Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
+7
Kildar
Lecram
Soloviel
Nirwastir
Kanix
Ashi Valkoinen
Skalle
11 posters
1 / 1 oldal
Milyen koncepció lenne számodra a legszimpatikusabb a legközelebbi Rivergard játékon?
Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Na, bocs mindenkitől, hogy végül is idén nem került sor és már nem is fog sor kerülni R3-ra, de a dolgok az utóbbi időben valahogy szerencsétlenül sorakoztak fel egymás után, és se időm, se kedvem nem volt arra hogy larppal foglalkozzak, viszont tavasszal mindenképp szeretnék egy R3-at és 100%, hogy a fenti koncepciók valamelyike lesz a nyerő, a kérdés hogy melyik. Szavazást azért csinálnék, mert habár egyszer már említettem, hogy a krannoni koncepció lesz, de aztán eszembe jutott még 2 játékötlet amit szintén szívesen megvalósítanák (legszívesebben a 3.-at), meg aztán lehet hogy a többiek is más felé hajlanak. Meg arra az esetre hogyha nem kapunk erődöt. Alább kifejteném a választásokat. Természetesen mindegyik végső halálos, töltés nélküli rendszerben és mindegyik csak 1 napos lenne
- Krannoni hatalmi harcok a királyi váron belül: Ugyanaz amit itt már korábban vázoltam: https://larphatar.hungarianforum.com/rivergard-larp-f21/rivergard-altalanos-megbeszeles-t92-105.htm
Ugyebár itt erődben vagyunk csak hát limitált lenne a játékidő, amíg a portásnéni el nem megy.
- Szkír hatalmi harcok: két csoportra oszlanak a barbár szkírek; egyik az öreg király fiatal és tapasztalatlan fia (erre a szerepre Kanixot tartanám legideálisabbnak, természetesen a fiatal szempont miatt, persze ha nem haragszik ) és az ahhoz hű emberek, a másik pedig a lázadó hadúr, aki nem ismeri el a királyt. Lenne külpolitikai visszhangja is, egyik csoportot Krannon, másikat Tulku támogatná, szal mutatóba lenne 1-2 ilyen speciális karakter is
- Isten háta mögötti kocsma, titokzatos szekta, elhagyatott völgy: Nos ez egy fokkal komplikáltabb lenne, tulajdonképpen lenne egy titokzatos völgy, aminek a bejáratánál játszódna az egész. Habár a völgyet állítólag démoni erők őrzik, de a legendák szerint felbecsülhetetlen értékű kincs és tudásanyag várja a völgy végén a mindenre elszánt kalandorokat, akiknek már nincs igazából vesztenivalójuk (pl. démoni háborúk alatt mindenüket elvesztették v. Tulku hadai kiűzték otthonából v. át akarja venni a hatalmat xy országban, stb.). A völgy bejáratánál áll egy kocsma, ahova először betérnek a kalandorok, de néha arra jár egy karaván is (természetesen a karaván nem tér be a völgybe, és igazából létszám tekintetében lehet hogy a karaván kimarad a játékból, csak egy lehetőségként sorolom fel), szal a kocsmárosnak van miből kaszálnia (a kocsmárosnak ugyebár Andrist tartanám legideálisabbnak, ha elvállalja ). És van a titokzatos szekta, akik pedig beljebb vannak a völgyben, de céljuk, hogy akár erővel is, de távol tartsák az embereket a völgytől, hogy az ott lakozó démoni erők sose szabadulhassanak ki. Úgy képzeltem el, hogy a kocsma Magnis, a szekta pedig Caer Cadarn helyén lenne. A kalandorok lényegében bármilyen nemzetiségűek lehetnek, de ugyebár nem feltétlenül kell a kalandoroknak együtt dolgozniuk
A több karakteres rendszerhez az is hozzájárulna, hogy az illető, ha megunta a régi karakterét és hozni akarja a másikat és nem akarja hogy a régi feltétlenül meghaljon, akkor kitalálja, hogy 1. inába szállt a bátorság és mégsem akar bemenni a völgybe, vagy hallott a kocsmában a boldogulás egy biztonságosabb módjáról, úgyhogy arra távozik amerről jött, vagy 2. fogja magát és megpróbálja magát átverekedni a völgy felé (ha sikerül átjutnia a szektásokon, akkor is kikerül a játékból). Új karaktereknél annyi lenne a megkötés, hogy bárkinek a korábbi karaktere szektás volt, utána nem jöhet kalandorral, szóval így lennének olyanok akik a játék végéig szektások. Természetesen az intrika sem fog hiányozni a játékból
Lényegében ennyi, várom a kérdéseket/szavazatokat
- Krannoni hatalmi harcok a királyi váron belül: Ugyanaz amit itt már korábban vázoltam: https://larphatar.hungarianforum.com/rivergard-larp-f21/rivergard-altalanos-megbeszeles-t92-105.htm
Ugyebár itt erődben vagyunk csak hát limitált lenne a játékidő, amíg a portásnéni el nem megy.
