zárat ténylegesen ki kell piszkálni, a gagyizást elkerülendő.
Szóval tolvajkodó hajlamúak nézzenek utána youtubeon a "padlock picking" videóknak, nem olyan bonyolult az - illetve gyártsák le a megfelelő szerszámokat, azok meg két erősebb fajta gemkapocsból kijönnek. Mármint nem a fórumozó-larper Gem Kapocs, hanem ami kicsi és papírokat tűzünk vele össze.
Két fontos dologra hívnám fel mindenki figyelmét:
Először is, már csak alig több, mint 48 óra van hátra a jelentkezési határidőig. Aki jönni akar, az ne késse le.
Másodszor is, változtak a zárnyitásra vonatkozó szabályok, lényegében a szimbólumos rendszer helyett minden zárat egy-egy lakattal jelölünk, és a zár akkor van nyitva, ha valahogy rá tudja venni az ember a lakatot arra, hogy kinyíljon. Ez lehet a megfelelő kulccsal, ennek hiányában viszont a zárat ténylegesen ki kell piszkálni, a gagyizást elkerülendő.
Szóval tolvajkodó hajlamúak nézzenek utána youtubeon a "padlock picking" videóknak, nem olyan bonyolult az - illetve gyártsák le a megfelelő szerszámokat, azok meg két erősebb fajta gemkapocsból kijönnek. Mármint nem a fórumozó-larper Gem Kapocs, hanem ami kicsi és papírokat tűzünk vele össze.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Még szerencse hogy általános iskolás koromban rendszeresen itthon felejtettem a kulcsomat és ilyennel kellett kinyitnom a lakásajtót
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Hasznos olvasmány airsoft védőszemüvegekről. Ajánlom elolvasni mindenkinek aki még nem airsoftozott/nem ért hozzá, én is azért néztem utána hogy hozzáértő, megbízható forrás alapján vegyek szemüveget.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Ami a lényeges, hogy a szemüveg rendelkezzen az EN166 szabvány szerint F vagy B jelöléssel. A B a jobb, de nekünk elég az F is. Pár hasznos infó a szemüvegen található értékekről:
Függetlenül bármelyik iparágtól, törekedjünk arra, hogy védőszemüvegünk vagy arcvédőnk páramentes (N jelölésű) legyen. Ez nálunk különösen fontos, mert rohangálás, meleg esetén könnyű leizzadni és ilyenkor párásodhat a cucc, ami nem túl biztonságos ha vakon botorkálsz a romok között (levenni megy ugyebár nem kéne csata közben)
Másik fontos kritérium, hogy ezek a védőeszközök 1-es optikai osztályba tartozzanak.
Harmadik fontos kritérium, hogy a védőeszköz komfortos legyen jó állítási lehetőségekkel (szárhosszúság, dőlésszög, orrnyereg állíthatóság).
A védőszemüveg, vagy arcvédő látómezőjén elhelyezett jelölések, kiemelve a nekünk lényegesek(vagy hasznosak).
3 2 és 3= UV ; 4=IR ; 5 és 6=napszűrő
C helyes színfelismerés
1,2 védelmi osztály: 1,2 és 7 között
B-D gyártó (Bacou-Dalloz = Pulsafe)
1,2,3 optikai osztály (lásd táblázat)
F, B, A, S mechanikai ellenálló képesség (lásd táblázat)
(F)T hőmérsékleti mechanikai ellenállás jele (-5; C-tól +55; C-ig)
8 rövidzárlati elektromos ív jele
9 a fémolvadékok nem-tapadásának és meleg szilárd anyagok elleni védelmének jele
K apró részecskék károsító hatásának jele
N páramentesség jele
R IR sugárzás elleni védelem jele
O (O) eredeti lencse jele (V) helyettesítő lencse jele
2.2.5. A látómező optikai osztályának jelölése
1 1-es optikai osztályba sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,06. A védőeszköz állandó viselése megengedett.
Ami nem jó:
2 2-es optikai osztálya sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,12. A védőeszköz alkalmankénti viselése megengedett.
3 3-as optikai osztályba sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,25. A védőeszköz különlegesen rövid ideig, alkalmanként viselhető.
2.2.6. A mechanikai ellenálló képesség
A védőszemüvegek és arcvédők mechanikai ellenálló képességének vizsgálatát úgy végzik, hogy egy 0,84 gramm súlyú 6mm átmérőjű acélgolyót, 1m távolságról a védőeszközre lőnek. A golyó sebességének megfelelően négy különböző energiájú ütközést különböztetünk meg. A vizsgálatot összeszerelt állapotban a keretre és a látómezőre vonatkozólag is elvégzik.