- Szkír hatalmi harcok: két csoportra oszlanak a barbár szkírek; egyik az öreg király fiatal és tapasztalatlan fia (erre a szerepre Kanixot tartanám legideálisabbnak, természetesen a fiatal szempont miatt, persze ha nem haragszik ) és az ahhoz hű emberek, a másik pedig a lázadó hadúr, aki nem ismeri el a királyt. Lenne külpolitikai visszhangja is, egyik csoportot Krannon, másikat Tulku támogatná, szal mutatóba lenne 1-2 ilyen speciális karakter is
- Isten háta mögötti kocsma, titokzatos szekta, elhagyatott völgy: Nos ez egy fokkal komplikáltabb lenne, tulajdonképpen lenne egy titokzatos völgy, aminek a bejáratánál játszódna az egész. Habár a völgyet állítólag démoni erők őrzik, de a legendák szerint felbecsülhetetlen értékű kincs és tudásanyag várja a völgy végén a mindenre elszánt kalandorokat, akiknek már nincs igazából vesztenivalójuk (pl. démoni háborúk alatt mindenüket elvesztették v. Tulku hadai kiűzték otthonából v. át akarja venni a hatalmat xy országban, stb.). A völgy bejáratánál áll egy kocsma, ahova először betérnek a kalandorok, de néha arra jár egy karaván is (természetesen a karaván nem tér be a völgybe, és igazából létszám tekintetében lehet hogy a karaván kimarad a játékból, csak egy lehetőségként sorolom fel), szal a kocsmárosnak van miből kaszálnia (a kocsmárosnak ugyebár Andrist tartanám legideálisabbnak, ha elvállalja ). És van a titokzatos szekta, akik pedig beljebb vannak a völgyben, de céljuk, hogy akár erővel is, de távol tartsák az embereket a völgytől, hogy az ott lakozó démoni erők sose szabadulhassanak ki. Úgy képzeltem el, hogy a kocsma Magnis, a szekta pedig Caer Cadarn helyén lenne. A kalandorok lényegében bármilyen nemzetiségűek lehetnek, de ugyebár nem feltétlenül kell a kalandoroknak együtt dolgozniuk
A több karakteres rendszerhez az is hozzájárulna, hogy az illető, ha megunta a régi karakterét és hozni akarja a másikat és nem akarja hogy a régi feltétlenül meghaljon, akkor kitalálja, hogy 1. inába szállt a bátorság és mégsem akar bemenni a völgybe, vagy hallott a kocsmában a boldogulás egy biztonságosabb módjáról, úgyhogy arra távozik amerről jött, vagy 2. fogja magát és megpróbálja magát átverekedni a völgy felé (ha sikerül átjutnia a szektásokon, akkor is kikerül a játékból). Új karaktereknél annyi lenne a megkötés, hogy bárkinek a korábbi karaktere szektás volt, utána nem jöhet kalandorral, szóval így lennének olyanok akik a játék végéig szektások. Természetesen az intrika sem fog hiányozni a játékból
Lényegében ennyi, várom a kérdéseket/szavazatokat
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
3.dik opció.
Viszont az éjjel lenne kibaszottul menő. (Szerintem az utolsó éjszakai játék résztvevői is egyet értenek velem benne. )
Viszont az éjjel lenne kibaszottul menő. (Szerintem az utolsó éjszakai játék résztvevői is egyet értenek velem benne. )
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Mármint az egész játék éjszaka?
(Én a kora tavaszi hideg miatt kissé ódzkodom az éjszakai játéktól, de meglássuk, mindenesetre az egyik részét mindenképp nappalra akarom...)
(Én a kora tavaszi hideg miatt kissé ódzkodom az éjszakai játéktól, de meglássuk, mindenesetre az egyik részét mindenképp nappalra akarom...)
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Úgyszint a 3.
Éjszaka tényleg nagyon komoly lenne, sokkal nagyobb lenne a parafaktor.
Viszont a 2. opció esetén szívesen játszanám a tapasztalatlan fiatalt.
Éjszaka tényleg nagyon komoly lenne, sokkal nagyobb lenne a parafaktor.
Viszont a 2. opció esetén szívesen játszanám a tapasztalatlan fiatalt.
Kanix- Hozzászólások száma : 59
Age : 29
Tartózkodási hely : helheim
Registration date : 2008. Dec. 19.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Én a harmadikra szavaztam, sajnos ez nem garantálja a jelenlétemet. :C
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Én megtöröm a vonalat és az 1-re szavaztam, mégpedig azért mert:
1. Várbeli játék rég volt már
2. Hatalmi harcok, intrika sokkal jobban érdekelne Rivergardon belül mint a gyakás, az kezd egy kicsit uncsi lenni úgy szinte minden játékon belül, arra úgy is ott lesz sok lazább jellegű összejövetel.
3. A 2-es opció kissé lejárt lemez már szerintem, és ahogy a 2-es pontban kifejtettem, ezen témára nagyon jó sok laza kis összejövetel, egy larpon legyen már valami értelmesebb téma is.
4. A 3. opció = Rivergard 2. némi átírással...
5. Tudom sokan azt fogjátok mondani, hogy az 1. opció pedig Rivergard 1-gyel egyenlő, de nem tudom szerintem azt még mindig meg lehet oldani tényleg intrikásra, hatalmi harcra stb. stb. mindenféle természetfeletti nélkül, és ezzel lehetne nagyot kaszálni, ha a játékban nincs semmilyen természetfeletti, csak a tiszta emberi konfliktusok.
Tudom a véleményem el lesz vetve, de ebbe már akkor belenyugodtam, amikor elkezdtem írni a postot!
1. Várbeli játék rég volt már
2. Hatalmi harcok, intrika sokkal jobban érdekelne Rivergardon belül mint a gyakás, az kezd egy kicsit uncsi lenni úgy szinte minden játékon belül, arra úgy is ott lesz sok lazább jellegű összejövetel.
3. A 2-es opció kissé lejárt lemez már szerintem, és ahogy a 2-es pontban kifejtettem, ezen témára nagyon jó sok laza kis összejövetel, egy larpon legyen már valami értelmesebb téma is.
4. A 3. opció = Rivergard 2. némi átírással...
5. Tudom sokan azt fogjátok mondani, hogy az 1. opció pedig Rivergard 1-gyel egyenlő, de nem tudom szerintem azt még mindig meg lehet oldani tényleg intrikásra, hatalmi harcra stb. stb. mindenféle természetfeletti nélkül, és ezzel lehetne nagyot kaszálni, ha a játékban nincs semmilyen természetfeletti, csak a tiszta emberi konfliktusok.
Tudom a véleményem el lesz vetve, de ebbe már akkor belenyugodtam, amikor elkezdtem írni a postot!
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Egyáltalán nincs elvetve!
Komolyan gondolkodunk az erődben történő megvalósításban is. Egyrészt a vár megadná a feelinget a játéknak, mivel ritkábban van larp várban, mint erdős-hegyes terepen. Másrészt ebben a verzióban tényleg a szerepjátékra terelődne a hangsúly, a másik kettő inkább harc-centrikusabb lenne.
Komolyan gondolkodunk az erődben történő megvalósításban is. Egyrészt a vár megadná a feelinget a játéknak, mivel ritkábban van larp várban, mint erdős-hegyes terepen. Másrészt ebben a verzióban tényleg a szerepjátékra terelődne a hangsúly, a másik kettő inkább harc-centrikusabb lenne.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Nem is beszélve arról a faktorról, hogy vár = awesome. Aki volt RG1-en, az látta, tudja
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Krannoni udvari intrika, szerintem. Ha már egyszer kitaláltam azt a lovagregénybe illő karakteremet...
Eglar- Hozzászólások száma : 787
Age : 38
Tartózkodási hely : Szombathely// egyetemi időszkban BP
Registration date : 2008. Aug. 04.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
1. es. Egyértelműen.
Indokok egyeznek Sol indokaival.
2.-es: esetlegesen. Akkoris valami specifikusabbat találnék benne...
3.-as: semmiféleképpen sem. Sablon.