A Az "A" jelölésű szemvédő eszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 190 m/s. Polikarbonát arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
B A "B" jelölésű szemvédőeszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 120 m/s. Zárt védőszemüvegek és arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
F Az "F" jelölésű szemvédő eszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 45 m/s Száras, zárt védőszemüvegek valamint arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
Ami nem jó:
S Az "S" jelölésű látómezők, minimális védelmet nyújtanak. A golyó sebessége: 12 m/s
Figyelem! A hegesztő szűrőüvegek és a kobalt üveg még ennek sem felel meg, ezért kell előtét védőüveget használni.
2.2.6. Sugárzással szembeni védelem
A sugárzással szembeni védelmet két számmal jelöljük. Az első szám, amely a sugárzás fajtáját jelöli.
2 Ultraibolya (UV) szűrő
3 Ultraibolya (UV) szűrő, amely helyes színfelismerést biztosít
4 Infravörös (IR) szűrő
5 Napszűrő IR szűrő nélkül
6 Napszűrő IR szűrővel
A második számkombináció a szűrőfokozat erősségét jelenti.
1,2-1,4 Rövidzárlati elektromos ív esetén
1,2-5 Napsugárzás esetén
1,2-10 Üvegipar, öntöde esetén
1,1-1,4 Erős fényviszonyok esetén, kültéri munka, napsugárzás, képernyő.
1,7-13 Hegesztő szűrők esetén
N "N" betűvel jelöljük azokat a védőszemüvegeket és arcvédőket amelyek páramentesek. Ezeknél a védőeszközöknél biztosítva van, hogy páralecsapódás ne történjen sem magas páratartalom mellett, sem pedig hideg-meleg környezetben való közlekedés esetén.
Függetlenül bármelyik iparágtól, törekedjünk arra, hogy védőszemüvegünk vagy arcvédőnk páramentes (N jelölésű) legyen. Ez nálunk különösen fontos, mert rohangálás, meleg esetén könnyű leizzadni és ilyenkor párásodhat a cucc, ami nem túl biztonságos ha vakon botorkálsz a romok között (levenni megy ugyebár nem kéne csata közben)
Másik fontos kritérium, hogy ezek a védőeszközök 1-es optikai osztályba tartozzanak.
Harmadik fontos kritérium, hogy a védőeszköz komfortos legyen jó állítási lehetőségekkel (szárhosszúság, dőlésszög, orrnyereg állíthatóság).
A védőszemüveg, vagy arcvédő látómezőjén elhelyezett jelölések, kiemelve a nekünk lényegesek(vagy hasznosak).
3 2 és 3= UV ; 4=IR ; 5 és 6=napszűrő
C helyes színfelismerés
1,2 védelmi osztály: 1,2 és 7 között
B-D gyártó (Bacou-Dalloz = Pulsafe)
1,2,3 optikai osztály (lásd táblázat)
F, B, A, S mechanikai ellenálló képesség (lásd táblázat)
(F)T hőmérsékleti mechanikai ellenállás jele (-5; C-tól +55; C-ig)
8 rövidzárlati elektromos ív jele
9 a fémolvadékok nem-tapadásának és meleg szilárd anyagok elleni védelmének jele
K apró részecskék károsító hatásának jele
N páramentesség jele
R IR sugárzás elleni védelem jele
O (O) eredeti lencse jele (V) helyettesítő lencse jele
2.2.5. A látómező optikai osztályának jelölése
1 1-es optikai osztályba sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,06. A védőeszköz állandó viselése megengedett.
Ami nem jó:
2 2-es optikai osztálya sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,12. A védőeszköz alkalmankénti viselése megengedett.
3 3-as optikai osztályba sorolás, ahol a megengedett dioptriás eltérés +/- 0,25. A védőeszköz különlegesen rövid ideig, alkalmanként viselhető.
2.2.6. A mechanikai ellenálló képesség
A védőszemüvegek és arcvédők mechanikai ellenálló képességének vizsgálatát úgy végzik, hogy egy 0,84 gramm súlyú 6mm átmérőjű acélgolyót, 1m távolságról a védőeszközre lőnek. A golyó sebességének megfelelően négy különböző energiájú ütközést különböztetünk meg. A vizsgálatot összeszerelt állapotban a keretre és a látómezőre vonatkozólag is elvégzik.
A Az "A" jelölésű szemvédő eszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 190 m/s. Polikarbonát arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
B A "B" jelölésű szemvédőeszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 120 m/s. Zárt védőszemüvegek és arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
F Az "F" jelölésű szemvédő eszközök vizsgálatánál a golyó sebessége: 45 m/s Száras, zárt védőszemüvegek valamint arcvédők felelnek meg ennek a vizsgálatnak.