Indokok egyeznek Sol indokaival.
2.-es: esetlegesen. Akkoris valami specifikusabbat találnék benne...
3.-as: semmiféleképpen sem. Sablon.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Sol: a 3. opcióról való véleményed egy kissé érdekesnek tartom abból a szempontból, hogy amikor azt a koncepciót kidolgoztam egyáltalán nem nyúltam hozzá az R2-höz
Egyébként aláírom, hogy az erőd mégiscsak egy kuriózumnak felel meg, csak azért télleg örülnék, ha az első játéknál sokkal többen jönnének. A krannonos dolognál olyan 20 fős létszámot tartanék ideálisnak (meg mondjuk a másik kettőnél is )
Egyébként aláírom, hogy az erőd mégiscsak egy kuriózumnak felel meg, csak azért télleg örülnék, ha az első játéknál sokkal többen jönnének. A krannonos dolognál olyan 20 fős létszámot tartanék ideálisnak (meg mondjuk a másik kettőnél is )
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
No mégse lettem lehurrogva, csodálatos! : )
Mindenesetre Skalle nem tudtam róla, hogy mikor mit dolgoztál ki, bennem csak ilyen benyomást keltett! ; )
Mindenesetre Skalle nem tudtam róla, hogy mikor mit dolgoztál ki, bennem csak ilyen benyomást keltett! ; )
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Szerintem egy kocsmás free for all legalább annyi szerepjátszási lehetőséget ad, mint az udvari intrika. Szóval az érvelés nekem itt kicsit sántított.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Utóbbi megállapításnál igaza van Ashinak; habár szinte biztos hogy a 3. koncepciónál több lenne harc, mint az elsőnél, de abban is lenne jócskán szerepjáték, hisz a kalandoroknak nem feltétlenül lenne céljuk vérbe fojtani egymást vagy a szektásokat, hisz például aki csak vagyonszerzés végett érkezik az már a kocsmában megszedheti magát, ha ügyes (pl. kockázás, kereskedés, fogadások, párbaj első vérig, feladatok elvégzése a kocsmárosnak), viszont a véres ügyek elintézése kizárólag a kocsmán kívül történne. Továbbá ha már egyszer minden karakternek csak egy élete van, akkor ha az első pár elszánt kalandort levágják aki át akar jutni, akkor már egy elrettentő példa legyen arra, hogy a következő vagy máshogy próbálkozzon átjutni, információt gyújtsön, vagy várja ki a megfelelő pillanatot vagy másokkal szövetkezzen, stb.
Másik oldalon a szektásoknál pedig lenne a mindennapi életük és vallási szertartásaik bemutatása, továbbá a szemléletmódjuk eljátszása...
A Krannonos dolognál meg ugyebár ahogy sokan említették már egyesek nagy szerepet játszana az intrika, a harc viszont minden bizonnyal háttérbe szorulna; aki bármilyen zendülést bujtogat vagy bizonyítottan emberölést követ el a királyi váron belül, azt törvényszék elé állítják és minden bizonnyal nyilvánosan kivégzik. Továbbá mivel itt elvileg mindenki otthonosan mozog és pillanatnyilag senki sem tartja ostrom alatt a várat, így azokon a katonákon kívül akik ténylegesen 'szolgálatban' vannak és épp őrzik a várat/vagy valakinek a testőrei nem nagyon hordanak fegyvert (max. kést amit könnyen indokolhat bárki azzal hogy evéshez használja) és nem járkálnak teljes vértben. Mindenki tartsa észben, hogy ha Krangard várában elszabadul a pokol és mindenki ontja egymás belét, akkor annak súlyos következményei lesznek az egész országra tekintve. Más kérdés, hogy pl. az egyre erősödő Tell-Nagash (igen, tudom, nem szükséges senkinek sem elsütnie a viccet) mágusainak pont a káosz az érdeke. Ha történnek is gyilkosságok, azoknak kiváltképp elegáns módon kell végbe menniük, szemtanúk nélkül, vagy esetleg megtévesztő nyomokkal.
Igazából a szkíres koncepciót ennyire még nem dolgoztam ki mint a másik kettőt, de a szavazás igazából arról szól hogy a Rivergard 3 koncepciója mi legyen, szal ha többség Krannont szavazza meg akkor értelem szerűen a Rivergard 4 és 5 lesznek a másik kettő...
Másik oldalon a szektásoknál pedig lenne a mindennapi életük és vallási szertartásaik bemutatása, továbbá a szemléletmódjuk eljátszása...
A Krannonos dolognál meg ugyebár ahogy sokan említették már egyesek nagy szerepet játszana az intrika, a harc viszont minden bizonnyal háttérbe szorulna; aki bármilyen zendülést bujtogat vagy bizonyítottan emberölést követ el a királyi váron belül, azt törvényszék elé állítják és minden bizonnyal nyilvánosan kivégzik. Továbbá mivel itt elvileg mindenki otthonosan mozog és pillanatnyilag senki sem tartja ostrom alatt a várat, így azokon a katonákon kívül akik ténylegesen 'szolgálatban' vannak és épp őrzik a várat/vagy valakinek a testőrei nem nagyon hordanak fegyvert (max. kést amit könnyen indokolhat bárki azzal hogy evéshez használja) és nem járkálnak teljes vértben. Mindenki tartsa észben, hogy ha Krangard várában elszabadul a pokol és mindenki ontja egymás belét, akkor annak súlyos következményei lesznek az egész országra tekintve. Más kérdés, hogy pl. az egyre erősödő Tell-Nagash (igen, tudom, nem szükséges senkinek sem elsütnie a viccet) mágusainak pont a káosz az érdeke. Ha történnek is gyilkosságok, azoknak kiváltképp elegáns módon kell végbe menniük, szemtanúk nélkül, vagy esetleg megtévesztő nyomokkal.
Igazából a szkíres koncepciót ennyire még nem dolgoztam ki mint a másik kettőt, de a szavazás igazából arról szól hogy a Rivergard 3 koncepciója mi legyen, szal ha többség Krannont szavazza meg akkor értelem szerűen a Rivergard 4 és 5 lesznek a másik kettő...
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Hát, én szívesen megyek a crannoni játékra is, de nem fogok átszavazni. Másrészt mint szektás-jelöltnek, nagyon sok ötletem van a bátor kalandorok megszívatására.
Viszont - s talán így jobb is lesz - inkább legyen tavasszal krannon, nyáron pedig egy egynapos-egyéjszakás játék keretében a szektás téma. Áldozások, csapdák, orvvadászok, én ilyesmivel készülök Nektek.
Viszont - s talán így jobb is lesz - inkább legyen tavasszal krannon, nyáron pedig egy egynapos-egyéjszakás játék keretében a szektás téma. Áldozások, csapdák, orvvadászok, én ilyesmivel készülök Nektek.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Szóval ha már eleve vezet a Krannonos sztori, akkor vázolnám létszámbeli elvárásaimat a játékkal kapcsolatban:
Minimális:
1 Király
1 Barbár származású hadvezér
1 Érsek (Ők hárman részt vesznek a Királyi Tanácsban)
4 Testőr a királynak (akár lovag is lehet, az egyik rangosabb a többinél és parancsokat oszthat ki a többinek)
4 Testőr a hadvezérnek (ők is barbár származásúak, rangban valahol a lovag és az egyszerű közkatona között állhatnak, közöttük is lenne egy, aki a hadvezér bizalmasabb embere és szintén parancsokat oszthat ki a többinek)
4 Templomi őr/lovag (az őrök ugyan csak védik a templomot és az érseket, míg a lovagok azok vagyonukat a Templomnak adták és félig-meddig ők is szakrális személyek, itt is lenne egy rangosabb)
1 Fogadós (nem mindig lenne minden testőr szolgálatban, lenne bizonyos időközönként őrségváltás, a kimenősök addig kocsmázhatnak, vagy valami)
1 Szolgáló a várba (egy mindenképp kellene)
Ez összesen ugyebár 17 ember, amit egy napos larpra mozgósítani minden bizonnyal nem könnyű feladat lesz. Talán valamennyire kedvezőbb hogy ha valaki meghal akkor új karaktert hozhat, de aki eddig testőr volt, annak ajánlom hogy a következő is testőr legyen.
Most pedig az ideális:
17 ugyanaz mint eddig
2 külön testőr a királynak (ő azért mégis csak fontosabb a többinél)
1-2 főnemes (szintén részt vennének a Királyi Tanácsban)
1-2 őr aki a várnak egyes részeit őrzi (pl. börtön v. kincstár)
1 szolgáló pluszban
Szóval ez a 22-24 fő lenne az ideális és így már eléggé élethűen meg is tudnánk jeleníteni a vár életét.