Ami nem jó:
S Az "S" jelölésű látómezők, minimális védelmet nyújtanak. A golyó sebessége: 12 m/s
Figyelem! A hegesztő szűrőüvegek és a kobalt üveg még ennek sem felel meg, ezért kell előtét védőüveget használni.
2.2.6. Sugárzással szembeni védelem
A sugárzással szembeni védelmet két számmal jelöljük. Az első szám, amely a sugárzás fajtáját jelöli.
2 Ultraibolya (UV) szűrő
3 Ultraibolya (UV) szűrő, amely helyes színfelismerést biztosít
4 Infravörös (IR) szűrő
5 Napszűrő IR szűrő nélkül
6 Napszűrő IR szűrővel
A második számkombináció a szűrőfokozat erősségét jelenti.
1,2-1,4 Rövidzárlati elektromos ív esetén
1,2-5 Napsugárzás esetén
1,2-10 Üvegipar, öntöde esetén
1,1-1,4 Erős fényviszonyok esetén, kültéri munka, napsugárzás, képernyő.
1,7-13 Hegesztő szűrők esetén
N "N" betűvel jelöljük azokat a védőszemüvegeket és arcvédőket amelyek páramentesek. Ezeknél a védőeszközöknél biztosítva van, hogy páralecsapódás ne történjen sem magas páratartalom mellett, sem pedig hideg-meleg környezetben való közlekedés esetén.
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
A karakterleadási határidő lejárt. Akinek még hiányossága van, holnapig leadhatja. A hiányosságok a következők:
Keruaknak még nincs karakterneve, de leírása van.
Ahriman állítólag elküldte a karakterleírását, de még nem kaptam meg.
Daverns, Manndil és Shale karaktere még mindig tokkal-vonóval hiányzik.
Keruaknak még nincs karakterneve, de leírása van.
Ahriman állítólag elküldte a karakterleírását, de még nem kaptam meg.
Daverns, Manndil és Shale karaktere még mindig tokkal-vonóval hiányzik.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Egy eddig nem túlságosan emlegetett körülmény: a péceli játéktéren és közvetlen közelében valószínűleg viszonylag kevés tüzifa lesz.
Tehát aki esetleg sütős-főzős kaját tervez nem árt ha készül alternatív megoldásokkal.
Szerencsénkre a fallouton a kempnig gázfőző teljesen autentikus illetve a lelkes emberek előzőleg odahordhatják a fát maguknak lévén, fél kilométeres körzeten belül található több erdős rész is.
Tehát aki esetleg sütős-főzős kaját tervez nem árt ha készül alternatív megoldásokkal.
Szerencsénkre a fallouton a kempnig gázfőző teljesen autentikus illetve a lelkes emberek előzőleg odahordhatják a fát maguknak lévén, fél kilométeres körzeten belül található több erdős rész is.
Lobster- Hozzászólások száma : 1221
Age : 46
Registration date : 2008. Feb. 28.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
No igen, de a rádióaktív aljnövényzet gyújtogatása bár autentikus, de IN-game kicsit necces.Lobster írta:Tehát aki esetleg sütős-főzős kaját tervez nem árt ha készül alternatív megoldásokkal.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Ugyan már, kruladán se zavart senkit hogy neonzöld volt a tábortűz.
...vagy de?
...vagy de?
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Szerintem keressünk pár ghoult, lekötjük őket, a radioaktív sugárzás úgyis jár hőkibocsátással is, úgyhogy szépen felrakjuk föléjük a kívül ólom belül alu csajkákat és megmelegítjük a kaját
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
vagy csak egyszerűen elkezdjük a kezünkkel dörzsölni a kaját, és az úgy keletkezett hő által megsütjük
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Valaki, aki ilyen nagy szemüveg szakértő, nem akar valahol venni nekem egy játékra alkalmasat? Utána kifizetném neki, de semmi kedvem véletlen valami szart megvenni.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Ashi Valkoinen írta:Valaki, aki ilyen nagy szemüveg szakértő, nem akar valahol venni nekem egy játékra alkalmasat? Utána kifizetném neki, de semmi kedvem véletlen valami szart megvenni.
Ezt én is támogatnám, mert segghülye vagyok a dologhoz.
Re: Fallout - kérdések, válaszok, általános megbeszélések
Lejárt a haladék is. Shale és Ahriman karakerei megérkeztek, Davernsre és Manndil / Ayrára pedig haragszom.
3 / 7 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
LarpHaTár :: Élőszerepjátékok alfórumai :: Lezajlott rendezvények archívuma :: Fallout LARP - 1. rész
3 / 7 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.