Röviden: gyertek minél többen R3-ra, amit még nem tudom mikor lesz, de jó lesz!
Minimális:
1 Király
1 Barbár származású hadvezér
1 Érsek (Ők hárman részt vesznek a Királyi Tanácsban)
4 Testőr a királynak (akár lovag is lehet, az egyik rangosabb a többinél és parancsokat oszthat ki a többinek)
4 Testőr a hadvezérnek (ők is barbár származásúak, rangban valahol a lovag és az egyszerű közkatona között állhatnak, közöttük is lenne egy, aki a hadvezér bizalmasabb embere és szintén parancsokat oszthat ki a többinek)
4 Templomi őr/lovag (az őrök ugyan csak védik a templomot és az érseket, míg a lovagok azok vagyonukat a Templomnak adták és félig-meddig ők is szakrális személyek, itt is lenne egy rangosabb)
1 Fogadós (nem mindig lenne minden testőr szolgálatban, lenne bizonyos időközönként őrségváltás, a kimenősök addig kocsmázhatnak, vagy valami)
1 Szolgáló a várba (egy mindenképp kellene)
Ez összesen ugyebár 17 ember, amit egy napos larpra mozgósítani minden bizonnyal nem könnyű feladat lesz. Talán valamennyire kedvezőbb hogy ha valaki meghal akkor új karaktert hozhat, de aki eddig testőr volt, annak ajánlom hogy a következő is testőr legyen.
Most pedig az ideális:
17 ugyanaz mint eddig
2 külön testőr a királynak (ő azért mégis csak fontosabb a többinél)
1-2 főnemes (szintén részt vennének a Királyi Tanácsban)
1-2 őr aki a várnak egyes részeit őrzi (pl. börtön v. kincstár)
1 szolgáló pluszban
Szóval ez a 22-24 fő lenne az ideális és így már eléggé élethűen meg is tudnánk jeleníteni a vár életét.
Röviden: gyertek minél többen R3-ra, amit még nem tudom mikor lesz, de jó lesz!
A hozzászólást Skalle összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 03, 2009 10:49 pm-kor.
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
És mi lenne, ha picit kevesebb testőr és több szolgáló lenne?
(Mondjuk 3 testőr fejenként és 4 szolga... vagy valami hasonló)
(Mondjuk 3 testőr fejenként és 4 szolga... vagy valami hasonló)
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
És persze kell egy vészforgatókönyv a szokásos 12 fő körülire is
Andrew- Hozzászólások száma : 228
Age : 35
Tartózkodási hely : Tatabánya
Registration date : 2008. Jun. 29.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Damien-Maelstrom írta:És mi lenne, ha picit kevesebb testőr és több szolgáló lenne?
(Mondjuk 3 testőr fejenként és 4 szolga... vagy valami hasonló)
Minél több testőr annál nagyobb biztonság
Egyébként meg a szolgák feladatát (ami a játék szempontjából fontos lenne) 2-en is el tudják bőven végezni, de ha minden jég törik akkor talán meg tudjuk oldani 3-3 harcossal...
Andrew írta:És persze kell egy vészforgatókönyv a szokásos 12 fő körülire is
True
Skalle- Hozzászólások száma : 366
Age : 35
Tartózkodási hely : Komárom
Registration date : 2008. Mar. 01.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Andrew írta:És persze kell egy vészforgatókönyv a szokásos 12 fő körülire is.
Ha kevesebb ember lesz, akkor kevesebb lesz a testőr, szóval minden testőrnek szolgálatban kell lennie, mert nem lesz váltás, így nem lesz a katonáknak szabadsága. Tehát ha nem lesztek 17-en, akkor nem lesz időtök kocsmázni.
Re: Rivergard 3 - Játékoncepció, 2. forduló
Az elsőre voksoltam, mivel nem voltam a legelső rivergardon, és szívesen játszanék az erődben. Ashi ötlete is tetszik amúgy.
Draug- Hozzászólások száma : 366
Age : 36
Tartózkodási hely : Celldömölk / Budapest / Kocsma
Registration date : 2008. Feb. 25.
Similar topics
» Rivergard 3 - Aftermath
» Rivergard 4 - Aftermath
» Rivergard 5 - Aftermath
» Rivergard 2 - Aftermath
» Rivergard 4 - Aftermath
» Rivergard 5 - Aftermath
» Rivergard 2 - Aftermath
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.